Roglic als Captain vandaag. Daarnaast nog Valverde, Vlasov, Carapaz, Grobschartner en Mas in de punten. Ook 3 kleine puntjes gesprokkeld met Soler. 263 punten vandaag en 3% gestegen.
Ik moet morgen een slag slaan en dan hopen op de eindafrekening om nog een duimpje te halen. Wordt lastig. Sta nu op 87% precies.
Ik verwachtte koers. Maar niet verwacht dat Movistar zo apathisch zou koersen. Ineos doet het gelukkig voor mijn team wel, maar brengen enkel idd Roglic 6 boni's.
Wel zuur dat Dan Martin en Gaudu niet meesprinten, toch juist de mannen die je wat meer verwacht voor dit soort werk, zeker als een Vlasov zonder sprint gewoon 11e wordt vanaf de bank. Dion Smith zat ook op de bank, maar die viel wat tegen in de sprint.
Roglic (c), tja, wie anders? :p
'@ditisdavid, je zag hem achteraan nog hangen op die klim en vervolgens waren er nog drie Astana's. Waren het nummers 5 en 7 en niet 52..
Die Smith rijdt 2x achter elkaar top 5.. Dat was achteraf natuurlijk een gelijke optie aan Aranburu geweest..
Ik weet niet wat Movistar nou wilde. Valverde ws gewoon een kans bieden, maar wellicht is Roglic sowieso al sneller. En had je Smith en Cort ook nog.. Weer een ploeg die geen hand heeft uitgestoken en met de bloemen gaat lopen.
Cort zat de hele tijd in het wiel als eerste EF in dat treintje van hen. Hij geeft die bepaalde beweging op de fiets waardoor je hem best snel kan herkennen.
Smith erin was ws voor een Mas geweest dus veel had het uiteindelijk niet echt uitgemaakt. Aranburu had ik sowieso meegenomen. Zoals Japie zei, als die erbij zitten in dit scenario was top 5 reeel.
Morgen laatste dag echt koers, vanaf begin op tv. Ik moet even nadenken wie ik C maak :-)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.