Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 114 ... 188 189
Florian

Valpartij Ackermann...

Aanklampen

Pascal bij de doktor geweest, maar zonder erg toch?

KV

Ik hoop het... mijn kopman vandaag, zou echt wel een domper zijn.
Maar heel goed voor het vertrouwen is het wel niet. Hoop dat hij toch top 3 haalt vandaag.

Ajvenema

Jappie P is vandaag mn captain, maar als er iets moet gebeuren met een topsprinter, dan graag bennett😬

Mindless

Hm, ik had gisteren besloten tot Philipsen > Ackermann omdat hij makkelijker door de bergen was gekomen, vanochtend was ik dat weer vergeten en besloot ik tot Ackermann (c) omdat dat toch een stabielere top5 sprinter is naar mijn idee. Dan besefte ik vanmiddag weer mijn goede motivatie van gisteren voor Philipsen > Ackermann en baalde ik, dit nieuws is dan niet prettig haha :)

Florian

Ackermann bevindt zich weer bij de doktoren. Gadverdamme wat zou dat jammer zijn. Ik had gister Philipsen nog als cappie.

nasibal

Stel je eens voor, Selig :D

Jori

Stel je voor, Barbero!

Carlos Barbero (NTT Pro Cycling) is riding at home as he is from Burgos: “I don’t know the whole route, about half of it, because the end is a bit far away. But I know the first kilometres for sure, I train a lot on these roads. We can anticipate a sprint today but the wind can also play tricks on us. I feel good, we’ll see if we do the sprint with myself or Janse Van Rensburg. That’s something we’ll discuss during the stage.”

Ackermann is overigens wel een bikkelharde. In die giro was hij toen ook zo zwaar gevallen, geloof dat hij toen haast zonder shirt nog naar een 2e plek sprintte toen!

EDIT: hij viel in zelfde etappe als Moschetti, dag later 3e gewoon. foto schade: https://hips.hearstapps.com/hmg-prod.s3.amazonaws.com/images/arrival-pascal-ackermann-of-germany-and-team-bora-hansgrohe-news-photo-1150757726-1558548987.jpg?resize=980:*

Laatst gewijzigd
nasibal

Haha, jij zou een zure dag hebben als Selig top 10 sprint..... :D

Jori

Nee, want dan kan ik zeggen dat ik dat voorspeld had, zie mijn relaas een pagina terug ;)
Daarnaast zou dat betekenen dat Ackermann niet mee zou sprinten. Vlag gaat uit (mits mijn sprinters het goed doen) als Ackermann toch niet mee zou doen, die teams vrees ik meer dan de teams met enkel Selig. Ik zit dus in team Selig, geef die man een kans!

Laatst gewijzigd
ivo001

Had ik toch Laas moeten opstellen ipv Kuss ;)

Jori

Ook in dat team zit ik, geef Laas een kans!

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

We will decide during the stage haha

nasibal

Gerben Thijssen zag ik niet zo zitten van te voren, blijk ik toch verkeerd gezien te hebben. Gelukkig zijn er maar heel weinig sprintetappes.

Philipsen vandaag kopman ook niet de juiste keuze.

Selig is ook een leukerd: Neem hem NOOIT mee omdat ik nooit zo geloofde in dat lead-out meesprinten en dat koste me vervolgens ALTIJD punten. Nu denk ik: ach, fuck het, heb nog een renner van 750k nodig, schiet mij naar lek. En dan tja..

Laatst gewijzigd
Jori

Lol, geen Raïm en Smith als sprinters, maar Renard en Stannard. En het blijft de Barbero-award, RJvR mocht deze keer sprinten. Geen gunstige uitslag voor mij

ditisdavid

Oef, ik heb de verkeerde goedkope sprinters zo te zien...

Westland95

Stannard 😂😂

KV

Die Renard ipv Raim kan toch niet? Zou dit geen fout zijn???

EDIT: grr, lijkt dus toch te kloppen. Hoe is zoiets mogelijk... En Smith ook 0-punter. Wat een desillusie.

Laatst gewijzigd
Florian

Zag iemand anders ook die kwak van die DQS renner, tot 2 maal toe volgens mij ook.

Westland95

Ja dat was Bennett.

Florian

Een diamantje is voor investeerders

Jasperdewaal11

Gaat Bennett teruggezet worden is de vraag ?

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Ik hoop het

Florian

'@Dkrikk zijn wens komt toch nog uit, lijkt het erop 😎.

Poeksel

Goeie kans dat dat gebeurt (helaas).

1 2 ... 114 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.