'@JW van putten zouden zomaar eens kunnen sprinten. Zouden ook zomaar niet kunnen sprinten. Voor 500k echter leuk gokje. Zou dan eerder voor Morin gaan, die rijdt wat meer uitslagen.
Wat betreft de andere 3 opties. Rojas sprint de laatste jaren minimaal mee. Is er vooral om de klassementsmannen goed door etappes heen te brengen. Zou je dus alleen moeten pakken voor truipunten. Herrada prachtige renner, maar inderdaad de vraag wanneer je hem opstelt. Grossschartner is dan wel interessant door vrije rol, goed aankomen en heeft ambitie voor klassement uitgesproken
Jongens, er zijn maar 3 vlakke sprintetappes...en je kan er maar 1 per etappe kopman maken. Als je dus 2 topsprinters meeneemt kan je er max totaal 430 punten mee halen als ze 1 en 2 worden. Dat voor 6,5 miljoen wel erg weinig. Bovendien zul je dan iemand als Valverde, Carapaz, Mas, Vlasov thuis moeten laten..
Niet alles voorkauwen ;p
ik heb denk ik vanaf etappe 3 het hele puntenklassement wel in mn team verwacht ik zo ongeveer. Na etappe 4 mis ik er mogelijk een extra, maar daarna heb ik ze tot etappe 9 weer ongeveer. En op het einde. Dat bedoelde ík in ieder geval :p niet wat anderen bedoelen misschien maar ach haha
'@Timber, ik zie voor mij geen verrassende namen bij de pooltips bij in de leiderstrui. Enkele renners kunnen gaan verrassen en heb ik al mijn team, maar niets is zeker. Je kunt op safe de bekende namen invullen of je kiest voor aankomende talenten. Mijn mogelijke parel staat er gelukkig in elk geval niet tussen, maar zit wel in mijn team.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.