Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 101 ... 188 189
Rawolf

Valverde en G Martin niet opgesteld oef

hartstikkebedankt

Twijfelde kopman tussen Bagioli en Woods, maar vond morgen meer iets voor Woods. Verder wel redelijk zo met Woods, Valverde en Aranburu

Dan zit ik wel te balen dat ik Woods had vervangen als kopman, maar bedenk me opeens dat ik vanochtend 5 euro op Woods had gezet bij de Toto! Toch een prima dag zo :)

Florian

3 kopmankeuzes vanochtend: Woods, Aranburu of Bagioli, je raadt mijn keuze natuurlijk :(.
Voor de rest wel Valverde opgesteld dus prima dagje.

nasibal

Valverde en G Martin niet opgesteld oef

Haha na twee keer achter elkaar ging het mij niet gebeuren dat Martin wéér op het bankje zou zitten, die klikte ik er vandaag als eerste in :D

Bagioli kopman was jammer, maar het is niet alsof ik Martin of Formolo kopman gemaakt zou hebben.

rkmmr

Woods kopman compenseert gelukkig een beetje voor het niet opstellen van Valverde. Gelukkig finisht Kuss ook als laatste van het groepje, want ook die stond er niet in.. Had zo'n aanval van Valverde nooit verwacht, wel mooi om te zien dat hij het zo probeert.

danusz1986

'@Nasibal

Heb je geen Aranburu in je team?

Jari Litmanen

Waarom zat Bagioli niet bij de vluchtgroep.. En uiteraard Valverde niet opgesteld. Dramatisch dagje.

Rob94

En zo loop je toch weer even 96 punten mis met een last-minute verandering in de selectie 🤦‍♂️

roburger

Dit zijn van die etappes waar je je haren uit je hoofd kan trekken :)

Hier geen Valverde en Elissonde opgesteld. Maar niks te klagen met G Martin (C).

danusz1986

86 punten ouch! Gezakt van 453 overall naar 1156 en 94.4% (was 97.5%).

Andross

Oei, matige etappe vandaag en teruggezakt tot 93%. Valverde en Kuss op de bank gelaten waar Aranburu als kopman nog iets compenseert. Verder geen mannen in de kopgroep en ook niet heel veel klassementsmannen opgesteld. Morgen weer een dag die iets beter voorspelbaar is.

Carapaz (c)
Roglic
Kuss
Mas
Vlasov
Gaudu

Valverde
Soler
Izagirre
Dumoulin
Bagioli
Champoussin

Van de laatste 5 kan ik er 3 opstellen en heb nu de eerste 3 erin staan. Ik zou echter graag Champie erin zetten. Wie van de eerste 9 namen geven jullie de de laagste kans om top 20 te rijden morgen?

hartstikkebedankt

Mensen die Valverde niet hebben opgesteld, wie heb je dan wel opgesteld? Stel het was uitgedraaid op een sprint van de favorietengroep, wat deze Vuelta helemaal niet gek is, dan was hij toch sowieso één van de grootste favorieten? Daarnaast nog wat teampuntjes. Of dachten jullie dat hij er op deze klim zou worden afgereden?

Jori

'@HB: er is wel erg rustig gereden, als ze zelfs Aranburu eraan laten :p

La Primavera

'@hartstikkebedankt Dit was de eerste etappe dat ik hem niet opstelde. Hij werd eigenlijk steeds slechter dus ja ik had hem er niet meer bij verwacht. De kans dat hij in een vlucht zou zitten die het haalde leek mij ook niet heel groot aangezien hij daarvoor te kort zou staan.

rkmmr

'@HB Ik was uitgegaan van het scenario kopgroep en dat daarachter niet echt meer gesprint werd om de plekken. Met een kleine kans op strijd tussen de klassementsmannen op die klim en de niet zo goede vorm die Valverde tot nu toe toont, heb ik gekozen voor andere klassementsmannen achter de vluchters. Vanochtend ging ik echter wel weer twijfelen, maar last-minute wissels geven meestal ook geen goed resultaat, dus Valverde toch op de bank gelaten..

Rawolf

'@Hartstikkebedankt, ik had op een vroege vlucht gerekend zonder Valverde.

JellevanderLinden

Deze keer wel de juiste namen opgesteld (Valverde, G. Martin, Formolo en kopman Aranburu). Gestegen naar 89,9%.

Raimondas Roomsaus

Oef wat een pijnlijke dag met Valverde o.a. op bankje. Conclusie is dat dat Bagioli en Champoussin voorlopig op bank gaan plaatsnemen. Als ze hier al niet mee zijn met 36 man zijn er blijkbaar weinig aanvalsintenties..

hartstikkebedankt

Oké, duidelijk. Vroeg me af of jullie dan 4 of 5 vluchters hebben opgesteld en dan geen ruimte meer hadden qua AK-mannen. Ik had hem zelf ook niet in de vlucht verwacht maar zou in deze etappe - niet al te lastig met vlak einde - zelf nog wel altijd de voorkeur geven aan Valverde boven Soler, Gaudu, Vlasov, Chaves, De la Cruz, Sosa, maar was even benieuwd naar jullie redenatie.

Laatst gewijzigd
Aanklampen

Hoppa, na 10x wisselen tussen rusty, oeroe en 1x zelfs primoz toch voor rusty.. > 200 punten.

Als je bagioli en woods had, vind ik keuze voor BAGIOLI wel gewaagd. Van Woods wist je dat ie goede benen heeft, alleen twijfelde ik of hij niet zich voor morgen ging sparen. Cort en Woods lijkt een koppeltje te worden

Zadelpen

Zak de vlaggen maar halfstok. Alsof je uitstekend geluimd je bed uit rolt. Nog nadorstig van de feastings daarvoor. Fluitend loop je de keuken in, en je grijpt een ijskoud pak melk. En dan in één beweging dat pak leeg lurken....

shit..... zure melk! Met van die brokstukken er in. Dat is zo een beetje wat team Zadelpen overkomen is vandaag. Van Spaanse zonneschijn naar de ellendige Baskische drup. Wat een onverdiende tegenvaller.

Zuurgraad!

Aanklampen

Moschetti OTL. Nog sneller dan verwacht

Kaassoufflé

Draaaaamaaa dag met 75 punten.. laagste score ooit.
Ik ben gezakt van plek 17 naar 155.. nog wel op 99% maar dit mag me niet meer gebeuren deze ronde.

Daan Brakenhoff

Matteo “DNF” Moschetti doet zijn naam weer eens eer aan

1 2 ... 101 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.