Hm, ik had gisteren besloten tot Philipsen > Ackermann omdat hij makkelijker door de bergen was gekomen, vanochtend was ik dat weer vergeten en besloot ik tot Ackermann (c) omdat dat toch een stabielere top5 sprinter is naar mijn idee. Dan besefte ik vanmiddag weer mijn goede motivatie van gisteren voor Philipsen > Ackermann en baalde ik, dit nieuws is dan niet prettig haha :)
Stel je voor, Barbero!
Ackermann is overigens wel een bikkelharde. In die giro was hij toen ook zo zwaar gevallen, geloof dat hij toen haast zonder shirt nog naar een 2e plek sprintte toen!
EDIT: hij viel in zelfde etappe als Moschetti, dag later 3e gewoon. foto schade: https://hips.hearstapps.com/hmg-prod.s3.amazonaws.com/images/arrival-pascal-ackermann-of-germany-and-team-bora-hansgrohe-news-photo-1150757726-1558548987.jpg?resize=980:*
Nee, want dan kan ik zeggen dat ik dat voorspeld had, zie mijn relaas een pagina terug ;)
Daarnaast zou dat betekenen dat Ackermann niet mee zou sprinten. Vlag gaat uit (mits mijn sprinters het goed doen) als Ackermann toch niet mee zou doen, die teams vrees ik meer dan de teams met enkel Selig. Ik zit dus in team Selig, geef die man een kans!
Gerben Thijssen zag ik niet zo zitten van te voren, blijk ik toch verkeerd gezien te hebben. Gelukkig zijn er maar heel weinig sprintetappes.
Philipsen vandaag kopman ook niet de juiste keuze.
Selig is ook een leukerd: Neem hem NOOIT mee omdat ik nooit zo geloofde in dat lead-out meesprinten en dat koste me vervolgens ALTIJD punten. Nu denk ik: ach, fuck het, heb nog een renner van 750k nodig, schiet mij naar lek. En dan tja..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.