Bij alle filmpjes die ik zie denk ik vooral dat Roglic/Carapaz hier een paar seconden gaan proberen te pakken, en zodoende de sprinters er vanzelf wel een beetje aflazeren. Ik denk dat UAE hier beter voor Riabushenko of Costa kan gaan, dus Philipsen bank ik. Ackermann is weer een iets ander verhaal, ze hebben ook verder geen hele goeie optie, en Felix regelt zichzelf wel. Nog op het bankje: Woods.
Lastige finish vandaag om te voorspellen. Dit zijn wel de finishes die het verschil kunnen maken in een poultje, dat is dan ook wel weer mooi. Vandaag gekozen voor:
Carapaz
Roglic
Valverde
Bennett
Philipsen
Bagioli
Aberasturi
Aranburu
D. Smith
Captain ben ik nog niet over uit, maar neig naar Bennett. Alhoewel ik Aranburu in elk mogelijk scenario ook wel op een prima plek zie finishen.
Op het bankie zitten vandaag o.a. Kanter, Madrazo, Fraile dus niet zo'n hele moeilijke keuzes hoeven maken.
Als movistar en edf ambitie hebben voor etappewinst (en dat hebben ze volgens mij de hele tijd deze ronde) gaan ze toch die heuvels tussen km 115 en 140 keihard over waardoor ze de echte sprinters al lossen of zo afmatten dat ze niet meer kunnen....of ben ik nu te hard richting mijn eigen puncheurs gedachten aan het duwen??
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.