Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 100 ... 188 189
danusz1986

Bah zit je hier met Baglioli als captain. Had de hele tijd Aranburu. Maar nu is waarschijnlijk Roglic/Carapaz de beste keus.

Laatst gewijzigd
KV

Wie weet komt peloton met Bagioli (zit nog erin) juist aansluiten aan de top en wint hij nog de sprint :-) #wishfullthinking

daanbrkh

Weet iemand wat er toch met Sosa aan de hand is? Nu al eraf terwijl van Baarle op kop rijdt vind ik toch opmerkelijk...

Jori

Vanwaar jouw interesse in het sterretje van Gaudu?

Nouja, vooral de vraag in algemeenheid of sterren optelbaar zijn, of dat het hoogste aantal sterren geldt, of juist het laagste aantal sterren. En natuurlijk of dat de kans biedt om hem 2x op te kunnen stellen zoals Yskoud dat wel altijd mag.

@Daan: ws weggewaaid of simpelweg gespaard voor morgen.

Laatst gewijzigd
KV

Grr, die Woods begint mij langzamerhand wat te irriteren

hartstikkebedankt

Wat een renner he Jori die Woods :p

Ik kan echt slecht kijken naar dat soort van nonchalante gezwier van Kuss met zo'n schuine babyface. Ben ik daar de enige in?

Laatst gewijzigd
La Primavera

Gaan we na Soler niet opstellen in de etappe die hij wint naar Valverde niet opstellen in die etappe die hij wint? Manmanman...

Dit is ook de eerste keer (buiten de sprint etappe) dat ik Valverde niet op stel. Kutspel... :)

Laatst gewijzigd
Teeke_de_Kapper

Woods... om "sick" van te worden

Jori

'@HB: even kijken naar de prachtige afdaling van Woods, dan zijn epische tijdrijd kunsten tentoon spreiden en dan heeft hij hem binnen ;) Maar hij doet het idd goed, maar zelf heb ik niks te klagen met 3 man mee dus en ook goede klimmers. Aranburu hoop ik bijv. dat hij gewoon a la Wellens wordt ingerekend. Maar dat lijkt helaas niet zo te zijn

Ondertussen heeft Guillaumpje de bollen. Wat vind je daarvan? :p

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Ssst :p

Aranburu mag wel 6e worden vandaag! (of eerste, maar helaas geen kopman)

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Opa uiteraard niet opgesteld vandaag.

Jori

Vrees Aranburu 6e + winst Fraile (die heeft goede sprint)

hartstikkebedankt

Mag ook, extra + 10 voor zowel Vlasov als Aranburu

Wel 5 goede renners op kop trouwens

Laatst gewijzigd
Rob94

Bagioli krijgt ook geen kopmanschap meer

groppiestan

Ik natuurlijk valverde ook op het bankje. Net als izza gisteren🙈

danusz1986

'@Ab Ik ook niet. Valverde ipv Soler (waarom in hemelsnaam voor Soler gegaan, geen idee haha). En Aranburu geswitched naar Bagioli. Was al flink gezakt de vorige etappe en vandaag gaat die duikeling voortgezet worden.

Jasperdewaal11

Kopman Woods zit erbij gelukkig maar Valverde natuurlijk op het bankje vandaag

Jori

Oef, 1e groep draait zelfs niet meer, lijkt Aranburu nu wel als favoriet te worden met Fraile die de boel kan controleren en bij elkaar houden.

Inderdaad @Rob94. Last minute toch maar Woods gewisseld voor Bagioli als kopman..
Aan de andere kant had ik gister nog Wellens staan, dus het is allemaal relatief :)

puntenjager

Van de 5 vooraan heb ik er 3 opgesteld. Helaas Wellens kopman.

Milanjacks

Ik wil trouwens niet horen hoeveel punten mensen op de bank hebben. Tenzij je top 10 staat boeit niemand dat een ster.

Toch ironisch dat Valverde het nu laat zien. Dit koersverloop had ik niet aanzien komen.

Laatst gewijzigd
Jofferde

'@Condor alvast graag gedaan! Nans sowieso beter dan jouw oorspronkelijke kopman

Florian

Chapeau mensen met Woods als kopman!

La Primavera

'@Milanjacks Ooit geleerd om alleen voor jezelf te spreken? Gezien de animo voor Condor zijn spelletje lijkt me jouw stelling niet te kloppen. ;)

arjenzvob

Gelukkig was m'n kopman Woods niet zo sick 😋

1 2 ... 100 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.