Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 18 ... 188 189
Zutphen

Heb nog wat twijfels over:
Ion Izagirri, Sosa en Froome.
Wie haalt de meeste punten denken jullie ?

Florian

niemand

Ludi

Van die 3? Geen idee. Beetje raar om een 4.5m naast 2 1.5mers te zetten eigenlijk

Jasperdewaal11

Heb al 4x 750k erin geklikt zitten wel leuke opties bij.
De Spaanse armada krijgt vorm.

JimKro

Dit gaat waarschijnlijk de eerste keer ooit worden dat ik dezelfde renner op hetzelfde moment in twee verschillende scorito teams heb

Ludi

Zitten inderdaad 2 hele leuke 750kers bij, heb er zelf nu 3. 4e volgt dus waarschijnlijk wel :p

Poeksel

De finish bij etappe 10 gaat maar heel lichtjes omhoog, ik snap het probleem niet?

Florian

'@Jimkro wie dan?

Guido73

'@Poeksel 1,5 km a 5,9% gemiddeld, kan dus zijn dat er ook stroken van 8% of meer in zijn... dat moet in detail eens bekeken worden

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@jimkro: mohoric?

@kj: die drie jongens moeten er voor dat geld ook echt stáán, niet echt koopjes met kans op enorm puntenoverschot:)

Poeksel

Ja Emil Axelgaard zegt 5,9%, maar ik vraag me af of hij dat uit officiele informatie heeft of zelf berekend. Op het kaartje van lavuelta.es gaat het zo'n 80 meter omhoog over 1700 meter, dus zo'n 3.5% gemiddeld. Kan zijn dat het kaartje niet helemaal klopt.

Pim96

'@Jimkro M.Kudus in de vuelta en eredivisie? ;)

arnoldv

Vlasov..

KeKleng

van welke aanvaller kan je verwachten dat hij vaak meegaat? en niet 1 a 2 ritten kiest om te shinen. ik heb nu voornamelijk ak mannen en wat sprinters.

Ab Normaal

'@KeKleng
De Marchi. Altijd goed in de Vuelta.

zeewolde

'@jimkro Ackermann klassiekerspel/vuelta

ditisdavid

Vlasov kan ook nog ;)

Kannibaal van Schepdaal

Iemand die iets gelezen heeft over de vorm en de ambities van Pinot, Martinez en Guillaume Martin?

Lijken mij renners die potentieel top 10 kunnen rijden, maar die het evengoed ook kunnen laten afweten wegens gebrek aan vorm of ambitie.

Heb hetzelfde probleem met Sosa, Froome, Grossschartner, Chaves, Formolo, Gaudu, Soler, Izagirre en Daniel Martin.

Bouhla

Wie zal de meeste punten pakken, mas of vlasov? Ik neig naar vlasov maar mas heeft zich meer bewezen in grote rondes

KeKleng

ik neem ze allebei mee

Nul verstand

Ik neem ze allebei niet.

Rije Rudy

'@Ab Normaal
De Marchi staat niet in de selectie bij CCC.

@KeKleng Ik heb momenteel Nans Peters in de selectie, maar vraag me ook af of er nog betere opties zijn, zeker na het wegvallen van Jesus Herrada

Laatst gewijzigd
Guido73

'@Poeksel ik had gekeken op de kaart die op procyclingstats staat en hun hebben het van LaFlammeRouge, kan je ook op hun site van LaFlammeRouge vinden, normaal klopt dit wel. Verdere details vind ik niet meteen.

Laatst gewijzigd
Pim96

Wellens, Rui Costa, Hirt, LL Sanchez etc. Genoeg aanvallers nog die interessant zijn. Daarbij kan je er ook vanuit gaan dat Caja Rural en Burgos veel in de aanval zitten. Maar of je nou op een Madrozo, Serrano of Bol moet gokken....

Bouhla

'@KeKleng

Snap ik. Maar wil graag weten van wie er meer verwacht wordt ;)

1 2 ... 18 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.