Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 95 ... 289 290
mart1202

Kan venturini de heuvels overleven of is dit een sprinter voor het vlakke?

Treenert

'@Jeffrey81: Zeker interessant maar heb je daar plek voor dan?

steefje9

Ik heb zeker wel vertrouwen in ewan. Klikte ik er ook zonder nadenken in. Maar stel hij zit er eens niet bij om wat voor reden ook dan zal degenkolb wel scoren vermoed ik..

Milanjacks

W. Van Aert + Mezgec of G.Bennett en Coquard.

Ik heb er gister lang over nagedacht en weet het nog steeds niet. Ik neig toch naar de eerste keus maar zou wel liever Coquard als Mezgec hebben.

Ludi

Ben ik de enige die WvA eigenlijk in zn team houd omdat ie denkt dat iedereen die heeft en bang is straks daardoor lager te eindigen?

Maarja , wanneer stel je hem wel op, kan goed 10x0 worden..

Ragnar Lolbroek

Waar blijven de 10 scoritotips van Wielerflits? Daniel Felipe Martinez gaat er zoiezo weer in staan :)

Stekkermatroos

Hè heren en dames, Zouden jullie voor Tom dumoullin gaan of Pogacar. Vind het lastig omdat de nationale trots ook meespeelt.

Laatst gewijzigd
zeewolde

'@Milan Mulder inderdaad liever Coquard dan Mezgec, maar daarom is hij ook duurder. Maar als je daarnaast liever Wout van Aert wilt hebben en niet wilt switchen naar Bennett dan moet je ergens anders een half miljoen vandaan halen. Leuk spel he ?

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

'@treenert

Sja, het is gewoon een keuze. Er zijn nogal wat opties voor klimaanvallers, en ik wilde er daar sowieso twee van meenemen. Ik heb Nieve en Herrada voor de rol gekozen en ga die opstellen in zwaardere etappes waar ik verwacht dat de AK mannen niet per se de kopgroep zal terughalen.

Hadden ook best twee andere namen kunnen zijn, maar deze twee ken ik als aanvallende renners die regelmatig mee zitten, en ook nog kwaliteit hebben om het evt af te maken.

Wijon

'@milan @zeewolde Ik vond Mezgec gister toch wel erg sterk..

@Stijn Legtenberg Dat is echt een keuze die niemand kan goed kan beantwoorden. Ik vind t altijd leuk als een NL'er wint, dus dan hoef ik m niet per se in mijn team te hebben. Ben bang dat jij ook zo'n afweging zal moeten maken :)

Primavoormij

WvA no brainer. Laag risico, hoog potentieel.

Feike

Wat denken jullie van Bol? Of is een Venturini/Mezgec beter? Ook nog eens 500.000 goedkoper....

BerryKrabbel

Venturini kan zeker een heuvel over. Check zijn uitslagen van dit jaar 4e etappe in Wallonie en in Ruta Del Sol en vorig jaar Vuelta en Dauphine.

Poeksel

Voor de Asgreenfan: https://www.feltet.dk/nyheder/asgreen_vil_jagte_etapesejre_i_touren__har_udset_sig_sit_terraen/

Hij vertelt onder andere waar hij zijn kansen ziet en dat Alaphilippe slechte benen en pijn heeft. Net als vorig jaar ;)

Laatst gewijzigd
cautelous_turtle

Benoot of Gilbert?

FabioC

Het invullen van de Scorito Tour Pool ging de afgelopen jaren gepaard met een aantal zekerheden. Verschillende zekerheden zijn plots weggevallen, zoals:
- Klik als eerste Valverde in je team
- Besluit dat TJ dit jaar wél de dark horse gaat zijn waarmee je de pool gaat winnen
- EBH neem je mee, want die kan je elke sprint- en tussenetappe opstellen
- SKY/INEOS wint de tour, dus neem er 4 van dat team mee.

De kwestie Pinot is een interessante. Hij valt bijzonder vaak uit, vaker nog dan Porte, maar is alsnog iemand die punten pakt. Nu moet hij het toch ook wel een keer tot het einde volhouden, zeker gezien hij de laatste tijdrit langs zijn geboorteplaats rijdt. Dit jaar mag Pinot dan ook voor het eerst mee in de selectie. (Porte daarentegen nog steeds niet.)

Een aantal jaar geleden schoof Valverde (die toen iets van 4mil kostte) bij de eerste bocht al in een hek, vorig jaar had ik Dennis speciaal voor de tijdrit mee. Uiteraard ook vervelend voor de renners zelf... Toch ben ik benieuwd welke klepper er dit jaar het meest gaat tegenvallen en het Scorito-geld niet waard blijkt te zijn. Het zou zomaar eens de duurste renner van het spel kunnen zijn.

krypton

Bij mij is Van Aert gesneuveld na het interview met Red Bull. Die gaat niet vaak meesprinten.

Nul verstand

Weet niet of je een Nieve of Herrada mee moet nemen. Goede klimmers, maar beiden moeten het hebben van bergritten. In dat soort etappes strijden de klassementsrenners of dan wel een Yates, Bardet of klassementsrenner die uit het klassement zijn.

arjenzvob

'@krypton: in dat interview zegt hij niks anders dan in alle voorgaande interviews

krypton

'@arjenzvob
Hij creëerde na het BK tijdrijden wat onduidelijkheid door te zeggen dat er tussendoor genoeg kansen liggen, maar nu is hij weer een stuk terughoudender. Misschien teruggefloten door de ploegleiding.

Platje

Bennett geel in etappe 1, Flipje vanaf etappe 2 een aantal etappes.. dat worden 4 man van QS

Pom titcock

Dat zou ik ook wel willen platje, dat ik nu al weet wie er gaat winnen per etappe

Primavoormij

“Mijn rol zal dienend zijn”

“De nieuwe timing verandert eigenlijk niets voor ons”, aldus Van Aert. “De Tour de France was sowieso het hoofddoel voor de ploeg dit jaar. We zijn al sinds de winter bezig met deze wedstrijd. Met Roglic en Dumoulin, jammer genoeg zonder de geblesseerde Steven Kruijswijk, hebben we twee kandidaat-winnaars. Mijn rol zal dienend zijn. Ik ben goed genoeg bergop om lang mee te gaan en zo in de finales de kopmannen te helpen. In de sprintetappes zal ik de kopmannen uit de gevarenzone moeten houden tijdens de hectische finales. De Tour is zo lang en zo zwaar dat je spaarzaam moet zijn met je krachten. Focus dus, maar we hebben genoeg ervaring in de ploeg om daarbij te helpen.”

arjenzvob

'@Primavoormij: deze discussie is al geweest. En ja, ik kan lezen. Maar we weten ook allemaal dat hij in een uitgedunde groep als één van de snelsten kan aankomen. Die discussie is hier al heel lang aan bod geweest. Dit interview verandert er niks aan.

Ik neem dus aan dat je hem niet neemt?

arjenzvob

. Ik dacht dat er weer omgeslagen moest worden....

Laatst gewijzigd
1 2 ... 95 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.