Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 113 ... 188 189
Sloddies

Stannard had zich vergist. Hoorde in etappe7 mee te gaan in de vlucht, niet in etappe 8..... helaas.
Verder een vergissing van de ploegleider om Ion nogmaals op te stellen. Dan had Champie moeten zijn. Weer 22 dure puntjes gemist helaas.
Vandaag een sprint met voor de Sloddies Bennett (c), Philipsen, Cort, Smith en Kanter. Aanvulling Roglic, Carapaz en Kuss. Nog een dobbelsteen gooien of ik aanvul met Stannard, Mas of Bagioli.

Ajvenema

Mas pakt toch gewoon gratisch 8 puntjes?

DKrikk

Ik ben in de val van Selig getrapt. Maar nu twijfel ik wel of ik Selig moet opstellen, of juist voor zekere punten van Mas moet gaan..

Pom titcock

si si ajvenema

Milanjacks

Ik vind het opmerkelijk dat van der Sande op 401 in de odds staat? Gaat die niet mee sprinten oid? Als je dit 401x simuleert dan zal hij in een chaotische sprint toch wel een keer bovendrijven?

Jori

'@DKrikk: 2 opties om punten te pakken met Selig. Eerste is als Ackermann wint. Op basis van de eerste sprint is het niet zeer waarschijnlijk, maar Ackermann is wel type die in de giro toen liet zien niet veel minder te worden en zodoende dus de puntentrui kon winnen van een Demare, die toch minder herstel vermogen bleek te hebben. Toch zou ik hem onder Bennett plaatsen en iig niet boven Philipsen, op gelijke hoogte denk ik door de betere trein met Selig.

Ten 2e is de lead-out waarmee hij zelf nog top 20 rijdt. Finale kent geloof ik (als ik de voorbeschouwing van Feltet mag geloven) een rotonde nog op 300 meter voor het einde. De wind staat nog tegen op het einde. Lijkt mij dat dus dat sprinters die van achteruit komen een voordeel hebben, maar hoe goed zitten die geplaatst met zo'n rotonde? Hoeveel sprinters zijn er nog? Vorige keer meende ik er 14 te tellen + Molenaar. Nu zijn we enkel Moschetti kwijt en zal Liepins er voor in de plaats komen. Tevens werd vorige sprint "opgeschud" door Philipsen met een hele mooie laatste bocht voor de finish en vroeg aangaan. Hierdoor moesten de topsprinters al eerder reageren (en qua lead-out vooral Morkov) en moesten de lead-outs een verdere afstand tot de finish afleggen, wat zij natuurlijk niet meer vol deden. Daardoor denk ik dus wel dat een plekje in de top 20, top 15 makkelijker mogelijk is dan vorige keer, omdat de sprint simpelweg veel later pas geopend gaat worden.

Maar heb hier zelf 0 studie van gemaakt en enkel op basis van wat tropische aannames een zo coherent verhaal mogelijk gemaakt. Of het hout snijdt, geen idee.

Barrygoal

'@milanjacks ze zetten alles op Thijssen vandaag, dus die gaat in het treintje

Milanjacks

'@Barry

Dankjewel ik dacht al dat ik iets miste.

Masterw

Stannard gaat er in laatste kans voor m anders bankt hij tot madrid

Kalikula

Grootste omissie is Daniel Martin.
Als ook Hugh Carthy.
Maar had vooral de eerstgenoemde niet verwacht zo te presteren.

MarvinG

Ik laat Stannard er vandaag naast. Denk dat Smith gewoon gaat sprinten voor MS, en denk dat de aankomst morgen misschien meer voor Stannard is.

Ajvenema

Wat ik vooral weird vind is dat stannard en smith eigenlijk een beetje hetzelfde type sprinter zijn? Zit weinig anders op dan ze op te stellen vermoed ik...

Ludi

Ik vind ze eigenlijk helemaal niet hetzelfde type sprinter :/

DKrikk

'@Jori Ik had inderdaad vergelijkbare gedachtengang. Ik denk dat je bij zo'n etappe er maar vanuit moet gaan dat Selig 0 punten haalt. Zo'n 20-33% kans dat Ackermann zowel Bennett als Philipsen erop legt, dus dat zou 10 punten zijn. En eigenlijk verwacht ik dat hij laat lopen in de sprint, dus buiten top 20 komt. In potentie wel ongeveer 22 punten....

Wielerfan999

Ze zijn echt helemaal niet hetzelfde type

Ajvenema

Het zijn toch allebei jongens die kunnen sprinten na een wat lastigere etappe?
Stannard uiteraard met meer mogelijkheden, zit misschien wel een klassementsman in, maar het is nou ook weer niet zo dat Smith zo'n topper is in dit soort vrij makkelijke sprints. Ik zie gewoon niet echt in waarom Mitchelton vandaag per se voor Smith moet gaan, of per se voor Stannard...

Edit: Stannard reed natuurlijk al p14 in die Wellens etappe, dus opzich is het dan logisch dat ze die morgen weer spelen, en Smith vandaag. Voelt gewoon als een waste van scoritopunten: Alleen stannard, of alleen smith was een stuk prettiger geweest:)

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Had voor die 750 van stannard liever ringel s gehad

Ludi

Smith is bij MTS gewoon meer de sprinter en stannard meer de aanvaller/puncher. In MSR, MT en zelfs die rit die stannard tweede werd was smith gewoon duidelijk de sprinter. Ik snap de verwarring en verwachting dan ook niet bij stannard eigenlijk.

DKrikk

Het zou mij niet slecht uitkomen als Bennett niet aan sprinten toekomt vandaag....61% met hem als kopman.

Florian

'@Dkrikk en hoezo gaat hij vandaag niet aan sprinten toekomen?

DKrikk

'@GoldenGoal Dat zeg ik niet, maar als hij er niet aan toekomt, dan komt mij (en 39% anderen) dat goed uit. De kans is helaas erg klein met de trein die hij ter beschikking heeft.

'@Dkrikk Tja, op die fiets zou het mij wel goed uitkomen als Ackermann en Phillipsen niet aan sprinten toekomen vandaag... ;)

Florian

Gewoon ff wishfullthinking aha.

Ik hoop met je mee, maar ik acht de kans klein hoor. @Dirk

Laatst gewijzigd

Zou verder mooi zijn als Liepins vandaag op z'n verjaardag een mooie uitslag rijdt!

La Primavera

Sunweb heeft nog geen overwinning. Dat kan natuurlijk niet dus Kanter wint vandaag. :)

1 2 ... 113 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.