Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 155 ... 188 189
Treenert

Soler en Woods op het bankie 😭

Gelukkig wel Wellens mee

wielerliefhebbervandeweek

Soler en woods bank. Geen wellens mee....
Kopman Bagioli

Jori

Denk Roglic niet. Die is nu in spaarmodus gegaan om te hopen te overleven. Etappe 11 liet hij al voor het eerst de sprint lopen, in etappe 12 kraakte hij er doorheen en dan gaat hij zich niet inspannen voor een 7e plaats.

Vooral bizar dat deze vlucht het haalt met allemaal mannen wiens vuelta al was geslaagd. Het peloton gevuld met allemaal renners en ploegen zonder zege. Als jet het niet dichtrijdt, probeer dan tenminste een tegenaanval op te zetten? 1 minuut 30 is te overbruggen, zoals het werd neergezet door TDE.
CCC, Astana, Caja, Burgos, AG2R, Cofidis, UAE noem alles op. Zo blijf je wel met lege handen zitten

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Haha wat een rare aankomst joh met dat bochtje

nasibal

Wel balen dat die 3 nog terugkomen en dat dat Soler vervolgens 2 plekjes kost. Benieuwd wat het Peloton gaat doen.

Denk Roglic niet. Die is nu in spaarmodus gegaan om te hopen te overleven. Etappe 11 liet hij al voor het eerst de sprint lopen, in etappe 12 kraakte hij er doorheen en dan gaat hij zich niet inspannen voor een 7e plaats.

Maar Roglic wilt niet op een gaatje komen. Dus die zal gewoon in het wiel zitten van iedereen die aangaat.

Laatst gewijzigd
Rob94

En dan natuurlijk ook geen teampunten....

Als er een kans was om een geweldig poultje te hebben was het nu, maar ik spaar liever bankpunten. Kapot ergeren.

nasibal

KONING REIN, GEKKENHUIS

hartstikkebedankt

Haha Janse van Rensburg xD

Daan Brakenhoff

Aranburu sprint ook niet mee... deze Vuelta is er een om snel te vergeten zeg :(

ditisdavid

Soler gebankt, Aranburu kopman... hele slechte dag dit.

nasibal

KONING REIN IS SUPERFIJN

Rawolf

Woods alweer gebankt op het verkeerde moment, werken ze daar bij EF nog niet voor Carthy?!

Aranburu kopman

Nul verstand

Alleen Wellens opgesteld. Woods en Soler op de bank, maar toch gestegen naar 95,2%. Hoe dan.

hartstikkebedankt

Jammmer dat Dan Martin dan weer 8e wordt in plaats van 18e... en mensen met Roglic (c) worden ook goed beloond

Florian

Ahhhhhh shitty dag...

Jori

Dan Martin redt het team. Als die niet aangaat, zou Roglic (c) ook niet hebben versneld van achteren en was hij wel 5 of 6 plekken verder naar achteren geëindigd. Maar wel baaldag zonder Soler en zonder koers. Slag om de kopgroep kregen we niet te zien en TDE wordt in het hempie gezet door de rest van het peloton. wel jammer om te zien dat D. Martin de hoop op het podium heeft opgegeven. Die had ook prima wat mannen op kop kunnen zetten om voor de boni's te strijden. Fijne is dat hij geen Roglic of Carapaz hoeft te kloppen (maar het wel kan), maar vooral Carthy en die kan hij qua punch wel hebben.

Ik ga geloof ik de hele dag nog allemaal teams en renners vinden die hadden moeten rijden volgens mij :p

Laatst gewijzigd
nasibal

TJa, dit is wel exact de reden waarom ik geen Bagioli kopman maakte. Ja, Bagioli had via een vlucht kans op meer punten, maar dat was dan ook het enige voordeel. Roglic zou om tijdsverlies te voorkomen ALTIJD mee sprinten, ook achter een kopgroep en blijft er geen kopgroep vooruit dan is Roglic ook niet veel langzamer dan Bagioli/Aranburu.

Dat Martin hier Roglic omhoog trekt klopt. Maar vooraf hadden veel mensen mogelijk een Martintje kunnen doen.

Laatst gewijzigd
Milanjacks

Ik durf wel te zeggen dat Roglic wel sneller is dan Bagioli/Aranburu.

nasibal

Ik durf wel te zeggen dat Roglic wel sneller is dan Bagioli/Aranburu.

Als het vandaag om de winst was gegaan wil ik daar nog niet zo zeker over zijn. Deze Roglic is duidelijk niet meer de Roglic van een week geleden.

Daan Brakenhoff

Jammer dat Caja vandaag niet meerijdt met TDE. Serrano blijkt toch wel een rappe man te zijn. Had gewoon top3 kunnen rijden als ze overnamen toen het 1:30 minuut was

De Condor van Echt

Mooie rit, drama uitslag (scorito-gewijs).

En wie kan mij uitleggen waarom ploegen als MTS, CJR, + rest rijtje van @jori niet gereden hebben om het gat te dichten??

Ik had maar 2 dingen goed ingeschat : vluchters halen het en QS gaat niet controleren. Sinds de Giro vertrouw ik losse uitspraken van QS-renners over tactiek niet meer, zeker niet als ze uit derde hand (Valgren) komen. En voor mijn Wcs-poule is deze uitslag zo gek nog niet.

hartstikkebedankt

Jammer, dacht de damage control met Roglic (c) niet nodig te hebben. Aranburu sprintte eerder ook mee voor plek 6 op de lastige aankomst die Wellens eerder won en afgelopen week waar Roglic de sprint won van ß zat hij er ook goed bij. Ik achtte de kans redelijk aanwezig dat hij in een winnende vlucht zou zitten en zo gekozen voor het opwaarts potentieel van Aranburu (c).

@Condor hoeveel punten heb jij nu? Ben benieuwd naar het verschil tussen onze ploegen die maar op 2 plekken verschilden

Laatst gewijzigd
Ludi

_/ = roglic kopman = weer de goede keuze. Nice :)

Balen van soler, nu 16=plekjes naar beneden, anders 16 omhoog. Tis voor achter de komma, maar dat kostte me in de giro een bekertje.. :p

nasibal

Morgen weer een Koning Rein dagje.

Jasperdewaal11

Oke mispick met Bagioli en jammer van Woods op de bank maarr.......

Die Serrano bewijst zijn waarde weer op deze aankomsten ondanks dat Renaat en Jose hem aanzagen voor Aberasturi :P

Is toch een leuke meevaller.

1 2 ... 155 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.