Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 123 ... 188 189
nasibal

Nog ff voor D.Smith, weet weinig over hem, kan hij een heuveltje over?

Dit vind ik altijd interessante vragen. Nu komt hij specifiek van @Bauke ten dam, maar ik zie regelmatig dergelijke vragen door verschillende mensen gepost worden. Ik vraag me dan gelijk af: Heb je dan een renner in je team gekozen op basis van het feit dat hij door anderen genoemd werd maar dat je eigenlijk niet zo goed weet wie het is en wat hij kan?

zeewolde

de volgende mix treedt vandaag in het strijdperk

Aranburu (c)
Roglic - Carapaz - Kuss
S. Bennett - Aberasturi
Grossschartner - Valverde
Bagioli

op de bank: Mas, Vlasov, Soler, Formolo, Champouss , Kant, Manzin etc
niet in selectie: Ackermann, Philipsen, Dan Martin dus daar hoef ik me niet druk over te maken gelukkig.

Dagselectie is dus van alles wat, maar het zou ook zo maar eens van alles net niet kunnen worden.

MDB91

Bedankt voor het linkje @tourdeflits! Hier alle sprinters eruit gehaald en buru captain gemaakt ipv s.bennett

nasibal

Ik neem trouwens Großschartner mee, puur om @Jori te zieken mocht hij een uitslag rijden vandaag. Ackermanne en Philipsen gaan ook mee, maar dan meer als damage-controll op plekje 8 en 9 ipv als zekerheidje op plekje 1 en 2.

Het verrast me wel weer hoeveel er weggegeven wordt. Ik denk dat er minstens 1000 stille meelezers heel blij zijn met jullie. Goed werk! ;)

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Cruciale verschil met die Girorit is dat we vandaag op het klimmetje eindigen. Démare zat rond de 20e stek daar volgens mij en had geluk dat het voor hem stil viel.

Ik ga toch Cort captain maken, zou hier in vorm in de meeste scenario's kort (sorry not sorry) moeten rijden en zijn probleem lijkt op dit moment meer positionering omdat hij geen steun krijgt (op deze aankomst hopelijk wel).

Verder:
S Bennett
Smith
Aranburu
Bagioli
Cavagna
Roglic
Carapaz
D Martin

Bank: oa Manzin, Raim, Valverde, Mas. Overweeg nog Valverde met Cavagna te ruilen maar de kans op een succesvolle vlucht is reëel.

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Ditisdavid

Ik denk dat Cort te kort (sorry not sorry) komt ;)

zomaareens

valverder of grob

hartstikkebedankt

Persoonlijk vind ik het toch jammer dat die linkjes hier gepost worden, doe zelf je voordeel met je eigen research zou ik zeggen. Nu kom ik misschien wat zuur over, maar er lezen hier zo ontzettend veel mensen mee die er van profiteren en die zelf weinig bijdragen aan het forum. Dat wordt nog steeds onderschat denk ik.

DKrikk

'@nasibal Uiteindelijk zitten we er allemaal weer naast en wint Reinardt Janse van Rensburg uit het niets de massasprint

PipoPinot

D. Smith of Formolo?

Aanklampen

Ik maak Roglic of Aranburu of Cort of Bennett kopman. In aanmerking komen ook Bagioli en Carapaz

Platje

Tenzij ackermann en philipsen beiden top 10 eindigen, dan heeft het wel gewerkt ;)
bij mij alleen Smith mee als sprinter, Woods en Bagioli als aanval.. Roglic als kopman en de rest klassement, vol op de winst!!

Astarloa

Voor de zure mensen hier. Ik ken niet alle kwaliteiten van het hele peloton dus pik hier ook af en toe wat namen uit om een team samen te stellen. Ik heb bijvoorbeeld Kanter nog nooit zien rijden maar toch gepakt op basis van wat goede recensies hier. En dat levert me inderdaad wat leuke punten op.

pedro

Ik stel toch Wellens op voor de vlucht want acht de kans daarop reëel, eigenlijk moet ik dan Cavagna ook opstellen maar Wellens kan ook goed aankomen als hij niet in de vlucht zit. En doet nu al zo'n pijn om Großschartner eruit te moeten halen

Aanklampen

Weinig problemen met wie ik kies, alleen meer issues met wie je kopman maakt.. Bennett is gauw alles of niets. Anderen zijn meer kans op een korte klassering.

