Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 15 ... 188 189
Ludi

Eerste nieuw budget team staat. 17+3. Veel budget aan eerste 9 klimmers besteed! :)

Ajvenema

Help, ik heb de hele tridente!

Ludi

Niks meer aan doen! :)

Pim96

Hier ook de hele tridente. Voelt weer lekker ouderwets.

KeKleng

gaudu en sosa meenemen?

S. Dauert

Over die jonge Colombiaan van INEOS is het oorverdovend stil inderdaad. Ik twijfel zelf ook of hij iets zal laten zien?

Pro4Cycling

Wat mij opvalt is dat niemand Carapaz noemt als één van de klassementsmannen . Ik ben echter erg benieuwd of hij zijn goede vorm deze Vuelta weer terug kan vinden. Ik twijfel: wel of niet in selectie opnemen?

zeewolde

Niemand noemt hem omdat het een no-brainer is. Altijd nemen.

Pim96

Carapaz liet aan het einde van de tour goede vorm zien. Vandaar bij mij wel in de selectie (ook door ruimte budget). Sosa heeft in een grote ronde nog nooit zijn talent laten zien. Twijfel of ik hem mee zal nemen. Kan wel zomaar punten scoren voor jongerentrui of teampunten Carapaz.

Bij mij is het wel Sosa of Gaudu. Gaan sowieso niet allebei mee. Momenteel allebei niet zelfs.

cactus

Met zo’n zware eerste week, gaat Sam Bennett de 1e of 2e sprint etappe überhaupt wel halen, qua tijdslimiet in bergritten?

cactus

(Of elke andere sprinter)

Ajvenema

Carapaz ging er bij mij als een van de eersten in. Sosa vind ik te wisselvallig, kan natuurlijk dat het kwartje nu ineens valt voor hem. Gaudu en pinot lijken me de lamme en de blinde, maar als ik geruchten hoor dat ze zich beter dan ooit voelen ga ik er over nadenken! Zie pinot sowieso liever in vuelta/giro

KeKleng

Pinot had et wk wel nog afgezegd wegens zijn rugklachten toch?

Guido73

'@Ajvenema Gaudu die zich weer moet opofferen voor Pinot? Gaan ze weer die fout maken?

Ludi

Ben ik de enige die martinez en G Martin leuke renners vind maar die 2.5/3.5m respectievelijk te duur vind tov de andere opties en eerdere GTs?

Ajvenema

'@se7en, Gaudu loopt zelf ook al het hele seizoen te kwakkelen toch? Iig in de tour. Anders zou ik ‘m wel overwegen...

@kj: ja, te duur. Al kan martinez met dauphine benen het nog wel waard zijn

Guido73

Klopt, maar Gaudu was geblesseerd geraakt in de voorbereiding op de Tour, daarom niet voldoende basis. Misschien nu wel in orde...

Valvuillerdemoz

Martinez in de Tour toch vrij kleurloos en een matige 107 punten. Die was toen zijn 1miljoen net aan waard. Geen idee waar die prijs van 3,5 miljoen op gebaseerd is.

S. Dauert

Ik ben ook nog niet overtuigd om Tridente erin te klikken. Momenteel 10 AK/klim, 5 sprint, 4 AV en 1 die zich knecht noemt.
Klimteam is nog wat dun maar elke concessie die ik doe ziet er nét niet lekker uit bij het invullen van de etappes... Gelukkig hebben we De Ronde nog met een fijne Bok erbij in de middag!

Laatst gewijzigd
jsprunk

Tridente FTW!
Soler is belachelijk goedkoop en was nog prima in de Tour tijdrit, een Vuelta zonder Valverde is zelfmoord en Mas is prima uit de Tour gekomen en heeft de witte trui als bonus.
Twijfel nog om Roglic en tweederangs klimmer in te ruilen voor Dumoulin en Pinot, maar verder team in no time in elkaar geklikt.

Ragnar Lolbroek

EF heeft nog geen selectie openbaar gemaakt. Zou Uran er nog aan toegevoegd worden. Of gaat ie samen met Bernal op het strand liggen.

Treenert

'@Se7en : Cattaneo is vergelijkbaar met Masnada. Komen ook van het zelfde team Androni Giocattoli . De huidige ploeg van Frapporti en Ravanelli. Kortom; ja Cattaneo is uit hetzelde hout gesneden en aanvallend.

Maar let op (van half augustus).
"Cattaneo was in de aanval in de laatste 35 kilometer van de Giro dell’ Emilia en kwam toen in een afdaling ten val. De Italiaan gaf op en werd naar het ziekenhuis van Bologna afgevoerd. Daar werd een – stabiele – breuk aan de zogenaamde D12-wervel vastgesteld. De blessure vereist geen operatie, maar Cattaneo staat wel voor een rustperiode van zes tot acht weken."

Laatst gewijzigd
thewout79

Roglic of Dumoulin wie zal uiteindelijk de kopman gaan worden.
Roglic was toch vermoeid in de laatste week van de tour heeft wk en luik gereden dus geen rust gehad.
Word de kaart Dumoulin niet uitgespeeld als kopman, tank moet toch eens leeg zijn bij Roglic of denken jullie hier anders over ??

beuluitdeheul

Hele tijd een team zonder Tom maar begin toch te twijfelen door odds Unibet en wat voorbeschouwingen. Veel meer een parcours voor Sepp Kuss zou ik zeggen en verwacht die dus als tweede man, maar wat telt in dit gekke jaar.

Iets anders: Zouden Morin en Seigle nog gaan sprinten?

Laatst gewijzigd
beuluitdeheul

En nog een laatste twijfelpuntje voor een laatste 750k plek die ik voor een aanvaller/joker heb gereserveerd met overwegingen:
- Herrada (altijd in de aanval, er zijn een paar ritten die 100% zeker voor de aanvallers zijn, maar of hij er dan ook bij zit?)
- Rojas (Gaat hij 1/2x meesprinten, bijv. in rit 10/14, dan is hij het al snel waard aangezien ik denk dat Movistar wel een trui mee naar huis gaat nemen met Valverde voor de punten of Mas voor wit)
- Grossschartner: (compleet vrije rol denk ik bij Bora, kan winnen (zie Burgos) en kan je opstellen voor teampunten Ackermann in de sprintritten

Laatst gewijzigd
1 2 ... 15 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.