Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 120 ... 188 189
ronvisser

Het lijkt erop alsof ze bij MTS 's ochtends rock, paper scissors doen om wie er mag sprinten. Gisteren heeft Stannard blijkbaar gewonnen. Vandaag is de kans dus gewoon 50/50 dat ze Smith uitspelen. Volgens mij kunnen ze beiden deze aankomst aan. Smith gaat bij mij mee (Stannard heb ik niet).

zomaareens

2 van de 3: GroB, valverde, D. Smith: Wie o Wie?

Platje

Alle 3.. dat is het lastige van deze etappe.. ze kunnen allemaal top 20 rijden..

Zonder Bennett en Aranburu.. wie ga ik in godsnaam captain maken? Smith zoals Albert hierboven aangeeft of toch een Roglic?

Houdt iedereen sprinters zoals Ackermann/Philipsen/Kanter etc. op de bank vandaag?

Valvuillerdemoz

Roglic
Carapaz
Bennet
Aranburu
Aberasturi
Van der Sande
Valverde
Smith
En dan als laatste man: Kanter, Ackermann of Bagioli? Of toch Kuss en Mas voor wat extra zekere puntjes?

ronvisser

https://www.procyclingstats.com/race/giro-d-italia/2019/stage-4 Op basis van deze uitslag zou Ackermann toch ook een oplopende aankomst moeten aankunnen...

SurPlace

'@ kevin, denk dat ackermann het heuveltje niet gaat overleven. Dus wellens erin voor hem

Kuss heeft wat zeker punten, maar Costa is niet kansloos. Miss gokje waard

Araboeroe zeker erin voor Selig! Miss zelfs el capitan maken :)

ben_pronk

Wie durft er sprinters op de bank te zetten? Die rit uit 2008 was wel echt een stuk zwaarder qua aanloop... Maarja als je Zabel op 37 sec ziet binnenkomen... Lastig zeg,

https://www.procyclingstats.com/race/vuelta-a-espana/2008/stage-12

SurPlace

Ik heb gisteren ook gezwijnd met ackermann thijssen en kanter top3 en geen bennett. Zowaar 4% omhoog waar ik na etappe 7 met valverde op t bankje en geen woods 4% daalde.

Geen kuss en g bennett doen pijn. Had ze beiden in Tour maar daar viel t wat tegen. Hier scoren ze hard met roglic in groen en tijdje geel en zelf wat topnoteringen. Dumo toch wel een sof. Het semi kopmanschap was meer voor de bühne blijkbaar

Bennett vind ik indrukwekkend. Ik zag dit niet meer gebeuren na dit zware seizoen. Is (zeker zonder diskwalificatie) een veel betere keus dan ackermann

Laatst gewijzigd
Jommelb

En volgens mij is die rit ook kneiterhard gereden wat het nog zwaarder maakt.

Pom titcock

en karsten kroon op 43, dan moeten de sprinters dit zeker kunnen

Guruburu

Mijn team voor vandaag;
Roglic
Carapaz
Woods
S. Bennett
Philipsen
Cort
Smith
Bagioli
Champoussin

Op de bank: o.a. Kanter, Manzin, Kuss, Gaudu, Formolo

Ik twijfel nog voor m’n captainkeuze tussen Bennett en Cort. Philipsen zou dit naar mijn idee ook aan moeten kunnen, al zou ik die ook nog kunnen inwisselen voor Kanter, maar die ken ik niet goed genoeg op dit soort aankomsten..

Pom titcock

guruburu die deze etappe zonder aranburu pakt???

SurPlace

'@Ben, ackermann, thijssen en kanter gaan hier op bankje. Aberasturi wel mee. Bennett heb ik niet maar zou ook zeker meegaan

Pom titcock

steimle, soler, kuss, woods? keuzes keuzes

Jasperdewaal11

Ik snap de twijfel bij Ackermann en Philipsen niet zo. Ackermann zat in de etappe die Roglic won net voor de laatste klim nog prima in het uitgedunde peloton en Philipsen komt in het vlaamse werk geregeld een heuvel tegen. Waarom zouden die er tot het einde niet bijzitten ?

DKrikk

'@ronvisser https://youtu.be/vx0jPrNQUQ0?t=91

Dat is de etappe waar Dumoulin onderuit ging. Kwam een groepje los met oa ackermann in de finale. Flink gereduceerd peloton dus.

marconeuvel

'@ronvisser dat is inderdaad wel een opvallende uitslag. Daar staat hij toch tussen de uitstekend klimmende/punchende namen

Platje

Net de finale van 2008 teruggekeken, daar werd wel flink doorgetrokken de laatste km en werd het peloton steeds kleiner en kleiner maar als er niet iemand flink doortrekt valt het redelijk mee.. de twijfel is iig nog niet weggenomen of een ackermann en philipsen er hier makkelijk worden afgereden.. toch denk ik dat ik bagioli meer kans geef dan een bennett in de hoop dat een Woods/Valverde het probeert

Ajvenema

Heb er momenteel Philipsen en Ackermann instaan. Klein beetje hedgen ook, omdat ik Bennett neit hebt.
Alternatieven: Champie Woods en Mas. Meestal legt het extreme analyseren en laat beslissen me vooral windeieren, dus ben geneigd om het gewoon te laten staan:)

Wat zal Sunweb vandaag gaan spelen? Kan die Kanter een beetje punchen?

Laatst gewijzigd
daandej

Thijsen of kuss vandaag?

marconeuvel

Nee ik denk Aranburu Daan ;)

Laatst gewijzigd
ben_pronk

Die rit van 2019 kan je echt niet vergelijken he...... In deze rit van vandaag komen ze met 65 aangescheurd (vanwege bergafwaarts), dan heb je er al 500 meter opzitten eer dat je echt moet werken om omhoog te gaan. Daarnaast is de finish ook nog eens afvlakkend. Hier gewoon vol voor Acky cap en bijna alle sprinters mee.

In 2019 was het echt extreem steil de laatste meters.. Dat gaat vandaag niet zo zijn.

daandej

Marcel bedoel als laatste keuze in team , twijfel tussen woods formolo of kuss

Aanklampen

'@Ben, leuk met 65 per uur die klim op, maar heb je gezien waar de klim begint..?. Succes met die 65 km per uur..

Tour de Flits

'@Platje, ik heb hem ook even teruggekeken. Als ik dit zo zie dan gaan er volgens mij echt geen (pure) sprinters strijden om de dagoverwinning. Ik ga voor Aranburu als captain vandaag.

Voor de liefhebbers, hierbij de link:

https://www.youtube.com/watch?v=e7QDJucsaaY&t=360

Edit: nog een plekje te vergeven, Bagioli, Ackermann, Woods of Kuss?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 120 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.