'@Ganna3: Vlasov kan ofwel de nieuwe Almeida worden, ofwel opgeven met maagproblemen. Mas kan tweede eindigen in het klassement met ritwinst onderweg, of vijfde eindigen in het klassement terwijl je hem onderweg niet gezien hebt.
Met andere woorden: het kan vriezen of dooien.
Ik neem ze allebei mee, want beiden komen in aanmerking voor de jongerentrui, Vlasov is een supertalent en Mas rijdt voor Movistar.
Ga het een keer helemaal anders doen.
Bv met sprinters. Ik kies er altijd wel een of twee, van die c-sprintertjes (met alle respect), en of rappe lead outs. Dat gaat dan een ronde op de tien goed. Dat die idd 5x 6de tot 9de wordt. Maar in al die andere rondes zie je ze niet of één keer op plek 12. Dat is allemaal weg gegooid geld. Bovendien kan je elke ronde toch enkele 500k mannen die veel scoren vinden. Gok daar dan op ipv op die c sprinters, hou ik ook weer meer geld over voor andere type renners.
Nu dus een flinterdun maar bol staand van de kwaliteit sprintersequipje. En dan maar aanvullen met bonus en mcnulty-achtige figuren.
En zo gaat geheel team Zadelpen op de schop.
Dit budget is toch echt veel te ruim of ligt dat nu aan mij? Ik kan er 8 klassementsrenners en 3 goede klimmers inklikken en dan kan ik nog een acceptabel sprintteam op de been brengen (oke moet ik Bennet wel thuislaten) en dan ook nog ruimte voor 2 talenten en een goede aanvuller/puncher. En dat heb ik "gok" Valverde er inzitten. Ja ik kan er maar 9 opstellen, maar ja, vallen er altijd tegen of vallen uit.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.