Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 157 ... 188 189
S. Dauert

Dit is er weer zo eentje... elke ronde wel een keer!
Voorafgaand aan elke ronde maak ik een overzichtje van kanshebbers en dan klik ik nadat de teamselectie compleet is, alvast alle etappes vol.
Voor vandaag hád ik kopman Woods staan en de AK mannen.

Na gisteren werkelijk alle previews gelezen te hebben, Google maps en Streetview uitgeplozen en een sausje van etappe 10 erover gegoten toch de aanvallers erin geklikt en dit nog verdedigd ook!
Daar sta je dan. Alsof je een rondje gaat fietsen en je je zwembroek aan hebt.

leonstar

Ik had philipsen in mijn team maar na het zien van de aankomst had hij hier geen schijn van kans!
Verder wel tevreden met woods en soler opgesteld.
Dan martin helaas op t bankie.....
Positie 47 ak met alleen carthy niet in mn team van de toppers.
Ook geen poels, ringel S en de la cruz

Mijn grote geluk waarom ik zo hoog sta is dat Bennett 2x geen uitslag reed in de sprint etappes!
Dat was pure mazzel....

Voor morgen maar wel dan martin erin.
Verder ga ik voor roglic, carapaz, kuss voor vaste punten
Dan stannard kopman (lijkt gretig voor de vlucht en kan aardig aankomen) , woods en soler want vluchters gaan vaak op herhaling, champousin en aranbaru.

Vlasov, mas en valverde bankie

Ik twijfel nog of ik bagioli nog ns de kans wil geven....

Succes all voor de leuke rit van morgen

Treenert

[Quote]@Tour de Filts: ja dat is wel zo maar wat als er 5 gefinished zijn? Dan zullen een aantal (de Aranburu’s) toch wel laten lopen maar een aantal (klassement) zullen evengoed gas moeten geven.[/Quote]
Waarom luister ik niet gewoon naar mezelf en maak ik Aranburu heel eigenwijs toch kopman?

TIM WELLENS NA TWEEDE ZEGE: “IK KEEK AL EEN TIJDJE UIT NAAR DEZE RIT”
Dan heeft hij morgen een rustdag?

Laatst gewijzigd
Tour de Flits

Voor morgen maar een stuk meer op safe met de klassementsmannen, aangevuld met klassieke vluchters als Woods (vandaag niet opgesteld), Bagioli en Aranburu. Kopman nog even over nadenken, of gewoon Roglic of een van de eerder genoemde drie

Treenert

Of gewoon Aranburu ;)

Bagioli vandaag op dik een kwartier, die heeft dus al laten lopen voordat hij wist of de vluchters wel/niet zouden worden teruggehaald. Die is niet in orde zou je dan denken. (dan zal hij morgen wel in de kopgroep zitten)
[B]Edit[/B]: I.t.t. Aranburu en Philipsen die beide redelijk kort eindigen. Zou Philipsen morgen ook bij het eerste uitgedunde peloton kunnen zitten? Veronderstel dan eens dat de vlucht is teruggehaald .................

Terpstra en Thijssen ook beide een eenzame strijd gevoerd achterop.

Morgen:
"The final 400m rises at an average of 5.1%, it’s a nasty little finish"

Laatst gewijzigd
Tour de Flits

'@Treenert, ik moet nu wel he

Blijft ook wle een serieuze optie, hij moet toch een keer mee in de aanval zou je zeggen!

Ludi

Dat miniknikje laatste 200m zorgen er iig hopelijk voor dat de attente akmannen finishen voor de vingegaards en bennetts hoop ik :p

Aardappel

Morgen wordt de dag van Formolo!

Is hij toch nog een beetje zijn 2 miljoen waard..🙃😋

Edd1e

Sosa in de kopgroep en eindigt daarin laatste..

pedro

Had gedacht vandaag een hele goede slag te slaan want had Bagiola, Aranburu(c), Wellens, Cavanga en Woods. Maar had Woods gebankt,al snap nog steeds niet waarom want ging uit van een grote kopgrep en had ß zelfs gebankt en alleen voor renners met hoop zekere pnt gekozen Dacht wordt drama maar sta weer op een gouden bekertje(maar nog steeds 0,4% voor DSQ van Bennett(dus anderen hebben soms vaak nog meer pnt mis gelopen)
Morgen wordt lastiger voorspellen met vlakkere aanloop en finish. En zijn Wellens en Woods weer in staat na vandaag(en mag Woods, denk morgen laatste keer), Bagiola lijkt niet in orde meer. Kan D.Smith dit aan?

