'@DerMeister:
Geen hele logische overweging, aangezien niet elke samenstelling bestaat uit renners van hetzelfde type.
Ik zou dus eerst eens overwegen welke type renner je nodig hebt.
Maar goed, los daarvan spreekt het 3e rijtje me het meest aan.
'@DerMeister:
Ik heb Asgreen nooit overwogen.
Maar nogmaals, het mag dan wel opvulling zijn, de keuze welk type renner je "extra" neemt lijkt me nog steeds een grote overweging.
Verder lijkt Martinez me een van de meest gekozen renners worden van Scorito en kun je mogelijk niet zonder, ik zou altijd voor hem gaan.
Laatste keuze waar ik jullie mening graag over wil horen:
1. Nizollo/Colbrelli/GvA
Of
2. Ewan/Coquard of een andere 2m sprinter/ Naesen of een andere 750k aanvaller
Laatste keuze dan staat mijn team in principe klaar. Alleen nog twijfelgeval tussen Quintana en MLA, maar dat is gewoon op gevoel kiezen.
'@DerMeister: Asgreen had vorig jaar punten door een derde plaats in de ploegentijdrit (is er niet dit jaar), een achtste plaats in een heuvelachtige tijdrit (de tijdrit dit jaar is wellicht te zwaar voor hem), teampunten van Alaphilippe (gaat hij dit jaar opnieuw dagenlang in het geel rondrijden?) en een tweede plaats vanuit de vlucht.
Als je Asgreen neemt, in welke etappe wil je hem dan inzetten? En is er dan geen andere renner om in die rit in te zetten, die ook in andere ritten kan scoren?
'@bandrenner jouw vergelijking vind ik er typisch een die je zelf moet maken, op jouw kennis maar vooral jouw gevoel. De renners lijken me vrij gelijkwaardig, maar niemand weet natuurlijk wat ze daadwerkelijk gaan doen.
Ik kan keuze A voor je roepen, maar de volgende die hier reageert gaat voor B.
Zelf heb ik geen 750k renners, maar als ik eruit zou moeten kiezen zou dat voor voornamelijk heuveletappes zijn die mogelijk in een vlucht eindigen, en dan zou ik denk ik eerst voor Benoot gaan, dan voor Asgreen (die ik ijzersterk vind en een goede kans heeft op teampunten voor zowel Bennett als Flip), daarnaast denk ik dat SKA ook wel een paar keer mee gaat zitten en Mohoric zou ik normaal als eerste kiezen maar ik ben bang dat hij wat geketend is door de doelen van zijn team. Dat geldt ook voor wat mooie opties van Astana en bij de sterke renners van Lotto vind ik ze vooral heel onhandig voor dit spel. Die kiezen 1 of 2 etappes en zijn dan wellicht heel goed, maar vaker zitten ze er hoogstwaarschijnlijk niet bij. Naesen zou ik ook echt nog wel overwegen, die gaat er zeker een aantal keer bij zitten en geeft nooit op.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.