Eerst dacht ik een mooie reuzensprong te kunnen maken in het bankpuntenklassement, zie ik nu dat iederéén Mas en Soler gebankt heeft. En bedankt mannen! 😉
Edit: veel voorsprong hebben ze nog niet.
Vandaag:
Bagioli (c)
Stannard
Smith
Cavagna
Roglic
Carapaz
Mas
Vlasov (stel dat LLS wint + 4 truipunten)
Philipsen (koe/haas)
Ik snap werkelijk niet dat zoveel mensen bagioli captain maken. Die heeft nog werkelijk nergens deze vuelta de aanval gekozen!
Woods, soler en wellens zijn de hele vuelta al in de aanval. Die zitten er gewoon weer bij.
Zelf overigens voor aranbaru gegaan!
Wel woods en soler in kopgroep dus hoop dat ze t halen
Wat mij betreft was Bagioli de enige kandidaat om door een ploeg als grootste troef uitgespeeld vanuit de twee meest aannemelijke scenario's: of om het af te maken vanuit een vlucht of vanuit de pelotonsprint. Vandaar ook de (c).
Astana heeft zoveel andere kandidaten voor dit parcours. Daar kunnen ze Aranburu achter de hand houden voor de punchsprint en anderen in de vlucht mee laten gaan.
BAgioli heeft deze hele vuelta nog niet een keer gesprint. Ok etappe 10 met een punchy finish.
Maar verder voldoet ie steeds niet aan de verwachtingen. Bij mij op t bankie vandaag.
Mischien krijg ik t nog mis dat kan zo maar.
Wellicht komt t nog bij elkaar naar t einde.
Ik heb m zef overigens ook al 2x kopman gemaakt maar daar trap ik geen 3e keer in!
Veranderen gaat niet meer. Dus ik wacht het maar af. Soms valt de keuze goed uit, en vaak ook niet. Is dit geluk of wijsheid? Vast een combinatie. Maar ik zie het met voetbal ook vaak. Ik voorspel 1-1, en dat is het ook diep in blessuretijd. Ik schrijf in gedachten al 90 punten bij, en dan toch 2-1. Niets met wijsheid te maken. En dat is het nu ook, er zijn altijd twijfels over wie wel opstellen en wie niet.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.