Ja ik dacht ook dat ik hem er in had staan en had stiekem ook niet in de gaten dat ze al gestart waren. De reactie van La Primavera liet me dus ook een beetje schrikken omdat ik nog niet 'definitief' over mijn selectie was gegaan. Ben al lang blij dat ik 9 namen en een kopman heb staan eerlijk gezegd.
Ik denk dus dat je onderschat wat je doet en dat het eigenlijk veel meer is dan 'wat geven, wat nemen en een boom opzetten'. Ik vind die dingen ook leuk, maar dan dus ook wel echt dát. Zelf kies ik er derhalve door om de echt specifieke zaken per pm met anderen te bespreken en ik weet ook dat er verschillende kleine app groepjes zijn inmiddels.
Overigens is een forum er voor om dingen op openbaar te maken, dus alle recht heb je :)
Oh nee hoor, zo ben ik zelf juist ook bij dit forum gekomen ooit. Natuurlijk probeer je overal informatie vandaan te halen en daar is dit een perfecte plek voor. Ik verwijt 'meelezers' dus helemaal niet, gelijk hebben ze. Alleen zou mij persoonlijk het kiezen van renners die ik niet ken mij(!) het gevoel geven dat een ander mijn pouletje invul en ik zou derhalve als ik hier een naam oppik zelf eerst flink wat research doen alsnog. Ik was dus benieuwd hoe anderen hier tegen aankeken.
Ik ben voor Cort gegaan. Als het voor een van EF is hoop ik op Cort. Hij moet zoiets wel kunnen. Het was hem of Oeroe. Bennett, tja, ligt eraan hoe hard ze oprijden. En dan is de afstand van die klim nog best lang.
Mareczko kiezen, tja, dan weet je niet exact wie hij is. Best wel grappig. Manzin en Kanter zie ik niet overleven, tenzij zij met voorsprong eraan beginnen. Valverde zou ik altijd meepakken voor een top 10. Bagioli is een beetje Insurance voor als Bennett wint maar ook als Bennett niet mee kan komen.
Leuke etappe, we gaan het zien.
'@La Primavera
Ongetwijfeld, maar als wat David zegt klopt dan heeft Aranburu een pickrate van meer dan 60%. Dat zijn dus vast ook heel veel mensen die nog wel gewoon serieus meespelen.
Dat gezegd hebbende ben ik wel benieuwd eigenlijk naar de statistieken. Hoeveel van het totaal aantal deelnemers per ronde haakt er tijdens de ronde af, of heeft vooraf eigenlijk al geen team. M.a.w: Hoeveel effectieve spelers heeft een ronde gemiddeld van begin tot einde?
Ben erg benieuwd naar de afloop van deze etappe, ik heb ook al mijn sprinters (op Ackermann na gebankt). Aranburu als kopman. Zie dat veel mensen op Scorito gokken op een sprint. Opvallend dat veel mensen renners als Valverde, Aranburu, Großschartner, Woods en Wellens op het bankje hebben gezet vandaag (zelf heb ik alleen die eerste 2 in mijn selectie en dagopstelling). Belangrijke Scorito-dag gaat dit worden, ik hoop op spektakel! :)
Nu even iets anders.... geen koers maar Cantabrië. Het zal zo'n 20 tot 25 jaar geleden zijn dat ik meerdere malen in dit gebied vakanties doorbracht. Gezien het parkoers van vandaag zie ik bekende plaatsjes voorbijkomen. Santander doen we deze keer niet aan net zoals Comillas. In deze plaats een opmerkelijk gebouw van Gaudi. 'il Caprichio'. <<
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.