Ludi

Sosa wordt morgen gewoon weer ergens 80-145e klepper

kevinraar

Mij team voor morgen
Roglic
Mad
Kuss
Poels
Vlasov
Bagioli
Aranburu
Wellens
Costa

Lastig wie ik kopman moet maken

Hangtieniedanstaatie

Ik zou Aberasturi toch maar weer eens een keertje meenemen mannen.

Lo Zar

Morgen aardig windje tegen in lange etappe.

Kannibaal van Schepdaal

Wat valt die Sosa me tegen deze ronde, zeg. Op die manier zal hij nooit veel verder geraken dan een klassement of een etappe in een onderbezet rondje van een week. Blacklisted.

Ajvenema

Moeilijk weer, morgen... soler dan nu maar banken, of toch niet? Woods zelfde verhaal... bagioli gisteren zwak, of gewoon gespaard voor vandaag?:) zelfde voor aranburu... we gaan het zien!

Noppie

Na 14 etappes op 98% gaan we vandaag maar eens de gok wagen..

Team voor vandaag:

Roglic
Carapaz
Martin
Kuss
Wellens
Aranburu
Bagioli
Peters (C)
Stannard

S. Dauert

Als vandaag de mannen rijden die gisteren niet reden, kan ik dus gewoon de opstelling van gisteren aanhouden. Elk nadeel heeft zijn voordeel!

Tour de Flits

Woods gaat bij mij vanaf nu elke heuveletappe/vluchtersrit mee, al twee keer tweede geworden maar toen zat hij op de bank. Enige twijfel zijn nog Smith en Aberasturi, maar die hebben beide nog in geen enkele ontsnapping gezeten, dus ga denk ik toch maar voor meer zekere truipunten

Pom titcock

Gister Soler, vandaag valverde? of beide? of beide niet?

Hangtieniedanstaatie

'@Tour de Flits, eens moet de eerste keer zijn toch? Dan zou je weer te laat zijn, aangezien het nog maar één vluchtersrit hierna is. Of ga je dan liever voor de 8 punten van een Mas?

ivo001

Ik zet maar gewoon Vlasov erin voor 4 trui punten en kans op 10 teampunten van fraille/aranburu. Tosh en Smith heb ik geen vertrouwen meer in na al die nul punten. Toch maar weer gewoon aranburu kopman, al pakte heeft het nog niet vaak goed uitgepakt.

Aranburu (C)
Bagioli (hopelijk gisteren gespaard ipv kapot)
Wellens
Soler
Roglic
Kuss
D Martin
Carapaz
Vlasov

Laatst gewijzigd
Kaassoufflé

Etappe van vandaag is vervroegd naar 10:05, vanwege de weervoorspelling. De renners hebben de hele dag tegenwind. Betekent dit dat de vluchters moeilijker wegkomen en de klassementsmannen het gaan uitmaken? Twijfel nog tussen kopman Roglic of Wellens (gisteren al diep gegaan) of Bagioli (kwam gisteren heel laat binnen en lijkt deze ronde op te zijn?)

Hoekje

Helaas Woods gisteren ook op de bank, ik had verwacht dat hij vandaag zou gaan.
Vandaag maar weer, net als gisteren alles op de aanvallers. Aberasturi vandaag bank, wel een twijfel maar ik dicht mijn andere aanvallers toch meer kansen toe. Blijft natuurlijk weer een grote gok.

Roglic
Carapaz
D. Martin
Stannard ( C)
Woods
Aranburu
Smith
Bagioli
Formolo

Sjonge Jonge

we kunnen de eerste 3 kwartier kijken of er een vlucht ontstaat, dan hoeft de dagselectie pas doorgegeven te zijn.

1 2 ... 157 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.