Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 177 ... 188 189
Ludi

Betekent voor mijn team dezelfde opstelling, dat scheelt ;)

floda

Die godon was best een goede keus, helaas wel smith op de bank. Maar was zeker niet de enige. De top 200 ingekomen, dus op weg naar een bekertje! Morgen hopelijk felix en carthy in de de problemen en bennett OTL en dan is de beker een zekerheidje

Ajvenema

Ik verwacht morgen eigenlijk wel een (poging tot) stunt van Vlasov. Enige renner in de top10 die écht te laag staat voor zn vorm...

En als Roglic goed genoeg is, zie ik Kuss ook nog wel de winst pakken. Ziedaar mn 3 kopmanopties

Lange

Spijt van Aranburu. Zijn reputatie is groter dan zijn uitslagen deze vuelta. Is inmiddels door meerdere renners voorbij gestoken. Heel astana valt tegen overigens.

Ludi

Aranburu heeft volgens mij vooral pech, fraille in de kopgroep van de kopgroep en zelf.daarachter de sprint winnen. Derde in een sprint met een kopgroep van 3 voor hem. Kopgroep waar hij kan winnen teruggepakt na 200km :p

Jori

Hij won de sprint niet :p

De Condor van Echt

Had ik gedacht een mooie slag in het bankpuntenklassement te slaan, heb ik een van mijn beste dagscores in de Vuelta... (93,3% met 266 pt....) Alleen 40 bankpunten voor Smith. En dat terwijl ik het koersverloop wederom verkeerd had ingeschat - nou ja, ik had wel goed dat de ak-mannen vooraan zouden eindigen. En de laffe kopmankeuze was ook nog eens de beste.

Schiet mij maar lek.

Benzardi

'@ De Condor
Schiet mij maar lek.

Ben jij geen beschermde vogel? :P

Benzardi

Het wielerseizoen zit er bijna op en De Duracelli's kunnen concluderen dat dit jaar een slecht seizoen was.
Alleen in de Tour hebben we goed gepresteerd, voor de rest was het voorbips met peren.

Misschien is het voor Scorito een ideetje om een Veldrijden poultje te maken of zijn daar te weinig renners voor?

nasibal

En de laffe kopmankeuze was ook nog eens de beste.

Haha ja soms is dat zo. Ik baal ook dat ik niet de ballen had vandaag om gewoon lekker laf te zijn :P

Hangtieniedanstaatie

Morgen gaat de Russische veelvraat ermee vandoor!

marconeuvel

Ik hoopte in de afgelopen heuveletappes nog wat te kunnen scoren met aanvallers. Helaas besloten de teams anders door hun fantastische tactieken. Niet dus.. Vreemde koers de afgelopen dagen. Gelukkig wel genoeg zekere puntjes om enigszins te consolideren. In 3 dagen 60 plekken gedaald, nu nog net in de top 100.

nasibal

Ik heb zojuist het scorito wielershirt besteld. Wat er ook gebeurd, ik voel me een winnaar.

La Primavera

Ik steek een kaarsje voor je aan nasibal.

Lo Zar

Morgen fikse tegenwind op laatste (open) beklimming.

KV

Jammer voor het spektakel...

Edd1e

Morgen is de enige keuze gelukkig alleen Woods of Soler. Dan wordt het toch Woods met de finish bergop.
Of.. Sosa moet top20 rijden maar dan stop ik ermee..

Rob94

Edd1e, mag ik jou verantwoordelijk houden als Soler hem wint? :D

raymankapeens

Spannend in mijn subpoule
Laatste 2 plekjes voor Soler, Woods of Valverde

Neig zelf naar Woods en Soler

Chef83

Alles op vlasje😁🤗🤗🤗

jsprunk

Ik ga gewoon voor 9 mannen uit de top 12 van het klassement en hoop dat iedereen op zijn eigen plekje binnen komt :)

Harderijder

Welke twee van De La Cruz, Valverde en G. Martin zouden jullie nemen?

floda

Extreem koud vandaag op laatste klim, dus even terugkijken naar de laatste etappe met heel slecht weer. Voordeel voor de sterkere/zwaardere klimmers?

pedro

Nou mijn keuze voor aanvallers ipv sprinters(4) gezien het parkoers pakt niet goed uit. Dacht met Bagioli, Cavanga, Wellens en Aranburu goed te scoren maar op Wellens na is daar vrijwel niks van terecht gekomen:-( En Woods werd aanvaller maar 2x niet opgesteld toen die 2e werd
En had ik vandaag ook nog Smith,Felix en Vlasov op de bank waarbij ik mezelf de eerste 2 wel aanreken want ging vanwege de wind al uit van geen vluchters(maar stel toch Wellens en Aranburu weer op na lange twijfel).
Maar toch gestegen naar de 164e plek dus na een zwakke Tour(80%), goede Giro(100%) nu weer op koers voor een gouden bekertje(4e pas in 8 jaar tijd)

Platje

'@jsprunk dat heb ik tot nu toe ook staan, 9e plekje is alleen een twijfel tussen DLC en Gaudu, 10 en 11e in het klassement of toch een Woods die de laatste keer toch 9e werd. Denk dat Woods lang meegaat maar dat Carthy nog wat gaat proberen en Woods dan klaar is en zomaar uit de top 20 kan verdwijnen

1 2 ... 177 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.