Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 124 ... 188 189
nasibal

Ik gaf je nog een tip :O

Ja ik dacht ook dat ik hem er in had staan en had stiekem ook niet in de gaten dat ze al gestart waren. De reactie van La Primavera liet me dus ook een beetje schrikken omdat ik nog niet 'definitief' over mijn selectie was gegaan. Ben al lang blij dat ik 9 namen en een kopman heb staan eerlijk gezegd.

Ajvenema

Fingers crossed dat Bennett eraf gereden wordt:)

Wat betreft info delen: Daar is dit forum toch voor? Ik geef wat, ik neem wat. Dr zijn allicht een aantal meelezers, maar ik vind dat voor de etappe nog even hier een boom opzetten altijd gewoon wel leuk...

daan_zeelen_811806

'@Nasi
Heb Smith puur gekozen als opvulling voor mijn sprintteam. Kom er later pas achter dat meneer redelijk een heuvel kan verteren, vandaar ;)

DKrikk

Er wordt eerdere een verwijt gemaakt aan eenieder hier die informatie tentoon spreidt, dan aan de mensen die er gebruik van maken.

nasibal

Wat betreft info delen: Daar is dit forum toch voor? Ik geef wat, ik neem wat. Dr zijn allicht een aantal meelezers, maar ik vind dat voor de etappe nog even hier een boom opzetten altijd gewoon wel leuk…

Ik denk dus dat je onderschat wat je doet en dat het eigenlijk veel meer is dan 'wat geven, wat nemen en een boom opzetten'. Ik vind die dingen ook leuk, maar dan dus ook wel echt dát. Zelf kies ik er derhalve door om de echt specifieke zaken per pm met anderen te bespreken en ik weet ook dat er verschillende kleine app groepjes zijn inmiddels.

Overigens is een forum er voor om dingen op openbaar te maken, dus alle recht heb je :)

Oh nee hoor helemaal niet. Maar het komt af en toe een beetje over alsof mensen verwijten worden gemaakt dat ze gebruik maken van de kennis die hier gedeeld wordt m.b.t. renners en etappes. Maar dat is toch ook gewoon waar een forum voor is. Maar als jij wilt dat ik me aangevallen voel dan wil dat wel voor je zijn hoor.

Oh nee hoor, zo ben ik zelf juist ook bij dit forum gekomen ooit. Natuurlijk probeer je overal informatie vandaan te halen en daar is dit een perfecte plek voor. Ik verwijt 'meelezers' dus helemaal niet, gelijk hebben ze. Alleen zou mij persoonlijk het kiezen van renners die ik niet ken mij(!) het gevoel geven dat een ander mijn pouletje invul en ik zou derhalve als ik hier een naam oppik zelf eerst flink wat research doen alsnog. Ik was dus benieuwd hoe anderen hier tegen aankeken.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Bijna de helft van de mensen met Aranburu heeft hem gebankt...

Poeksel

De verslaggever van Scorito lijkt zich al te verheugen op de reacties hier na afloop: "Voor één ding kunnen we al wel waarschuwen. De onvoorspelbaarheid van deze etappe gaat ervoor zorgen dat er weer veel puntenpakkers op de reservebank zijn gehouden in de etappeselectie."

Aanklampen

Ik ben voor Cort gegaan. Als het voor een van EF is hoop ik op Cort. Hij moet zoiets wel kunnen. Het was hem of Oeroe. Bennett, tja, ligt eraan hoe hard ze oprijden. En dan is de afstand van die klim nog best lang.

Mareczko kiezen, tja, dan weet je niet exact wie hij is. Best wel grappig. Manzin en Kanter zie ik niet overleven, tenzij zij met voorsprong eraan beginnen. Valverde zou ik altijd meepakken voor een top 10. Bagioli is een beetje Insurance voor als Bennett wint maar ook als Bennett niet mee kan komen.

Leuke etappe, we gaan het zien.

La Primavera

De Condor valt door de mand als verslaggever bij Scorito! ;)

Laatst gewijzigd
Treenert

.

Laatst gewijzigd
nasibal

Bijna de helft van de mensen met Aranburu heeft hem gebankt…

En dan heeft ook nog maar eens een heel klein gedeelte van diegenen die hem opgesteld hebben hem kopman gemaakt. Dit was vooraf eigenlijk de enige etappe waar ik specifiek Aranbru 'miste'.

