Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 156 ... 188 189
Kaassoufflé

Gestegen naar plek 17 met Wellens, maar helaas Bagioli kopman. Morgen ga ik toch weer heel laf Roglic kopman maken want die rijdt toch altijd top 20

Ludi

Ik weet nog dat ik voor etappe 10 zei dat ik niet snapte waarom mensen überhaupt aberasturi overweegde ivm Serrano. Caja had hier gewoon een top 5 kunnen scoren. Toch stiekem wel mooi hen zo te zien!

DKrikk

Aranburu bolt rustig met Fraile en I. Izagirre op 5:52 over de streep. Grote Astana plannen voor morgen en overmorgen? Alleen Vlasov heeft zich bemoeit met pelotonsprint voor AK positie.

nasibal

Doe je een beetje rustig aan Soef? Ik ga je graag nog even voorbij als dat kan.

Jori

Was dit misschien nog een verder protest tegen de tijdsverschillen van etappe 10?

Ludi

Denk vanwege inkorten etappe 19 giro ;)

Tour de Flits

Ai ai ai, wat een slagveld vandaag in mijn team. Beter dan 33.1% deze etappe, de laagste score deze Vuelta. Alleen maar misperen: Woods, Martin, DLC op de bank en Smith, Bagioli en zelfs captain Aranburu allemaal met 0 punten.

Snel vergeten..

Milanjacks

Is er iets met bagioli? Morkov en Bennett zijn al binnen maar hij is nergens te bekennen.

Veel mensen Woods op de bank zie ik. Moet zeggen dat die ik die er gelijk wel in klikte. Heeft aangegeven dat die gaat knechten voor Carthy en voor zijn eigen kansen mag. Achteraf makkelijk lullen maar ik vond het wel een logische keuze om hem erin te zitten in zo'n etappe die relatief ongevaarlijk is voor het AK.

Laatst gewijzigd
De Condor van Echt

'@Tour: troost je, ik zit op 22%

@hartstikkebedankt: ik sta op een zeer magere 73,7%.

Aanklampen

Plek 24.. 1 omlaag met woods op de bank. Ik dacht dat ik oeroe wel zag onderaan maar rechts een keer klem zat en toen heeft laten lopen.

Roglic kopman was weer het slimste. Achtervolgen ging ook raar. Astana der bijna voor de vorm de achtervolging, ze reden nooit echt full gas. Total rijdt er nog bijna 3M af, toen wilde MS wel maar hadden alleen grmay. Raar dat geen enkele ploeg meer zin had om toen over te nemen.

Ook raar dat ik maar 1 plek zal.. Martin en Jumbo punten zijn aardig vangnet

Kaassoufflé

Moet je wel opschieten Nasibal want ga niet wachten :). Hoop de top 10 nog binnen te stormen als het beetje mee zit de aankomende dagen en met de eindafrekening.

Morgen identieke team als vandaag maar haal Smith en Phillipsen eruit voor twee andere ‘aanvallers’ die beter geschikt zijn voor de etappe van morgen.

Tour de Flits

'@Condor, dat is ook niet veel inderdaad.
Dit kost me waarschijnlijk het gouden bekertje. Nu gezakt naar 98.2

hartstikkebedankt

'@Condor ai zuur, dan heb je wel echt veel bankpunten helaas. Stannard + Peters had jij toch ipv Aranburu en Raim aan mijn kant? Ik heb af en toe al frustratie maar dan vooral om mijn algehele selectie (wat als ik Dan Martin in plaats van Sosa had bijvoorbeeld... of simpelweg G. Bennett i.p.v. De la Cruz), maar sta nu net boven de 92%.

Laatst gewijzigd
Pom titcock

Leek team superheldkuijer daar ff top 10 in te stormen hee, blijven de nummer 2,5 en 6 rustig op het bankje zitten. captain buru gaf niet thuis.. morgen nieuwe ronde

nasibal

Doet Barbero eigenlijk mee aan deze Vuelta mannen?

Pietje Precies

Ik vind 'Kaassouflé' trouwens een geestige forumnaam van je (gezien je echte naam). Mooie selectie heb je!

De Coltrui

Ook weer wat in het algemeen klassement gestegen, maar vandaag helaas met de verkeerde kopman (Bagioli) een mispeer van jewelste. Maar goed, niet ontevreden overall. In ieder geval geen missers op de bank. Morgen weer zo'n moeilijke dag.

zjoop

Morgen dan eindelijk de dag van Valverde in een ontsnapping ?

zomaareens

Wat is er met bagioli?

arjenzvob

Zoef soef

ivo001

Net zoals in etappe 2 flinke bankpunten voor Soler :(

Gelukkig nog wel Wellens erin gezet ipv Philipsen vanmorgen. Op 97,9% sta ik nu.

Laatst gewijzigd
Ludi

'@nasibal: zat even in de kopgroep vandaag! ;)

Ajvenema

Jammer van oeroeboeroe. Verder prima met soler en woods. 1 etappe doorgegokt, 2 te gaan:)

daandej

Morgen weer woods?

Treenert

'@Daan ik had Woods morgen verwacht en niet vandaag.
De vorige keer dat hij 2e was won hij de volgende dag.

1 2 ... 156 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.