Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 153 ... 188 189
Ludi

Nog 5, ik zie alleen niet welk team dit wil gaan dichten.

Ik had trouwens gedroomd dat Van Baarle de etappe ging winnen, dus als de kopgroep het haalt laat hem dan maar winnen!

Jori

'@Kj: Bora en Astana blijkbaar, let's go!

Pietje Precies

Astana voor Aranburu, Bora voor Grosschartner, mogelijk later Visma voor Roglic, wellicht krijgt Total het nog wel op hun heupen. Deze voorsprong is nog prima speelbaar.

Voorin zitten ook wat mannen die in de slotfase moeten pokeren om te winnen + Stybar en Woods hebben een ploegmaat die vanuit het peloton kan winnen (Bagioli in ieder geval en misschien Cort) dus die kunnen ook een beetje gaan pokeren.

Echter moet het peloton deze kopgroep + de meewind niet onderschatten.

Aanklampen

Ze hebben hulp nodig, anders gaat het niet meer gebeuren. Wellicht dat ze die klim hard op gaan rijden om ook peloton beetje uit te dunnen. Gat moet snel naar 3 a 3,5 minuut

El Matador

De koplopers zijn simpelweg veel sterker dan die knechtjes van Astana en Bora. Die krijgen dit nooit meer dicht.

Aanklampen

Ze laten het lopen

Daan Brakenhoff

De troepen van Simon dan maar voor zijn top10 plek. Gaat wel heel lastig worden

rkmmr

Snap niet zo goed dat TDE dan pas op kop gaat rijden als Astana stopt, zet dan wat mannetjes bij als die aan het rijden zijn..

Jori

Als je kijkt naar de tijden, dan reden Astana en Bora dus enkel om Soler niet te dicht bij de top 10 te laten komen (controleren op 5 minuten). TDE rijdt er wel gewoon wat van de tijd af. Zeer opmerkelijk

Ludi

Ik denk niet dat astana, bora en TDE dit dicht krijgen met allemaal een paar mannetjes. De groep lijkt me sterker dan wat knechten.

De Coltrui

Total Direct op kop van het peloton. Why?? Strafexpeditie omdat ze niet in de vlucht zitten?

Pietje Precies

Neuj die reden niet anti-Soler. Als ze dat wel deden, waren ze ook gewoon dat tempo door blijven rijden i.p.v. volledig stoppen

Dit was eerder voor straf op kop en hopen dat het nog kon

Total koerst voor hun kopman Simon. Dat is vrij ambitieus, maar hé, laten we vooral blij zijn dat er ploegen bereid zijn koers te maken! Dat veel liever dan een kopgroep de overwinning schenken (de etappe die Wellens won). Ze zijn alleen weer veel te laat..

Laatst gewijzigd
rkmmr

'@Jori Lijkt idd te kloppen wat je zegt, toch opmerkelijk dat TDE wel wil rijden voor Simon en Astana dus niet voor Aranburu. Al komt dat misschien wel nu TDE er toch wat vanaf rijdt (de wens is de vader van de gedachte..)

Pietje Precies

Je zou zeggen dat Roglic zijn handjes/voetjes ondertussen ook wel beginnen te jeuken...

Rob94

Kijk nu al uit naar welke winnaar ik morgen op de bank ga zetten.

De Coltrui

Het gaat nu wel hard. Kunne zo op NOS gaan kijken.

Pom titcock

Die voorsprong loopt gewoon naar beneden per seconde, zou team superheldkuijer dan toch gered gaan worden vandaag?

Jori

Prijs van de strijdlust mag van mij naar het hele team van TDE iig!

Ajvenema

Dit is echt een gok etappe gebleken. Je kunt spekkoper zijn met woods en soler in je opstelling, maar het kan ook blijken dat je daardoor zometeen uiteindelijk met een kutuitslag opgezadeld zit:)

De Coltrui

En als ze niemand in de top 10 hebben ook die van de meest zinloze inspanning. Of bestaat die nog niet

De Coltrui

Ik ben gelukkig een man Ajvenema.

Pietje Precies

Ze hebben deze ronde tweemaal eerder voor Simon gereden. De ene keer werd ie 8e en de andere keer 6e. Best wel prima dus.

Ze hebben het gat knap teruggebracht naar onder de 2 minuten.. nu zijn ze afhankelijk van andere ploegen. Wees daar liever wat kritischer op

Ajvenema

'@coltrui: Wat betekend dat?:)

Ludi

Astana doet een UAEtje :p

nasibal

Het laatste plekje in mijn selectie letterlijk het laatste minuutje aan Soler gegeven. Zal deze gigantische (geluks)meevaller uitwerken of pakken ze nu net wél een keer de kopgroep terug?

Billenknijpen hier

Edit: Die Arensman is wel een knappe Vuelta aan het rijden hoor.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 153 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.