Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 151 ... 188 189
hartstikkebedankt

En dan Rein vanaf de bank of vanuit de basis? :p

nasibal

Die heb ik hartstikkegebankt

Laatst gewijzigd
Florian

nng

Laatst gewijzigd
marconeuvel

Mas, Vlasov, Fraile, Formolo en Smith op de bank. Dit kan alleen maar fout gaan! :p

Guido Maltempi

Roglic, Carapaz, Ringel S, Aranburu, Bagioli (c), Stannard, Smith, G.Martin, Philipsen.

Valverde op de bank en ik heb zo'n naar voorgevoel dat ik daar spijt van ga krijgen.

Florian

Bagioli (C)
Roglic
Carapaz
Großschartner
Kuss
Soler
Aranburu
Smith
Philipsen

Bank: Valverde, Mas, Vlasov, Woods (Ackermann).

nasibal

Van de huidige kopgroep heb ik 9 renners mee. We gaan goed :)

Hangtieniedanstaatie

'@GoldenGoal jij wil niet winnen?

Jori

Ok, gisteravond lekker gaan slapen. Slotkilometer oogde via maps niet al te moeilijk:
https://www.google.com/maps/dir/42.3449793,-7.8799902/42.3424677,-7.8835016/@42.3433904,-7.8831711,17z/data=!4m2!4m1!3e1

de geschatte 900 meter a 7.6% en dan 250 meter dalend. Cofidis kondigt alvast aan dat iedereen in de vlucht mag en de mening rond velen is inderdaad een vluchters etappe. Begin is ook duidelijk voor de vluchters

Maar dan vanochtend: DQS heeft idd aangegeven te gaan controleren voor S. Bennett: https://sport.tv2.dk/cykling/2020-11-04-moerkoev-faar-valgren-til-at-droppe-plan

Wednesday is a bit dubious, because I have talked to Mørkøv about that Quick Step will probably try to dominate.

- They do not just bother to wait for Madrid, so on Wednesday they will try to bet on Bennett. So there I will probably take it easy.

Echter, krijg ik ook een linkje (waarvoor dank!!) van veloviewer, die toch een heel andere laatste 250 meter schetst:
https://veloviewer.com/segments/20071478

Stukje pittiger dus. Verder gaf Michelton via twitter ook de hint dat het aanvallers of spritners zou kunnen worden net als DQS, waar de rest eigenlijk al bekendmaakte een vluchtersetappe te zien. Crisis hier dus.

Uiteindelijk Philipsen en Smith toch plekje gegeven, net als Valverde. Grootste slachtoffers zijn Soler en Mas.

Heel heel heel erg benieuwd naar deze etappe dus

oja, opstelling:
Roglic (c)
Bagioli (had ik (c) maar na het morkov nieuws, durfde ik het toch niet meer aan)
Carapaz
D. Martin
Kuss
G. Martin
Valverde
Philipsen
Smith

Laatst gewijzigd
Florian

'@Hangtiedan ik heb speciaal voor jou Bagioli kopman gemaakt, want DQS gaat controleren ;)

Laatst gewijzigd
Hangtieniedanstaatie

Topper! ;)

pedro

Op t laatst Groß eruit gehaald voor Vinegaard want vermoedde/hoopte dat hij vandaag voor eigen kans mocht gaan na zijn goede werk afg.2 etappes. Dus was heel blij met de kopgroep net(want ook Cavangna erin).
Maar nu zal ik wel weer balen met o.a. ook Mas,Valverde, Woods en D.Smith op de bank(heb nog niet veel pnt gehaald met Groß door geblunder).

Laatst gewijzigd
Treenert

'@hartstikkebedankt: zo krijg je in een aantal dagen een paar nieuwe naamsuggesties cadeau ;)

Dat je het aandurft om Valverde te banken, ik gok op nog één keer. "Toe dan opa nog één keer!!"
Maar dan wel voor de 2e plek achter Aranburu graag.

Rob94

Soler gebankt, tot het laatste moment getwijfeld. Die wordt nu in de kopgroep gemeld? Dus die zal hem wel gaan winnen.

Tour de Flits

Hier Valverde toch maar meegenomen vandaag ben benieuwd wat dat op gaat leveren. Vorige keer toen die op de bank zat bij mij eindigde die top-10. Mijn matadoren van vandaag:

Roglic
Carapaz
Mas
Valverde
Bagiolo
Smith
Aberasturi
Aranburu (c)
Kuss

Treenert

Aaah kijk, het is koers. Großschartner, Kuss, Aranburu (C) en Wellens mee. Dit mag wel wegblijven zo. (utopie)

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Jammer, zo'n goeie break voor mn selectie zullen we wel niet meer zien...

Ludi

Teruggepakt (phew)

Tour de Flits

Zonde dat er geen beelden zijn nog. Scheen een kopgroep weg te zijn met 25 man, met oa. 4 of 5 Jumbo's, Poels, Felix, 4 man Movistar en nog wat kleppers

Jori

Soler op het bankje wordt een dure. Die heeft een red-bull badje genomen voor de etappe begon

Pom titcock

Soler en woods op het bankje, huilen met de pet op deze openingsfase

Florian

Woods op het bankje 😒

El Matador

Soler en Woods hier ook op het bankje. Als de kopgroep echter niet veel groter wordt, is dit wel een relatief eenvoudig te controleren vlucht. Astana zal wel achtervolgen met hulp van Total Direct voor 7e plaats van Simon.

rkmmr

Hier ook Woods en Soler op het bankje, dus lat ze ze maar weer terugpakken..

rkmmr

Oef, als Hofstede en Izagirre er naartoe willen zal de achtervolging wel stoppen, kan ik weer wat plekjes pakken in het bankpuntenklassement :/

Laatst gewijzigd
1 2 ... 151 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.