Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 119 ... 188 189
De Condor van Echt

'@Lo Zar: nuttig, dank! Met StreetView krijg je een extra goede indruk.
Als ik dat zo zie dan vraag ik me ernstig af of dit wel iets is voor de Kanters en Philipsen inderdaad. Ackermann idem, maar ik durf niet alleen Smith en Stannard als enige sprinters mee te nemen. Kopman is ook een leuke; als ik Aranburu in mijn TS had zou ik die blind cappen, maar ja, die heb ik niet mee vanwege twijfels over zijn vorm en rol...

Jofferde

'@condor vergeet mijn reactie niet 😜
Ik kom de juiste kopman terug collecten.

Mogen we morgen iets van mannen als Kanter en Manzin verwachten?

Lo Zar

Nee

Jofferde

Overigens zie ik ook de naam van Bagioli voorbij komen als kanshebber. Maar DQS rijdt morgen toch gewoon volledig voor Bennett?

nasibal

Ackermann idem, maar ik durf niet alleen Smith en Stannard als enige sprinters mee te nemen.

Ah joh, het bankpuntenklassement heeft ook zo zn charme

Poeksel

Als je vertrouwen hebt in Bennett, is dat een reden om Bagioli op te stellen.
Als je geen vertrouwen hebt in Bennett, is dat een reden om Bagioli op te stellen.

KV

Ik had mezelf beloofd Bagioli ten vroegste in rit 14 opnieuw op te stellen, maar met zo’n laatste km begin ik toch weer te twijfelen.

raymankapeens

Cavagna die wegspringt laatste 2 km?

Jori

Cavagna die wegspringt laatste 2 km?

Lijkt me eerder laatste 184 km :p

raymankapeens

Haha. Die is wel van de kansloze ontsnappingen tot nu toe ja. En vandaag van 10 naar 0 punten

kevinraar

mij team voor morgen
benett
ackerman
cort
van der sande
selig
smith
bagioli
roglic
kuss

bank
mas
wellens
costa
poels
soler
aranburu
formolo
vlasov

Is dit goed of zouden jullie nog iets veranderen ?

Lo Zar

aranburu en costa in plaats van ackermann en selig

JellevanderLinden

'@kevinraar jij durft met Aranburu (en Wellens) op de bank

Laatst gewijzigd
Guido73

'@kevinraar waarom heb je eigenlijk Aranburu in je team...?!

TheStrikers

Ik zit te twijfelen tussen Kuss of Woods om de laatste plek. Gaan ze bij EF niet voor Cort? Dat Woods zich spaart voor Zaterdag? Kuss sws 10 zekere punten en evt minimale kans op team punten Roglic.

ditisdavid

De grote vraag voor morgen: saai Bennett captain, minder saai Aranburu/Roglic captain, of afwijkend op de man voor wie deze aankomst stiekem uitstekend is met Cort captain?

Een deel van me speelt met het idee om Carapaz kopman te maken gezien zijn trackrecord op deze aankomsten maar dat lijkt me net iets te riskant...

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Is thijssen een beetje heuvelsprinter? Weinig over te vinden..niet veel hebben hem dus daar kan ik wel verschil mee maken

JellevanderLinden

Hij kan een heuveltje over, maar verwacht dat ze bij de ploeg de kaart van Tosh gaan spelen. Omdat dit juist de etappes voor hem zijn, hij maakt veel meer kans op zo'n aankomst. Ik zelf neem hem morgen niet mee, maar hij mag me verrassen.

Chef83

Mij laatste keuze is
Smith of de zekere punten van mas of g martin ?

Chef83

Het is smith geworden 😄😅😄

Genomico

Nooit gedacht dat er een etappe zou zijn waar je kan twijfelen tussen Bennett of Roglic als captain.

Westland95

Ik ga er vanuit dat Bennett dit kan. Al helemaal een getergde Bennett.

kevinraar

ik doe wel aranburu eruit voor selig Wellens kan ik er niet in doen zou niet weten wie ik eruit moet doen

Laatst gewijzigd
marconeuvel

Zou MTS niet weer voor Stannard gaan ipv Smith? Had begrepen dat Stannard een betere punch heeft?

floda

Ik overweeg zelfs om stannard Of smtih captain te maken. Is er namelijk als 1 van de weinige in allebei de scenario’s bij. Daarmee geen top 3 als captain, maar met deze aankomst een zekere nr 8 ipv bennett of roglic 1e of 20e

1 2 ... 119 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.