Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 136 ... 188 189
Ludi

Knappe dagoverwinning nasi! :)

Jori

'@Nasibal: Leuk en aardig, maar ik loop tenminste weer in voor het bankklassement!
Maar toch gefeliciteerd hoor :p

@Arjenzvob: je leest de naam verkeerd, de 2e i is onzichtbaar. Eigenlijk staat er Jori is de beste!

arjenzvob

'@jsprunk... Als die 5 man er niet voor zaten en Vlasov Martin en de Sunwebjes had ingehaald. Kans was echt wel aanwezig op winst maar t liep anders

@Jori Nee dan had er gestaan Jorisdearrogantste. O voor ik het vergeet: 😋

Laatst gewijzigd
Jori

Arrogant niet, gewoon goed ;)

Ludi

Ach, volgens mij ben ik in de top 20 forumpool de enige met een gouden medaille, dus dat zegt ook wel iets lijkt me, of niet dan? ;)

Laatst gewijzigd
Jori

Alle mensen met DFM waren toch al per definitie af, toch? Medaille of niet :p

Ludi

ik dacht dat alleen voor iedereen met froome of zonder roglic geldt 🙈

nasibal

Ach, volgens mij ben ik in de top 20 forumpool de enige met een gouden medaille, dus dat zegt ook wel iets lijkt me, of niet dan?

Dat is omdat ik niet in de Forum poule zit ;)

Pieter_Pannenkoek

Vandaag De La Cruz voor Gaudu erin geklikt, das best zuur. Voor morgen had ik het andersom bedacht, maar ik ga nu toch maar weer voor De La Cruz. Ik verwacht niet dat Gaudu nog een dag hoog zal eindigen. Wat verwachten jullie van Gaudu morgen?

nasibal

Vandaag De La Cruz voor Gaudu erin geklikt, das best zuur. Voor morgen had ik het andersom bedacht, maar ik ga nu toch maar weer voor De La Cruz. Ik verwacht niet dat Gaudu nog een dag hoog zal eindigen. Wat verwachten jullie van Gaudu morgen?

Ik verwacht dat Gaudu nog wel die top-10 in wil nu hij zijn ritoverwinning binnen heeft. Die zal morgen in ieder geval niet zomaar laten lopen.

Pieter_Pannenkoek

Ik twijfel ook heel erg inderdaad, die sprint naar de meet zag er nog fris en vurig uit! Toch nog even nachtje over slapen, bedankt Nasi

Ludi

[Quote=nasibal]
Dat is omdat ik niet in de Forum poule zit ;)[/quote]

Zou MvdP zoiets ook tegen flipke gezegd hebben na het wk? :)

Jasperdewaal11

Morgen kopman Vlasov dag

lautje

Wat verwachten we van Chaves morgen? Herpakt hij zich of gaat hij Nieve helpen?

Ludi

Ik denk niet dat chaves dan ineens voor nieve hoeft te knechten. Maar verwacht ook geen wonder.

lautje

ja dat is ook wel weer waar, hoop niet dat hij zn kruit al heeft verschoten in de eerste etappes. Zoals Pozzovivo in de giro

KV

Morgen is het “kopieer vorige selectie” dag. Vandaag met 327 ptn gestegen naar positie 26!

Benzardi

'@Pieter-pan.

Gaudu staat wel 2de in het jongerenklassement, dat zijn wel zekere punten.

KV

'@lautje: het is in een ronde meestal wishful thinking om iets te verwachten van een klimmer daags na een slechte dag

De Condor van Echt

'@zadelpen: Super, wat een mooi resultaat! Het is je 200% gegund!

Don Gielius

Jammer voor Chaves dat het na een dag of 10 weer voorbij is. Hopelijk laat hij morgen lopen en gaat hij daarna voor ritten.

zomaareens

Wat kan de la cruz op angliru? En grobschartner?

nasibal

Ik ben even kwijt hoe je in de ranking kan zoeken naar spelers. Wie helpt mij? :)

lautje

'@zomaareens Ik vrees dat DLC weer naar een onopgemerkte 15de plaats gaat rijden. Over Grossschartner durf ik niks te zeggen, geen idee

daandej

Laatste plek voor g martin of woods wie helpt me

1 2 ... 136 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.