Oei, matige etappe vandaag en teruggezakt tot 93%. Valverde en Kuss op de bank gelaten waar Aranburu als kopman nog iets compenseert. Verder geen mannen in de kopgroep en ook niet heel veel klassementsmannen opgesteld. Morgen weer een dag die iets beter voorspelbaar is.
Carapaz (c)
Roglic
Kuss
Mas
Vlasov
Gaudu
Valverde
Soler
Izagirre
Dumoulin
Bagioli
Champoussin
Van de laatste 5 kan ik er 3 opstellen en heb nu de eerste 3 erin staan. Ik zou echter graag Champie erin zetten. Wie van de eerste 9 namen geven jullie de de laagste kans om top 20 te rijden morgen?
Mensen die Valverde niet hebben opgesteld, wie heb je dan wel opgesteld? Stel het was uitgedraaid op een sprint van de favorietengroep, wat deze Vuelta helemaal niet gek is, dan was hij toch sowieso één van de grootste favorieten? Daarnaast nog wat teampuntjes. Of dachten jullie dat hij er op deze klim zou worden afgereden?
'@HB Ik was uitgegaan van het scenario kopgroep en dat daarachter niet echt meer gesprint werd om de plekken. Met een kleine kans op strijd tussen de klassementsmannen op die klim en de niet zo goede vorm die Valverde tot nu toe toont, heb ik gekozen voor andere klassementsmannen achter de vluchters. Vanochtend ging ik echter wel weer twijfelen, maar last-minute wissels geven meestal ook geen goed resultaat, dus Valverde toch op de bank gelaten..
Oké, duidelijk. Vroeg me af of jullie dan 4 of 5 vluchters hebben opgesteld en dan geen ruimte meer hadden qua AK-mannen. Ik had hem zelf ook niet in de vlucht verwacht maar zou in deze etappe - niet al te lastig met vlak einde - zelf nog wel altijd de voorkeur geven aan Valverde boven Soler, Gaudu, Vlasov, Chaves, De la Cruz, Sosa, maar was even benieuwd naar jullie redenatie.
Hoppa, na 10x wisselen tussen rusty, oeroe en 1x zelfs primoz toch voor rusty.. > 200 punten.
Als je bagioli en woods had, vind ik keuze voor BAGIOLI wel gewaagd. Van Woods wist je dat ie goede benen heeft, alleen twijfelde ik of hij niet zich voor morgen ging sparen. Cort en Woods lijkt een koppeltje te worden
Zak de vlaggen maar halfstok. Alsof je uitstekend geluimd je bed uit rolt. Nog nadorstig van de feastings daarvoor. Fluitend loop je de keuken in, en je grijpt een ijskoud pak melk. En dan in één beweging dat pak leeg lurken....
shit..... zure melk! Met van die brokstukken er in. Dat is zo een beetje wat team Zadelpen overkomen is vandaag. Van Spaanse zonneschijn naar de ellendige Baskische drup. Wat een onverdiende tegenvaller.
Zuurgraad!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.