Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 154 ... 188 189
De Coltrui

Dat ik geen last van kutuitslag kan hebben :-)

Pietje Precies

Deze actie van Woods kan DQS wel eens van plan doen laten switchen... (als Stybar niet kan volgen)

De Coltrui

Soler en Woods in de aanval, het is te mooi voor mij om te kunnen lukken.

Ludi

Hier laatste minuutje niet soler. Yikes hoop dat een of ander team het gat dicht rijdt voor kopman roglic xD

Jommelb

Tja, en toen moest je vanochtend haasten met de dagopstelling en klik je niet Soler erin terwijl je dat wel van plan bent. Dat kan wel eens een grote auw worden...

Jori

TDE leeg gereden en Astana, Michelton, TJV en andere ploegen spelen verstoppertje. Echt, wtf?

rkmmr

Het leek er even mooi uit te gaan zien, maar gaat toch weer bankpunten scoren worden..

nasibal

Tja Michelton heeft natuurlijk wel iemand die leuk mee kan doen maar absoluut geen favoriet is. TJV kan maar hóeft niet en Astana heeft zich al laten zien. Het is vooral verneukeratief dat QS iemand voorin heeft.

Als Astana het weer dicht zou rijden is het overigens ook helemaal niet zeker dat Aranburu het afmaakt. Ondanks mooie korte uitslagen komt hij tot nu toe wel tekort voor écht dagwinst. Misschien hebben ze er wel een streep onder gezet en gokken ze er op dat ze morgen met 16 man meezitten.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@coltrui: haha, jezus. Ik ben niet scherp.

Pietje Precies

Dit doet wel weer flink denken aan de etappewinst van Wellens en Gaudu.

Gekkigheid dat sommige ploegen zomaar een mooie kans laten schieten

nasibal

'@Pietje

Ja dat was inderdaad een zelfde idee. Je denkt inderdaad: Rij het dan ook dicht als de voorsprong toch zo klein is en notabene teams als TDE zelf mee willen rijden voor subtopper Simon. Maargoed, zoals ik hierboven schreef zullen er wel redenen achter zitten.

Milanjacks

Ik heb geen moment aan Soler gedacht voor deze etappe, dat zijn dingen die kunnen gebeuren. Gelukkig wel Wellens en Woods vooraan. Hopen dat Roglic niet te kort eindigt want heb Bagioli als captain.

Pietje Precies

Maar neem bijvoorbeeld Astana. Grote kans dat Aranburu inderdaad niet wint, maar 2e wordt of 4e wordt of zelfs 7e wordt. Maar nu wint ie sowieso niet. En dat een Roglic mogelijk boni's pakt, boeit voor hun totaal niet.

etc

Ludi

Onbegrijpelijk dat astana en MTS gewoon hier een gat van 1:30 niet willen dichten..

De Coltrui

Ik ben inderdaad ook aan koffie toe Venema. Ik ruik 'm al. Kan ik direct de laatste kilometers op tv kijken.

hartstikkebedankt

Toch wel lekker zo op het laatst nog Soler opgesteld met het idee dat hij wel eens in de vlucht kon zitten en ook Woods mee in de kopgroep. Helaas Aranburu captain maar die sprintte in etappe 5 ook nog mee naar een 6e plek dus hopelijk doet ie z'n best.

Beide Nederlanders dalen wel als oma's trouwens; Van Baarle voor de Zakarin Award

Laatst gewijzigd
nasibal

Dat ik op het laatste Soler er in besloot de klikken is pure mazzel natuurlijk, niet meer niet minder. Tegelijk is Soler wel een renner die alleen een 'aan'-stand heeft. Dat movistar in de vlucht zou zitten vandaag was denk ik redelijk aannemelijk en derhalve dus ook dat Soler dat zou zijn. Alleen had dat plekje net zo goed naar een Gaudu kunnen gaan bijvoorbeeld, of toch gokken op een 11e plek van Philipsen.

@Pietje

Helemaal mee eens, en daarom zullen ze het ook geprobeerd hebben in het begin. Maar op een gegeven moment moet je denk ik de keuze maken of je je nu leeg gaat rijden voor een Aranburu terwijl andere ploegen niet helpen, of dat je de benen spaart voor morgen en overmorgen. Die keus kan je beide kanten op maken denk ik.

Pietje Precies

Tja, het is niet dat ze nu nog 80 km vol op kop moesten beuken. Het was nog maar 20 km ofzo na het werk van TDE...

Als ik Aranburu of Fraile was (en goede benen had ... ) zou ik dit niet zo tof vinden ;)

Jasperdewaal11

Soler zit wel in de sandwich die gaat het toch afleggen tegen deze 1,5 Belgen.

nasibal

het is niet dat ze nu nog 80 km vol op kop moesten beuken. Het was nog maar 20 km ofzo na het werk van TDE…

Als ik Aranburu of Fraile was (en goede benen had … ) zou ik dit niet zo tof vinden ;)

Nee en ik heb me hier in het begin van de Vuelta ook hard aan geërgerd. Ik geloof dat jij me er toen nog op wees dat er juist veel mooie koers was ;)

Ik probeer me vooral een beetje in te denken wat er achter deze gekkigheid zit. Daarrnaast helpt het voor mn gemoedstoestand natuurlijk ook wel dat ik nu wél iemand vooraan heb ;)

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Ja in de kopgroep is er zeker mooie koers. Wat mij betreft dom van Woods om het zo vroeg te laten ontploffen. Lijkt juist de beste benen te hebben en gebaat te zijn bij samen aan de slotklim beginnen...

--------

Ik heb zelf gelukkig ook Soler vooraan. Dus voor mijn Scorito is dit denk ik zo verkeerd niet.

Ik vrees wel dat Roglic en Aranburu wel hun best gaan doen voor plek 8-12 en kopman Bagioli niet

Laatst gewijzigd
nasibal

Voor de eindafrekening is de tijd die Soler nu pakt ook wel fijn. Als hij zich de komende twee dagen een beetje rustig houdt (haha, wie hou ik voor de gek) en dan een goede 17e etappe rijd zit toch minstens plekje 12 er mogelijk nog wel in. Dat is toch beter dan plekje 18.

Aanklampen

Stomste ploegentactiek is nu definitief voor Direct Energie.. weer te laat eraan begonnen

nasibal

Stomste ploegentactiek is nu definitief voor Direct Energie.. weer te laat eraan begonnen

De vraag is als ze er eerder aan waren begonnen of ze dan wel alles hadden kunnen controleren. Ik denk vooral stom van andere ploegen. Als een ploeg met een subtop kanshebber bereid is VOL op kop te rijden, dan steek je toch gewoon casual 2 mannetjes bij?

hartstikkebedankt

Woods gaat meteen als het omhoog loopt demarreren natuurlijk, als die anderen wat gaan kijken dan is 12 seconden misschien nog overbrugbaar

1 2 ... 154 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.