Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 17 ... 188 189
Rije Rudy

Wie zien jullie als favorieten voor rit 10 naar Suances? Sommige voorbeschouwingen voorspellen hier een sprint, maar op PCS is te zien dat de laatste 2 km oplopen.

Daan Brakenhoff

Aranburu types

Pim96

'@Teeke_de_Kapper die kans is wel aanwezig ja. Wellicht dat Schelling kan verrassen. Hij kan echter wel aardig aankomen dus wel de moeite waard denk.

danusz1986

Philipsen/Selig of Cort/Aberasturi heb namelijk 250k over. Alles staat en valt of Cort gaat meesprinten bij elke kans.

Poeksel

Is Cort uberhaupt alweer fit Daan?

madeinstars

Is er al bekend of Mitchelton met Smith of Stannard gaat sprinten?

danusz1986

Hij had toch alleen corona of heb ik het mis? En dat is wel even geleden weer dacht ik tenminste.

Ajvenema

'@madeinstars, volgens mij niet, en ik denk niet dat dat nog komt:) ik ga er zelf een beetje vanuit dat ze vooral voor Smith gaan, maar het maakt ze allebei voor mij wat twijfelachtiger... volgend mij kan Stannard ook prima klimmen

KV

Smith kan ook wel een heuveltje over toch? Volgens de ploeg lijken ze vooral voor Smith te gaan, maar je zal het dan maar zien dat ze toch Stannard laten sprinten...

madeinstars

Jesus Herrada mist de Vuelta vanwege corona.

Pim96

Gisteren even een head to head gegooid met Stannard en Smith. Komt precies 50/50 uit. Verdelen het onderling. Smith kan zeker een heuveltje over.

De Condor van Echt

Jesus Herrada start niet. Jammer, is een vaste waarde, maar geeft wel lucht in mijn scorito-team....

TourDeFriet

Zijn er nog mensen die het aandurven met Formolo voor 2M gezien zijn val in de Tour en het feit dat UAE volgens mij voor ritzeges gaat?

Daan Brakenhoff

Met dit budget en de kansen die ik voor een renner als Formolo zie overweeg ik hem wel sterk

Pim96

Formolo is interessant omdat hij snel is. Punchetappes kan je die ideaal opstellen. Of hij geheel fit is, dat weet ik niet

Nul verstand

UAE heeft aangegeven voor een klassement te gaan met Formule en De la Cruz.

Poeksel

"The team goes into the race with a dynamic squad who will focus on stage victories, with De La Cruz and Formolo also capable of a strong showing in the GC." om precies te zijn.

Timber

Stannard een sprinter? Die werd paar jaar terug nog 3e in de Baby Giro achter Vlasov en Almeida toch.

Ludi

Hm, geen herrada, achja, geen fomo pick herrada dus.

Ajvenema

Zien jullie al nieuwe almeida’s/mcnultys?:)

Champousin, arensman, van wilder, allemaal leuk, maar echt nog helemaal niets bewezen bij de mannen...

Landeirovic

Covi gaat goed zijn.

Ludi

'@ajvenema: kijk eens bij 3.5m, 3 kanshebbers

marconeuvel

Ik zie nog nergens officiële mededeling dat Teuns niet mee gaat en hij staat nog tussen de deelnemers op Scorito. Is dit al wel officieel?

Zien jullie al nieuwe almeida’s/mcnultys?:)

Champousin, arensman, van wilder, allemaal leuk, maar echt nog helemaal niets bewezen bij de mannen…

Ik zie ook nog niet meteen enorme talenten tussen de kleine prijsjes. Het kan natuurlijk ook niet elke ronde raak zijn, al zijn we dat de laatste jaren zo ongeveer wel gewend.

Daan Brakenhoff

Qua sprinters zijn er wel een paar leuke pareltjes te vinden in de 500k klasse. Maarja in de Giro had ik bijvoorbeeld ook Torres verwacht in de sprints

marconeuvel

Wie zien jullie als favorieten voor rit 10 naar Suances? Sommige voorbeschouwingen voorspellen hier een sprint, maar op PCS is te zien dat de laatste 2 km oplopen.

In etappe 10 zie ik Ackermann en Bennet echt niet voorin meedoen. Op het Scoritoprofiel zou je misschien denken van wel, maar bij een preciezer profielkaartje zie je pas hoe de laatste kilometers zijn!

Laatst gewijzigd
1 2 ... 17 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.