Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 152 ... 188 189
Jori

Lekkere chaos. Wel opmerkelijk tot nog toe dat UAE nog helemaal niks heeft ondernomen (niemand in de vlucht, niemand op kop peloton) en bij deze vlucht nog mooi Michelton-Scott en Astana ontbreken, die ook nog wel redenen hebben om te gaan rijden dus.

De Condor van Echt

Eerst dacht ik een mooie reuzensprong te kunnen maken in het bankpuntenklassement, zie ik nu dat iederéén Mas en Soler gebankt heeft. En bedankt mannen! 😉

Edit: veel voorsprong hebben ze nog niet.

Vandaag:
Bagioli (c)
Stannard
Smith
Cavagna
Roglic
Carapaz
Mas
Vlasov (stel dat LLS wint + 4 truipunten)
Philipsen (koe/haas)

MarvinG

Ook hier Soler op de bank ;)

Mindless

Deze groep zou het niet moeten halen...

RemmertW

Hier Woods en Soler op de bank...

Florian

Ze laten deze kopgroep blijkbaar wel gaan...

Tour de Flits

Hier ook Woods op de bank..

Peloton laat het gaan, dat worden weinig puntjes

marconeuvel

Oei, niemand van de kopgroep in mijn team, ook niet op de bank. Pak deze maar terug!

Ajvenema

Poeh, Woods en Soler allebei mee, afgegaan op gut-feeling...
Hoop nu dat dit wegblijft, en Aranburu nog een sprintje trekt voor p8 ofzo:)
Wel verbazingwekkend dat Astana dit laat gebeuren...

Jori

Grap is dat Astana op kop rijdt volgens https://racecenter.lavuelta.es/en/, maar het gat desondanks flink blijft groeien.

Delric

Soler, Woods én Arensman op het bankje. Als deze groep vooruit blijft dan doe ik zeker mee voor het bankklassement.

De Coltrui

Soler en Woods gelukkig wel opgesteld vandaag. Benieuwd of ze met 3 en halve minuut wegblijven. Astana is aan het achtervolgen, maar als ze dat alleen moeten doen wordt het moeilijk. Wind in de rug, dus met 7 man grote kans. Alleen vooralsnog niet de juiste kopman helaas.

leonstar

Ik snap werkelijk niet dat zoveel mensen bagioli captain maken. Die heeft nog werkelijk nergens deze vuelta de aanval gekozen!
Woods, soler en wellens zijn de hele vuelta al in de aanval. Die zitten er gewoon weer bij.
Zelf overigens voor aranbaru gegaan!

Wel woods en soler in kopgroep dus hoop dat ze t halen

Rob94

Het duo waar ik de meeste punten al door heb misgelopen vooraan, het moest weer zo zijn.

Florian

'@Rob94 precies hetzelfde verhaal hier...

Jasperdewaal11

'@Leonstar Ik kies Bagioli als kopman niet voor de aanval maar voor het afmaken aan het eind. Het kan dat de vlucht wegblijft maar het kan ook dat het bij elkaar komt en dan is Andrea een goede troef.

arjenzvob

'@leonstar: Ja want Aranburu valt al constant aan.... En Bagioli is een prutser op een helling als deze. O wacht, hij eindigde voor Aranburu tijdens etappe 10.

Connotador

Wat mij betreft was Bagioli de enige kandidaat om door een ploeg als grootste troef uitgespeeld vanuit de twee meest aannemelijke scenario's: of om het af te maken vanuit een vlucht of vanuit de pelotonsprint. Vandaar ook de (c).

Astana heeft zoveel andere kandidaten voor dit parcours. Daar kunnen ze Aranburu achter de hand houden voor de punchsprint en anderen in de vlucht mee laten gaan.

Laatst gewijzigd
leonstar

BAgioli heeft deze hele vuelta nog niet een keer gesprint. Ok etappe 10 met een punchy finish.
Maar verder voldoet ie steeds niet aan de verwachtingen. Bij mij op t bankie vandaag.
Mischien krijg ik t nog mis dat kan zo maar.
Wellicht komt t nog bij elkaar naar t einde.

Ik heb m zef overigens ook al 2x kopman gemaakt maar daar trap ik geen 3e keer in!

De Coltrui

Veranderen gaat niet meer. Dus ik wacht het maar af. Soms valt de keuze goed uit, en vaak ook niet. Is dit geluk of wijsheid? Vast een combinatie. Maar ik zie het met voetbal ook vaak. Ik voorspel 1-1, en dat is het ook diep in blessuretijd. Ik schrijf in gedachten al 90 punten bij, en dan toch 2-1. Niets met wijsheid te maken. En dat is het nu ook, er zijn altijd twijfels over wie wel opstellen en wie niet.

Kaassoufflé

'@Leonstar, dan snap ik je reactie. Dat is een reactie uit frustratie en emotie, dan zal je net ziet dat hij vandaag top 10 gaat rijden :).

hartstikkebedankt

Bagioli op de bank laten met een vergelijkbare aankomst als waar hij 3e werd is dan weer een stap verder natuurlijk...

kevinraar

Ik heb Wellens en soler uit de kopgroep heb alleen soler niet opgesteld

Pietje Precies

Bagioli was overigens, samen met oa Kuss, in de aanval de etappe die Wellens uiteindelijk won

Ook wel mooi die: "hij heeft nog niet 1x gesprint, oh wacht, precies de etappe die het meeste op die van vandaag lijkt sprintte ie wel naar plek 3" :p

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Toch alweer 6,5 minuut voorsprong voor de kopgroep. Zit behoorlijk wat kwaliteit in, maar de groep is toch te klein om het nog 100km vol te houden?
Ik hoop het althans, want ik heb Soler weer niet mee. 😬

1 2 ... 152 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.