Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 91 ... 289 290
Milanjacks

'@Poeksel ik weet dat Soler een dramatische post-Corona periode bezig is maar het blijft een hele goede klimmer natuurlijk.

Benzardi

Test 3

GlennTour

Nizzolo geen heuvel over? In de finale van het Italiaans kampioenschap zat toch een aardig klimmetje met max. 15% als ik me niet vergis...

Stijn Lemmens

Slaan

Ludi

Overslaan

Poeksel

HIj zal er vast staan in de Giro, Milan!

michael rasmussen

Barguil of Sivakov?

Primavoormij

Barguil of Sivakov of Mollema?

arjenzvob

2 van de 3 @Primavoormij. Als je per se wilt kiezen zou ik voor Sivakov gaan.

Nog wat input voor de WvA-twijfelaars:

https://www.indeleiderstrui.nl/tour-de-france/306051/van-aert-bevestigt-dienende-rol-ga-mezelf-100-procent-geven

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Heeft iedereen Higuita afgeschreven ? No brainer voor mij pre Dauphine val. Dauphine gewoon uitgereden, gaat gewoon mee en lijkt (naar wat ik lees) goed hersteld te zijn. Ik neig momenteel erg naar Higuita en Martinez waarbij dan Molly het slachtoffer zou worden.

Milanjacks

'@Cerebral ik heb Higuita niet afgeschreven maar vind hem wel duur voor de twijfels die om hem heen zijn. Ik denk dat je beter één van de twee Higuita/Martinez kan hebben en dan is Martinez de helft van de prijs.

GlennTour

'@milan mulder: in het italiaans kampioenschap zat in de finale een klim van max. 15% en als ik me niet vergis werd die 2x bereden in die rit. Dus dat Nizzolo geen heuvel over kan lijkt me wat overdreven..

Timber

Volgens mij fietst Uran ook nog mee bij EF en is hij nog altijd in principe de kopman. Hoor en lees weinig over hem hier. Die val in de Vuelta is inmiddels een jaar geleden, daar is hij vast nu wel helemaal van hersteld. Heeft zich niet overmatig ingespannen in de Dauphine, in tegenstelling tot andere kopmannen. Ik neem hem mee.

madeinstars

'Heeft zich niet overmatig ingespannen' is wel een grappig eufemisme voor 'kwam gewoon geen poot vooruit'

Laatst gewijzigd
Stijn Lemmens

Kan er iemand wat meer vertellen over

Harold Tejada

Wat voor renner is dit?

Nieuwe Colombiaanse wonderboy?

jsprunk

Ik blijf toch Van Aert FOMO houden. Ook in dit artikel staat niet dat hij niet mee sprint in de lastigere etappes.
Als Roglic zo goed is als verwacht, is Van Aert een mooie opvuller voor het sprintteam. Als Roglic zwaar tegenvalt, krijgt hij ongetwijfeld meer vrijheid en is hij een must have. Voornaamste risico zou zijn als Roglic rond plek 2 of 3 blijft hangen. Maar in dat geval is hij een miskoop van 1.5M, dat is nog best te overzien.

Laatst gewijzigd
Don Gielius

Veel van die sprintritten liggen wel in etappes waar de trui niet noodzakelijk bij Roglic zal zitten.

Warmebakker

Eerstejaarsprof van Astana, talentvolle all-rounder die vooral in eendagskoersen tot nu tot zijn recht komt. Geen rasklimmer

Valvuillerdemoz

Daarbij komt, dat als Roglic niet top is, zal Van Aert moeten gaan knechten voor Dumoulin. En daarna eventueel nog voor Bennet of Kuss.
Toch heb k heb hem er nog wel bij, ook vanwege de FOMO. Wat als hij die eerste etappe wel vooraan komt te zitten met een kleinere groep, dan kan ie ook zomaar geel pakken.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@cerebral: wie is molly?:)
Speel ook nog met het idee om quintana/lopez te vervangen voor higuita en dan wat moois te doen met die 1.5 miljoen...

Cerebral36

EF toch ook best team hoor:

Alberto Bettiol
Hugh Carthy
Tejay van Garderen
Sergio Higuita
Jens Keukeleire
Daniel Felipe Martínez
Neilson Powless
Rigoberto Urán

Geen goedkope sprinter met Cort helaas.

Laatst gewijzigd
Twaburov

Tejada: Nr 20 van Colombia
Pedersen: Wereldkampioen

KV

Wat denken jullie van volgende: Ewan naar Mezgec om dan 1 van mijn 3,5 mil (Landa/MAL) te Bernallen?

Ik zou denken dat Bernal niet per se veel meer punten pakt in de AK dagen, maar witte punten zijn natuurlijk wel een mooie surplus. Ewan zal je af en toe veilig kopman kunnen maken, maar dat kan je vermoedelijk even goed met Bennett en met deze sprintersgilde waarschijnlijk ook wel met bv Sagan of Nizzolo. Ik ben gewoon niet echt overtuigd van de klimbeentjes van Ewan op dit moment (bv al lossen op Cipressa). Ik vrees ook dat als het wat zou tegenzitten ervoor tot rit 11, hij mogelijks zal afstappen met oog op giro.

Treenert

'@Peter Visser: dat durf je toch niet

@ajvenema: Mollema gok ik

@KJ: Ik heb zo'n vreemd voorgevoel dat Ineos deze Tour als een kaartenhuis in elkaar dondert en Bernal de Eijffeltoren dit jaar niet ziet.

Ik heb ook 500k over en voorlopig weet ik er geen raad mee. Misschien moest Scorito voor ieder niet gebruikt miljoen 100 bonuspunten verstrekken zoals ook 'de regel' zegt.

Laatst gewijzigd
zomaareens

Ai ai ai wat twijfel ik over higuita. Wie haalt me over?

1 2 ... 91 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.