Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 135 ... 188 189
Florian

Woods opgesteld ipv Valverde, kleine misser. 0,4% gedaalt. Op beide subpoultjes sta ik nog 1e, dus al met al tevreden.

De Condor van Echt

¡Mucho gusto esto clacificacion!
De nummers 1 en 2, 6 anderen dik in de punten. Alleen opa levert wat bankpuntjes op (had in zijn plaats Peters). 279 punten, weer een flinke stap gezet. Op de drempel van 80%. Nog niet denderend, maar niet meer die schande van de Giro.

Laatst gewijzigd
MrWallie

Hier ook 9 man in de top 14, inclusief de #1 en 2. 4e plek in de forumpoule nu, prima dag.

Jori

10 in de top 14, jammer van Soler op de bank. Wel super blij dat G. Martin nog net uit de greep van het peloton blijft.

Maakt morgen overigens niet makkelijker met opstellen, daar DLC op plekje 17 ook nog altijd een mogelijkheid is.

Pom titcock

Niks te klagen hier met soler en gaudu, kleppertjes

Edd1e

'@condor Me gusta mucho esta ;)

G. Martin is zo'n vervelende renner. In elke etappe niet goed genoeg maar wel elke keer punten pakken.

sprintgeit

Top 10 algemeen was in zicht, maar met Soler & Gaudu op de bank wederom verkeerd gegokt vandaag. Pijnlijk 😅

Wel mooi om de emotie bij Gaudu te zien overigens.

Aanklampen

Wat een kut etappe.. gebeurde echt bijna niets, zonde dat je dan de hele etappe zit te kijken.

Wel een knappe etappe van Soler en de rest van het AK alleen maar volgen.. hopen op een beetje meer actie morgen

cactus

Gaudu gelukkig wel opgesteld vandaag, doorgestegen naar 99.3%

vevie

Wat een kut etappe.. gebeurde echt bijna niets, zonde dat je dan de hele etappe zit te kijken.

Wel een knappe etappe van Soler en de rest van het AK alleen maar volgen.. hopen op een beetje meer actie morgen

Dat wordt net als vandaag. Kopgroep vooruit en de strijd pas op de Angliru wat betreft de favorieten. Ik denk wel dat een kopgroep niet vooruit blijft, aangezien het voor een AK-man wel prestigieus is om te winnen op de Angliru. Mijn team morgen:

Roglic (C)
Carapaz
Mas
Vlasov
Valverde
Soler
Gaudu
Grobschartner
Chaves

Zadelpen

Wat een heerlijke etappe.. In de historie van deze Vuelta heeft team Zadelpen nog nooit zo hoog gerankt.

Huge!

jsprunk

Dag voor de rustdag is voor de klassementstoppers. Vandaag redelijk gehandhaafd (20 plekjes omlaag). Aan mijn opstellingen ligt het niet, had alleen met Soler en Kuss ipv De La Cruz en Formolo een hele schep extra punten kunnen hebben.

Poeksel

'@aanklampen Ze vatten je naam op als een aanmoediging, begrijp dat dan!

Aanklampen

Hahaha.. je hoopt altijd op strijd, en dat heb ik niet gezien. Als gaudu en Soler aanvallen, waarom blijf je als Vlasov dan zitten. Als het om de overwinning gaat kan hij niet winnen van Roglic, dus je moet met voorsprong eraan beginnen

Ludi

Vlasov ziet er wel echt extreem hoopvol uit. Hoop op een trucje van hem morgen!

Aanklampen

DNF Jakub M.. niet eens uitgereden.. dat is dan weer jammer.. totaal 6 man eruit. Ook Williams van Bahrein.. niet gezien

nasibal

Fijn om je weer zo blij en enthousiast te zien @Zadelpen!

Laatst gewijzigd
daandej

Gelukkig nog gaudu erin geklikt ipv woods

arjenzvob

Beetje jammer dat m'n gokje met Vlasov als cap me zo weinig opleverde...

Lekker Joris! Maar dat je jezelf Jorisdebeste noemt...

Laatst gewijzigd
daandej

Morgen laatste plekje g martin of woods?

kevinraar

230 punten gehaald niet gestegen van 10280 naar 10275

Ludi

Knap van thijssen trouwens. Die zou renner van de dag mogen zijn. Hele dag solo? :p

jsprunk

Hoeveel had je dan gedacht dat het opleverde Arjen? Hij levert nu 8 punten meer op dan veilige captain Roglic, ik zie weinig scenario's waarin dat er meer zouden zijn.

Benzardi

We zijn een floefje gedaald in de ranglijst, maar dat is geen reden tot paniek bij De Duracelli's.

Maar voor morgen is het weer een ander verhaal...............wie maken we Cap. , Roglic of Carapaz?
Roglic oogt beter, maar onze Carapaz moet tijd winnen voor de tijdrit .

Jaha ....................dames en heren dit is pas een vraag. ;)

jsprunk

Hehe, ik zou graag de strijd aangaan om de titel jorisdebeste, maar ik vrees gezien de H2H dat ik dat af moet leggen (al sta ik natuurlijk wel bij de Scorito Legends en nasibal niet :p).

1 2 ... 135 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.