Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 122 ... 188 189
Ludi

"Iedereen dezelfde tijd als Mollema"

Florian

Ik houd Philipsen erin, maar Ackermann uit 😲

De Condor van Echt

Is het jullie ook al opgevallen dat ze op Scorito de vbs hebben aangepast? xD

Florian

'@Condor de app even sluiten en dan weer opnieuw opstarten, toen werkte hij weer bij mij.

edit: verkeerd begrepen nvm

Laatst gewijzigd
Platje

Haha ja ze hebben Mareczko eruit gehaald en ook het stukje van de laatste 2km a 1,75%.. amateurs 😀

Pom titcock

Iemand die iets van Steimle verwacht? staat redelijk in de odds, ik zag hem genoemd worden vandaag... Anders wordt het woods, soler of kuss op zijn plekkie.

daan_zeelen_811806

Wellens of Woods banken?1!?!?!?!!?!!

Lo Zar

Alle sprinters eruit, Alaphilippe (C), Van Aert en Van der Poel erin

Florian

Woods banken

Ajvenema

Bij alle filmpjes die ik zie denk ik vooral dat Roglic/Carapaz hier een paar seconden gaan proberen te pakken, en zodoende de sprinters er vanzelf wel een beetje aflazeren. Ik denk dat UAE hier beter voor Riabushenko of Costa kan gaan, dus Philipsen bank ik. Ackermann is weer een iets ander verhaal, ze hebben ook verder geen hele goeie optie, en Felix regelt zichzelf wel. Nog op het bankje: Woods.

Mr.White

Lastige finish vandaag om te voorspellen. Dit zijn wel de finishes die het verschil kunnen maken in een poultje, dat is dan ook wel weer mooi. Vandaag gekozen voor:
Carapaz
Roglic
Valverde
Bennett
Philipsen
Bagioli
Aberasturi
Aranburu
D. Smith
Captain ben ik nog niet over uit, maar neig naar Bennett. Alhoewel ik Aranburu in elk mogelijk scenario ook wel op een prima plek zie finishen.
Op het bankie zitten vandaag o.a. Kanter, Madrazo, Fraile dus niet zo'n hele moeilijke keuzes hoeven maken.

daan_zeelen_811806

Na lang wikken en wegen Ackermann toch richting bankje verplaats...
Nog ff voor D.Smith, weet weinig over hem, kan hij een heuveltje over?

Landeirovic

Ja denk ook aan Costa en Riabushenko bij Uae. Indien een vluchtgroep het haalt zie ik Formolo ook wel een rol spelen. De laatste 40km zijn te vergelijken met een heuvel klassieker.

Florian

Maar Philipsen kan dit toch met moeite verteren zou je zeggen.

Laatst gewijzigd
marconeuvel

Zelfde dilemma Bauke..

raymankapeens

Heb hem wel mee maar geen benett dus neig naar Roglic of Bagioli capt maar ja haha...

WilliamS23

'@Meneer de Wit: Ipv Philipsen heb ik Tosh van der Sande, rest identiek. Voor nu Aranburu als captain, maar dat gaat nog driemaal wijzigen en uiteindelijk toch op Aranburu uitkomen.

floda

Als movistar en edf ambitie hebben voor etappewinst (en dat hebben ze volgens mij de hele tijd deze ronde) gaan ze toch die heuvels tussen km 115 en 140 keihard over waardoor ze de echte sprinters al lossen of zo afmatten dat ze niet meer kunnen....of ben ik nu te hard richting mijn eigen puncheurs gedachten aan het duwen??

KV

Nemen jullie Dan Martin mee? Als Roglic en/of Carapaz gas geven, zal hij toch ook wel in top 10 kunnen rijden waarschijnlijk? (+ ook al 12 zekere punten... )

Laatst gewijzigd
MarvinG

Morgen wel een pittige bergetappe op het programma toch? Misschien doet het peloton het vandaag wel rustig aan...

PipoPinot

Keuze stress voor het banken.

Ackermann, D. Smith, Kuss, Woods, Formolo.
3 plekken te vergeven WIE O WIE?!?!

Aanklampen

'@KV, de vraag stellen is hem beantwoorden..

Mindless

Als ik hem had, zou ik hem 100% mee hebben KV.

Tour de Flits

'@KV, precies om die redenen gaat Martin mee bij mij

raymankapeens

Ik heb een deja vu toen hier met de giro ook keer gemeld werd dat het geen sprint werd en demare gebankt had en dat ie won haha

1 2 ... 122 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.