Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 13 ... 188 189
Ajvenema

Mas is niet echt een enorme puntenpakker toch? Martinez heeft zich nog nooit bewezen als ronderijder, behalve in dat weekje Dauphine.

Pirata

Ook al is Vlasov 3,5 miljoen die gaat echt lachend mee.

Poeksel

Bij Astana heerst corona he? Vlasov is vast weer na een paar etappes eruit.

KV

ik zou Vlasov toch maar 1.5 miljoen maken = de prijs die Lutsenko was
hij is toch wel overhyped en waarschijnlijk nog maar half hersteld...

Pirata

Ach ja, overal heerst corona. Ik maak gewoon een selectie waarbij ik geen rekening houd met corona, ga niet ipv 3/4 nu ineens 2 renners van een team meenemen omdat er mogelijk corona kan optreden binnen een team. Maar goed is een risico natuurlijk, maar ik maak liever een puzzel die gebaseerd is op kwaliteit en mijn verwachtingen dan gebaseerd op mogelijke corona gevallen.

Pim96

Ja inderdaad. Ik zou ook geen renners nemen van MTS en Jumbo Visma. Allemaal corona risico. Ga ik me niet aan wagen hoor ;)

Nopper

3.5m voor Vlasov. Toch gaat ie mee, had er nog genoeg budget voor. Geldt voor de Vuelta eigenlijk hetzelfde als de Giro dat hij na 11 etappes meetelt voor de index?

Delric

Vlasov 3,5 mln it is. Ion weer 1,5 mln.

DKrikk

3,5m voor Vlasov en 2m extra budget toch? Erg veel ruimte nu..

Nopper

'@DKrikk Dat had ik nog niet eens gezien, had van mij niet gehoeven, past prima zonder die extra 2m. Nu ga je weer andere renners mee nemen die je niet perse hoeft omdat je geen 2m wilt overhouden.

MrWest

Inderdaad, iets te groot budget nu

DKrikk

Met een beetje schuiven past Roglic nu makkelijk...Die wilde ik eerst thuislaten.

Ludi

2m extra budget maakt de puzzel wel veel makkelijk

michelb6

Zo, nu staat Roglic dan toch ineens in mijn team. Dankje Scorito.

Pim96

Die 2 miljoen extra was mij ook niet eens opgevallen. Krijg bijna de behoefte om Ackermann, Bennett en Philipsen mee te nemen met dit budget.

De enige echte Gesink

Teuns of Poels? Wie zouden jullie meenemen? Poels voor klassement en Teuns vooral voor etappes denk ik?

danusz1986

Is Ion Izaguirre voldoende hersteld van zijn blessure. Eerst wel daarna niet bij de selectie en nu wel vreemd.

beuluitdeheul

Die 2 miljoen extra..waarom?

Pim96

Poels en een klassement rijden zijn geen goede combinatie. In die categorie genoeg andere opties die hoger zullen eindigen vermoed ik. Teuns inderdaad voor de vlucht. 1.5 miljoen voor een vluchter alleen wel pittig

Lassayd

Martinez vond ik te duur en Vlasov klik ik er lachend in... Terwijl ze mss dezelfde potentie hebben?

Florian

Ik vond Daniel Martin in de heuvelklassiekers het weer best prima doen.

Laatst gewijzigd
nasibal

Dus scorito toont eerst ballen, maar trekt hem er dan toch weer vroegtijdig uit. Jammer.

danusz1986

De enige namen die ik er nog niet in heb en wel zou willen overwegen zijn: Formolo, Teuns, Izaguirre (mits fit), Phillipsen. Verder ben ik wel tevreden met mij namen tot nu toe. De sprinters is even nadenken. Bennett/Ackermann Ackermann/Philipsen of Bennett/Philipsen. Mijn gevoel was is dat Philipsen iets beter een heuvel kan verteren dan Bennett? Of heb ik dat mis.

Laatst gewijzigd
Pim96

Philipsen beter dan Bennett en Bennett beter dan Ackermann.

Daniel Martin en Woods weer goed in de heuvelklassiekers ja. De tijd dat ze een klassement konden rijden is alleen wel voorbij denk ik. Voor die prijs zonder klassement best duur.

Laatst gewijzigd
madeinstars

Dainese niet bij Sunweb.

1 2 ... 13 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.