Anyway, dit is ook het leuke van zulke etappes, je moet je eigen keuzes maken. En renners kiezen die je niet kent is nooit handig..

hartstikkebedankt

Bennett, Ackermann en Philipsen gaan uberhaupt alleen dat heuveltje snel oprijden als het voor de dagwinst gaat.

A. Dan mag er dus al geen kopgroep zijn die het haalt. Op zich is dit natuurlijk een mooi profiel voor een kopgroep.
B. Dat betekent waarschijnlijk dat er aardig doorgereden wordt in de laatste 50 km die ook niet écht makkelijk zijn.
C. Dan zitten ze in een peloton dat om de dagwinst rijdt, maar daar zitten allerlei mannen in die vandaag 10 seconden willen pakken en dus vol naar boven sprinten. Dan is de heuvel best lang en steil. En nee, er is geen 500 meter vlak naar de finish.

Voor mij vandaag:
Aranburu (c), Cavagna, Smith, Woods, Bagioli (op Cavagna na kunnen die in alle scenario's denk ik hoog eindigen vandaag)
Carapaz, Roglic, Valverde, Mas

Oh ja, of ze zitten zelf in de kopgroep. Maar dan gaan de medevluchters al ver voor de finish tempo maken

Laatst gewijzigd
La Primavera

'@Astarloa Haha recensies die vind ik wel leuk. :)

ben_pronk

Golden Goal. UAE gaat denk voor Riabu of Costa

nasibal

@nasibal Uiteindelijk zitten we er allemaal weer naast en wint Reinardt Janse van Rensburg uit het niets de massasprint

Uiteraard.

Nu kom ik misschien wat zuur over, maar er lezen hier zo ontzettend veel mensen mee die er van profiteren en die zelf weinig bijdragen aan het forum. Dat wordt nog steeds onderschat denk ik.

Ik denk ook dat dit onderschat wordt. Het zal voor veel mensen voelen als lekker dingen bediscussieren met 'vrienden', maar ondertussen doen er meer dan 3000 man mee aan de wielerflitspoule waarvan het grootste gedeelte derhalve ook dit forum zal kennen. En dan hebben we het nog niet eens over het feit dat het aantal unieke hits op deze website tijdens een grote ronde volgens mij nog veel hoger ligt. Ik gaf op de vorige pagina al een beetje met een knipoog aan dat er weer 1000 meelezers heel dankbaar zijn, maar ik vraag me af in hoeverre dat getal niet dichter bij de waarheid komt dan we denken.

Voor de zure mensen hier. Ik ken niet alle kwaliteiten van het hele peloton dus pik hier ook af en toe wat namen uit om een team samen te stellen. Ik heb bijvoorbeeld Kanter nog nooit zien rijden maar toch gepakt op basis van wat goede recensies hier. En dat levert me inderdaad wat leuke punten op.

bedankt voor het antwoord op mijn vraag. Fijn dat het je punten oplevert. Jammer dat je het gelijk aan zuurheid relateert, voelde je je aangevallen?

Laatst gewijzigd
La Primavera

54%!!!!! met Bennett als kopman. Bizar veel.

nasibal

Kolere, ik heb een Arjenvzob'tje gedaan. Vlasov staat er in ipv koning Rein :O

Dit kan alleen maar mis gaan vandaag.

Florian

Bennett als kopman snap ik misschien nog wel. Maar de 22% die voor Ackermann en Philipsen in totaal gaat vind ik wel erg gewaagd.

Platje

Mareczko door 13% opgesteld vandaag 😂

DKrikk

Ik gaf je nog een tip :O

Astarloa

Oh nee hoor helemaal niet. Maar het komt af en toe een beetje over alsof mensen verwijten worden gemaakt dat ze gebruik maken van de kennis die hier gedeeld wordt m.b.t. renners en etappes. Maar dat is toch ook gewoon waar een forum voor is. Maar als jij wilt dat ik me aangevallen voel dan wil dat wel voor je zijn hoor.

1 2 ... 123 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.