Treenert

Tja die beelden die een aantal hier onderling met pb's al lieten rouleren moeten we ms idd een beetje voor ons houden en niet hier plaatsen.

Heb dik 99% te verdedigen en ben er vol ingegaan. Heb alle 6 sprinters gebankt. Fingers crossed!

Aranburu capitano hier

Laatst gewijzigd
La Primavera

'@ditisdavid @nasibal Hoeveel procent hiervan zal uberhaupt nog meespelen? Zijn ook altijd wel veel mensen die of vergeten een team in te vullen ofwel gewoon niet meer meespelen.

ditisdavid

'@La Primavera geen 24% (op 57%) in ieder geval. Een Bennett is hier door 4% van degenen die hem hebben niet opgesteld, bijvoorbeeld.

nasibal

'@La Primavera

Ongetwijfeld, maar als wat David zegt klopt dan heeft Aranburu een pickrate van meer dan 60%. Dat zijn dus vast ook heel veel mensen die nog wel gewoon serieus meespelen.

Dat gezegd hebbende ben ik wel benieuwd eigenlijk naar de statistieken. Hoeveel van het totaal aantal deelnemers per ronde haakt er tijdens de ronde af, of heeft vooraf eigenlijk al geen team. M.a.w: Hoeveel effectieve spelers heeft een ronde gemiddeld van begin tot einde?

Rawolf

Gewoon dom om vandaag Aranburu niet op te stellen als je hem hebt, kan in elk scenario minstens top 10 rijden. Etappe 14 moet Aranburu nog wel ietsjes beter liggen overigens.

JellevanderLinden

Ben erg benieuwd naar de afloop van deze etappe, ik heb ook al mijn sprinters (op Ackermann na gebankt). Aranburu als kopman. Zie dat veel mensen op Scorito gokken op een sprint. Opvallend dat veel mensen renners als Valverde, Aranburu, Großschartner, Woods en Wellens op het bankje hebben gezet vandaag (zelf heb ik alleen die eerste 2 in mijn selectie en dagopstelling). Belangrijke Scorito-dag gaat dit worden, ik hoop op spektakel! :)

Laatst gewijzigd
Poeksel

DQS lijkt niet in het peloton te willen gaan rijden: ze sturen (niet heel onverwacht) Cavagna mee. Ben benieuwd of de andere ploegen dat toelaten.

Edit: nee. Die gast heeft ook weinig geluk, elke keer als hij aanvalt wil of niemand mee, of ze halen hem terug.

Laatst gewijzigd
Ludi

Deze en 14 waren de etappes waarbij ik aranburu FOMO had. Waarom zit ie bij zoveel mensen op de bank? Yikes

user26790

Nu even iets anders.... geen koers maar Cantabrië. Het zal zo'n 20 tot 25 jaar geleden zijn dat ik meerdere malen in dit gebied vakanties doorbracht. Gezien het parkoers van vandaag zie ik bekende plaatsjes voorbijkomen. Santander doen we deze keer niet aan net zoals Comillas. In deze plaats een opmerkelijk gebouw van Gaudi. 'il Caprichio'. <<>>> Een must see. We hebben de foto's nog zo ook van Castro Urdiales, startplaats van vandaag.

Jasperdewaal11

De 9 kleppers van vandaag:

Andrea Bagioli (C)
Richard Carapaz
Primož Roglic
Daniel Martin
Felix Großschartner
Alejandro Valverde
Gonzalo Serrano
Dion Smith
Jasper Philipsen

Ackermann op het bankje gelaten net zoals Woods en Tosh dus hopen dat dit de gouden 9 worden :P

Rawolf

DQS lijkt me sowieso voor de vroege vlucht te gaan, hebben 4 man die dat evt kunnen afmaken met Cavagna, Stybar, Steimle en Bagioli.

Ludi

Remi, maat, hou iets over voor de tijdrit he!?

ivo001

Ik ben vandaag voor deze opstelling gegaan.

Alex Aranburu (C)
Richard Carapaz
Primož Roglic
Daniel Martin
Aleksander Vlasov
Andrea Bagioli
Tim Wellens
Dion Smith
Tosh Van der Sande

Kuss, Soler, Mas, Sosa, Ackerman en Philipsen lekker op de bank.

Ajvenema

Vooralsnog lijkt de vlucht het iig niet te worden:)

1 2 ... 124 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.