Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 14 ... 188 189
danusz1986

Bennett beter dan Ackermann? Ik las juist voorbeschouwing dat Ackermann van zich kan laten spreken in 1 of 2 heuvelritten.

Rawolf

Net even de profielen bekeken maar ik zie echt maar 3 sprintritten. 4, 9 en 18.

Andross

Mas, Vlasov of Martinez. Ik vind het moeilijk en te duur om er 2 mee te nemen.

Tenzij ik Kuss + Woods inruil voor Vlasov + talentje

Heb op dit moment teveel klimmers dus ik zal Kuss en Woods zelden tegelijkertijd opstellen. Wat denken jullie dat de betere keus is?

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

'@Rawolf: 10 ook waarschijnlijk en heel misschien 14 ook wel.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@Rawolf
10 zou kunnen voor de heuvelsprinters en misschien ook nog wel 14.
Mareckzo is er dan zeker niet bij :)

Valvuillerdemoz

'@Ab Normaal: dat was bijna in koor! 😁

ralphhoumes

Pinot, Valverde of Martinez? Alle drie wel duur maar desondanks nog ruimte voor 1

Ab Normaal

'@Valvuillerdemoz
Lol, zag het net ja.

DerbertHijkstra

Valverde meenemen of niet? In de Tour reed hij als een natte krant, maar je weet nooit wat de Vuelta in hem losmaakt. En Valverde kennende wil hij graag nog een laatste trucje laten zien. Alleen is de vraag of hij van Movistar Mas mag achterlaten en of hij het überhaupt nog kan. Eerlijk gezegd vind ik 3,5m daar een dure gok voor, maar als hij in Vueltavorm is, is het wel een karrevracht aan punten.

Rawolf

10 en 14 lijkt me allebei voor de punchers, laatste klim net te lang voor de echte sprinters.

Maar moet wel gezegd worden dat profielen niet alles zegt, als de laatste kilometer een brede rechte weg is dan geef ik de sprinters meer kans dan als er haarspeltbochten zijn.

Oeroeboeroe etappes

madeinstars

Die profielen op Scorito (van de Vuelta zelf) zelf heb je in ieder geval geen reet aan. Die zijn echt slecht. Etappe 10 lijkt op Scorito gewoon een simpele sprint, maar als je op PCS kijkt, zie je laatste 1,5 km aan 6%. Etappe 14, zelfde verhaal.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Heb momenteel 31 miljoen aan 7 klassementsmannen en 3 klimmers. 2.250.000 aan 3 aanvallers. 3 sprinters voor 6,5 miljoen en 4 knechten voor 2.250.000 miljoen. Waaronder 2 sprinters en 2 klimmers.

Ernaast staan Theuns, Bennett en Steimle. Ik kan ook nog Bennett/Steimle ruilen voor Philipsen/Formolo waardoor ik een sterkere sprintequippe heb. Want mijn bergteam is erg sterk.

Laatst gewijzigd
Ludi

10 en 14 laatste 2km idd :p

Florian

Gewoon geen sprinters meenemen, aan Valverde heb je genoeg :).

vevie

Gaat Froome een rol van betekenis spelen? Was toch vaak de AK-man die je in een GT ronde altijd meenam, zoals Sagan voor de punten. Hij gaat bij mij zelf niet mee. Ben echter wel benieuwd of hij nog een beetje zijn niveau kan halen.

madeinstars

zwaartepunt ligt in de eerste week. Dan is Froome al op een half uur gereden. Kan misschien wel in week 2 of 3 een etappe winnen uit de vlucht.

Migg

Dan Martin of Bagioli?

Zutphen

Echte tweestrijd:

- Woods of Martinez ?
- Pinot of Gaudu ?
- Froome of Sosa ?
- Chaves of Nieve ?

Daan Brakenhoff

'@zutphen
Allemaal niet

Migg

Ik twijfel alleen nog over Cort vs Aberasturi en Bagioli vs Dan Martin. Iemand tips?

WilliamS23

Cattaneo wordt als klassementsrenner gegeven. Dat is toch iemand voor de aanval en evt een bergtrui? Maar die gaat geen 18 etappes meestrijden met de toppers. Of zie ik dat verkeerd en is dit een Almeida verhaal?

Pim96

'@Migg Cort weet je nooit of hij gaat meesprinten. Aberasturi wel. Bagioli en Dan Martin kun je verwachten op dezelfde aankomsten. Zullen elkaar niet veel ontlopen schat ik in. Dan Martin heeft heel misschien nog het idee om een klassement te rijden. Twijfel alleen of dat reëel is..

Guido73

Cattaneo heeft toch een operatie/revalidatie achter de rug.

beuluitdeheul

'@Pim96 waarom zou Cort niet meesprinten?

Poeksel

Doet Cort uberhaupt mee? Is ie alweer helemaal fit?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 14 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.