Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 92 ... 289 290
Astarloa

Speel ook sterk met het idee om Ewan eruit te laten. Bijna een gegarandeerde top 3 bij de sprints, maar gaat hij ook iedere sprint meedoen? En voor captain is de keuze makkelijk verlegd naar Bennett. Voor dat geld Mezgec of Venturini pakken en bijvoorbeeld van G. Bennet naar een Landa of Carapaz die een stuk meer ritten hebben om in de punten te rijden. Maar dan natuurlijk weer minder kans op een top 3 notering. Nog mensen die Ewan op de wip hebben vanwege dezelfde gedachte?

Valvuillerdemoz

Voor hetzelfde geld heb je Mollema en voor de helft de beter in vorm zijnde teamgenoot van Higuita: Dani Martinez.

nasibal

ontslaan

nasibal

Ik blijf toch Van Aert FOMO houden.

Ik ook. Ik heb me echter wijsgemaakt dat elke keer dat v. Aert in de punten rijdt er ook een renner voor danwel achter hem eindigt. Vervolgens dat die renner mogelijk óók van de partij is in de ritten dat v. Aert dat niet is. De komende dagen besteed ik aan het vinden van die renner. Vind ik hem niet, dan gaat v. Aert mee.

Overigens heb ik die renner al lang gevonden, maar vind ik hem minstens 1 miljoen te duur.

Milanjacks

Tenzij Van Aert een etappe wint natuurlijk. Enfin, er zit lucht in een band, Parijs is nog ver.

De Tourminator

Voorlopig team:
6 klassement 28,5M
3 klimmer 3M
5 sprinter 17M
5 aanvaller 8,75M
1 knecht 0,75M

Eens kijken waar we op uitkomen 🙈

Poeksel

Een fitte Higuita lijkt me een koopje voor 2M. Helaas is het (zover ik weet) geen publieke informatie in hoeverre hij hersteld is van zijn valpartij van twee weken geleden.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@nasibal: trentin, colbrelli en die zijn allebei een miljoen te duur:)

Primavoormij

Waarom is Colbrelli een miljoen te duur? Er zijn circa 10 etappes waar hij mee kan doen om een goede positie in de daguitslag. Sprint vaak mee in massasprints. Lijkt in aardige vorm te verkeren getuige van zijn prestaties in Occitanië en het nationaal kampioenschap. Kan ook meedoen voor de groene trui. Lijkt mij een prima aankoop voor 3 miljoen.

Abdoe

Tejay voor een lousy 0,75. Buitenkansje!

jsprunk

Tejay is een no-brainer! :)

-Wielerfan

Hoe denken jullie over de De Gendt?

Twijfel namelijk om hem erbij te pakken omdat je niet goed weet welke etappes je hem moet gebruiken.
Maar aan de andere kant door het uitvallen van Wellens zullen er nog meer etappes zijn denk ik waar de Gendt voor z'n kans kan gaan.

Milanjacks

De Gendt is een renner waar je niets aan hebt in scorito. Etappes waaraan je denkt deze is voor De Gendt wordt die 109de en bij de volgende etappe dat je denkt: dit gaat hem niet worden eindigt die kort. Je weet nooit waarneer je hem op kan stlelen, geen teampunten, weinig kans op top 20. Ik zou het niet doen. Het uitvallen van Wellens heeft mijn inziens weinig effect.

-Wielerfan

'@Milan Mulder

Oké duidelijk. Bedankt💪

Primavoormij

De Gendt neem ik nooit. Bevalt mij prima.

user27296

Glazenbol glazenbol glazenbol glazenbol

Wie o wie, wie o wie, wie wordt het?

NIZOLLO of Colbrelli

Geef een antwoord bol, hallo bol ( Cees BOL weet jij het?)

Hihi

grtz

Ajvenema

Nizollo, en ik heb geen enkele onderbouwing

Ajvenema

Nizollo zal wel blij zijn dat mensen ineens zonder problemen 3 miljoen aan hem willen verspijkeren. Het is weleens anders geweest!

Nul verstand

'@Stijn allebei niet.

KV

Fdj wacht nu toch wel heel lang met hun team prijs te geven. EF is altijd 1 vd laatste teams, maar Fdj niet dacht ik. Zouden ze hem toch meenemen als hij morgen europees kampioen wordt? :-D

Nul verstand

Colbrelli die 10 kansen zou hebben, is wel erg optimistisch gedacht...

ditisdavid

Denk dat FDJ (ook?) twijfelt over Gaudu gezien die geen deuk in een pakje boter rijdt momenteel.

arjenzvob

Ik krijg steeds meer het gevoel dat Démare toch de tour gaat rijden. Zo'n vorm! En FDJ heeft nog steeds hun selectie niet doorgegeven. Zitten urenlang te vergaderen: alle ballen op Pinot of gaan we toch Démare en een lead-out meenemen? Als hij meegaat, is het meteen een no-brainer. En ja, ik weet dat hij op het laatst toch toegevoegd is aan de EK-selectie, maar toch... Het zal mij niet verbazen!

EDIT: KV en ditisdavid zaten op hetzelfde moment in gedachte bij dezelfde ploeg als ik! Kan geen toeval zijn ;)

Laatst gewijzigd
Primavoormij

'@Nul verstand: etappe 1, 3, 5, 7, 10, 11, 14, 19 en 21.

Negen kansen dan. Lijkt me niet onrealistisch.

KV

De 8 “sprints” (1, 3, 5, 7, 10, 11, 19, 21) + een goede Colbrelli zou misschien ook nog 12 en 14 aankunnen, maar is inderdaad wel het beste scenario.

1 2 ... 92 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.