Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 16 ... 188 189
Pim96

'@JW van putten zouden zomaar eens kunnen sprinten. Zouden ook zomaar niet kunnen sprinten. Voor 500k echter leuk gokje. Zou dan eerder voor Morin gaan, die rijdt wat meer uitslagen.

Wat betreft de andere 3 opties. Rojas sprint de laatste jaren minimaal mee. Is er vooral om de klassementsmannen goed door etappes heen te brengen. Zou je dus alleen moeten pakken voor truipunten. Herrada prachtige renner, maar inderdaad de vraag wanneer je hem opstelt. Grossschartner is dan wel interessant door vrije rol, goed aankomen en heeft ambitie voor klassement uitgesproken

Kip

Wat zijn de plannen van Bahrein? Wout AK?
Teuns? Teuns kan een hele interessante optie zijn maar vooral in een vrije rol

Pim96

'@Kip Poels gaat voor het klassement. Teuns gaat niet mee.

Guido73

'@Treenert ja, maar totaal geen zicht op hoe ver die staat na zijn revalidatie, heeft ook geen wedstrijdritme. Maar zo iemand kan verrassen en het verschil maken als je hem wel/niet hebt.

Boasson en Hagen

Jammer, Teuns was wel een zekerheidje voor 1,5M.

Aardappel

Wat is verstandig met de aantal sprinters mee te nemen? Ik verwacht toch wel 4 echte sprint etappes. Heb nu de Ackerman en Bennet en Cort.. Haha misschien te veel van het goede?

Nul verstand

Sprintetappes leveren wel zekere punten op. Deceunick en Bora gaan in de sprintritten echt wel op kop rijden.

Guido73

'@Pim96 waar zie je dat Gross ambitie voor klassement heeft, vind er niet meteen iets van terug.

Ludi

Teuns niet mee is super voor mn team, voelt wel verfrissend zo!

Yskoud

Jongens, er zijn maar 3 vlakke sprintetappes...en je kan er maar 1 per etappe kopman maken. Als je dus 2 topsprinters meeneemt kan je er max totaal 430 punten mee halen als ze 1 en 2 worden. Dat voor 6,5 miljoen wel erg weinig. Bovendien zul je dan iemand als Valverde, Carapaz, Mas, Vlasov thuis moeten laten..

Primavoormij

430 punten voor 6.5 miljoen is absoluut niet weinig. Helemaal als je deze renners daarvoor slechts 3x hoeft op te stellen. Daar bovenop krijg je ook nog punten voor de puntentrui in de daguitslag en eindafrekening.

Ludi

Laten we deze discussie niet gaan uitpluizen, ieder zn eigen keuzes toch! Ik vermoed in ieder geval veel renners te hebben die puntentrui punten gaan pakken tijdens de koers en met de eindafrekening! :)

Pim96

'@Se7en

https://www.wielerflits.nl/nieuws/vuelta-2020-ide-schelling-maakt-groterondedebuut-namens-bora-hansgrohe/

https://www.google.com/amp/s/www.wielerflits.nl/nieuws/felix-grosschartner-kopman-bora-hansgrohe-in-vuelta-a-espana/%3famp

Ab Normaal

In de eindafrekening niet.
Daar staan klimmers in.

Yskoud

Truipunten voor een sprinter in de Vuelta, grapjas. Punt is dat die tweede dure sprinter dus max 150 kan halen. Dat is te weinig.

Ludi

Niet alles voorkauwen ;p

ik heb denk ik vanaf etappe 3 het hele puntenklassement wel in mn team verwacht ik zo ongeveer. Na etappe 4 mis ik er mogelijk een extra, maar daarna heb ik ze tot etappe 9 weer ongeveer. En op het einde. Dat bedoelde ík in ieder geval :p niet wat anderen bedoelen misschien maar ach haha

Guido73

'@Pim96 thx, zocht het oorspronkelijke artikel, want vertrouw die 'zelfgemaakte'/vertaalde artikels met een eigen interpretatie van WF niet echt

Ab Normaal

'@Yskoud
Met één topsprinter neem je alleen het risico dat als die net in etappe 1 afstapt a la Vlasov dat je niks meer hebt.

nasibal

Ik zie wel wat voordelen van een 2e 'topsprinter' meenemen. Ik zou dan alleen uiteraard niet voor de 2 duurste opties gaan.

Timber

Ik zie dat de site van In De Leiderstrui toch ook best wat verrassingen noemt als zogenoemde ‘pooltips’.

John Berger

'@Timber, ik zie voor mij geen verrassende namen bij de pooltips bij in de leiderstrui. Enkele renners kunnen gaan verrassen en heb ik al mijn team, maar niets is zeker. Je kunt op safe de bekende namen invullen of je kiest voor aankomende talenten. Mijn mogelijke parel staat er gelukkig in elk geval niet tussen, maar zit wel in mijn team.

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Ben ik de enige die nu zonder al te veel problemen echt bijna alle dure klimmers erin kan klikken? Ik zit nu zelfs met Martinez/ Pinot en Vlasov die ik ook makkelijk thuis had kunnen laten. Dacht juist dat we een erg scherp budget hadden deze vuelta :(

Teeke_de_Kapper

'@Pim96, @Se7en: Großschachtner moet in de bergen alles in zijn uppie doen, denk ik, maar als ie vaak kan aanklampen zit er misschien een top20 in.

daandej

Lastige keuze mas of martinez ?

KV

'@ nasibal: feit is wel dat Bennett/Ackermann uitermate goede treintjes hebben wat niet van Philipsen kan gezegd worden. Positionering kan dus voor hem wel een probleem worden. Ben er dus ook nog niet uit welke te kiezen, maar ga ook voor 2 van de 3

1 2 ... 16 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.