Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 133 ... 188 189
Jori

Sosa die nog iets leuks gaat doen op zijn verjaardag?

Mindless

'@GoldenGoal, zelf stel ik hem niet op omdat die kans wel aanwezig is.

Florian

Maar als hij gaat knechten kan hij er nog lang bij zitten toch, of is dat beetje te wishfull?

Laatst gewijzigd
Treenert

Bagioli en Woods hier wel aan boord. Als Woods moet knechten moet ie er maar lang bij blijven dan, afhankelijk van het tempo.

Laatst gewijzigd
Milanjacks

'@Treenert

En vooral hopen dat Carthy niet wilt aanvallen, vorige keer was die fantastisch maar blies die zichzelf op in dienst van Carthy.

Treenert

Tja, iets met zelfoverschatting. Moet nog zien waar hij na dit weekend staat.

Jori

Bagioli:
https://twitter.com/deceuninck_qst/status/1322494454624825345

en om de dag lekker te beginnen met Chavito:
https://twitter.com/MitcheltonSCOTT/status/1322497737775030272

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Froome doet een Armstrongetje. Ff The Boss spelen.

Ajvenema

Als ik EF was zou ik dit weekend ff alle ballen op Carthy doen... uiteraard kan Woods dan alsnog in de vlucht belanden, en in een bepaald scenario winnen, maar van mij hoeft dat vandaag niet. Hoop op een goed resultaat van de tridente:)

Ludi

Als ik alle teams was zou ik vandaag vol gaan en mannetjes voor de laatste klim laten aanvallen.

Andross

Dit is nou eens een keer een vlucht waar ik blij van wordt. I. Izagirre en Champie mee. Van mij mogen ze het halen ook al wordt het niet makkelijk met de komende 4 beklimmingen.

Ajvenema

Volgens mij rijdt cofidis het dicht voor g.martin... hoopt dat het niet lukt:) al id het voor de etappe misschien wel top, want ik verwacht dat er dan in de volgende ronde wat semi hooggeplaatste mannetjes meeglippen

Pietje Precies

Ja, dit gaat zo precies als verwacht. En nu is het hopen op Movistar!

Andross

Ben benieuwd of iedereen op tijd bovenkomt op de Alto la Farrapona nu er zo vroeg al wordt doorgetrokken door het peloton. Zal dit dan de etappe zijn dat Marescko eraf gaat?

Ludi

Bennett zit mee

Daan Brakenhoff

Wat een slachtveld zeg... en dat alles voor een paar bergpuntjes...

Pietje Precies

Nou, niet 'een paar bergpuntjes' maar een hele hoop. En Cofidis hoopt op deze manier natuurlijk ook de etappe te winnen

Aanklampen

Die Martin heeft heel veel energie verspilt voor 2 puntjes net en nu gewoon te laat komen. Getuigt niet echt van inzicht.

Jori

TJV heeft plannen voor de rit. Erg ongelukkig met Gaudu (juist meegenomen voor de vlucht) en G. Martin in de ploeg.
Controle op 1 minuut 45, das wel echt extreem eigenlijk. Zeker met nog wat er aan komt en ook morgen.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Dit is wel vervelend qua bergklassement. Mooi dat G Martin en Wellens die vorige klim geen punten hebben gepakt. Vreemd ook dat dat een klim van de 1e cat was

Hopelijk krijgen we zo nog een offensief van Movistar. Man tegen man zijn ze deze Vuelta kansloos. Graag open chaotische koers (en strijdend ten onder)

Laatst gewijzigd
Wouter Zin

Formolo captain🤔...dit gaat verkeerd uitpakken vandaag.

Zadelpen

Formolo captain, dan ga je voor de dagprijs ‘strijdlustigste pooler’.

nasibal

Ik baal een beetje van deze inspanningen van Soler. G Martin en Gaudu in de kopgroep was perfect.

Soler zelf heb ik ook opgesteld, maar die had wat mij betreft lekker met de favorieten mee mogen klimmen.

Laatst gewijzigd
Mindless

Heb Soler vandaag op de bank, dus kan hier wel mee leven ;)

Pietje Precies

Mja, het scheelt dat Oliveira (en Armirail) in de kopgroep zit. Soler begint nu tenminste wel met voorsprong aan de slotklim. Ineos en Visma leken voor zijn aanval ook al voornemens om voor de dagzege te controleren

Dus dit is denk ik juist gunstig voor je. Dankzij Movistar beginnen Martin en Gaudu immers ook met een ruimere voorsprong aan de slotklim en hebben ze daar zelf relatief weinig kopwerk voor hoeven te doen

Laatst gewijzigd
1 2 ... 133 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.