Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 176 ... 188 189
Pietje Precies

Zullen ze tevreden zijn bij Ineos?

Wat een lachwekkende koers was dit weer. Mooi ook dat iedere dag weer een ploeg profiteert die zelf niks hebben hoeven doen voor de zege

Poeksel

De nummer 1 heeft weer goed gescoord. Voor vandaag ben ik daar blij mee, want ik had precies hetzelfde team. Wel jammer dat Roglic niet won.

vevie

Roglic als Captain vandaag. Daarnaast nog Valverde, Vlasov, Carapaz, Grobschartner en Mas in de punten. Ook 3 kleine puntjes gesprokkeld met Soler. 263 punten vandaag en 3% gestegen.

Ik moet morgen een slag slaan en dan hopen op de eindafrekening om nog een duimpje te halen. Wordt lastig. Sta nu op 87% precies.

Laatst gewijzigd
Kaassoufflé

Gegokt en verloren met Soler. 10 plekken gezakt in klassement, maar met Roglic als kopman was ik 3 plekken gestegen. Schade valt dus mee gelukkig. Top 10 plek zit er niet meer in helaas, maar gouden beker moet lukken.

Jori

Ik verwachtte koers. Maar niet verwacht dat Movistar zo apathisch zou koersen. Ineos doet het gelukkig voor mijn team wel, maar brengen enkel idd Roglic 6 boni's.

Wel zuur dat Dan Martin en Gaudu niet meesprinten, toch juist de mannen die je wat meer verwacht voor dit soort werk, zeker als een Vlasov zonder sprint gewoon 11e wordt vanaf de bank. Dion Smith zat ook op de bank, maar die viel wat tegen in de sprint.

Roglic (c), tja, wie anders? :p

Aanklampen

Tactiek van Ineos was raar..

Hoopte een beetje op dit scenario, maar waar was Oeroe. 290punt met oa wel Cort en een Smith... Mooi dagje zo, een hele sterke Cavagna gezien. Die 100ste mag maar niet komen. Misschien zondag Flipsen maar kopman maken..

Platje

Heerlijke dag vandaag met Roglic (C), Smith, Valverde, Carapaz, ß en Vlasov opgesteld. Voor het eerst een optimale opstelling! De 99% is bijna bereikt maar zonder Carthy, Wellens en G.Martin wordt de eindafrekening geen groot succes gok ik

Rob94

Soler en Woods, de renners die het allemaal wel best vinden zodra je zo opstelt.

ditisdavid

Denk dat Aranburu zichzelf gisteren te erg kapot heeft gereden in de tegenwind en daardoor nu de benen niet had.

Ajvenema

Verkeerde kopman, en mas had er ingemoeten...
Verder prima opgesteld. Minimaal gestegen, ik ben bsng dat er geen gouden bekertje inzit, maar ben opzich blij met een zilveren:)

JapieJapo

Opstelling dinsdag: Cort, Smith en Philipsen
Opstelling woensdag: alleen Cort
OPstelling donderdag: geen sprinters

Pff vooral deze etappe is het dom om Cort en Smith niet op te stellen (Achteraf en vooraf...)
Als ze er bij zitten halen ze veel meer punten dan een Mas of Gaudu...

Aanklampen

'@ditisdavid, je zag hem achteraan nog hangen op die klim en vervolgens waren er nog drie Astana's. Waren het nummers 5 en 7 en niet 52..

Die Smith rijdt 2x achter elkaar top 5.. Dat was achteraf natuurlijk een gelijke optie aan Aranburu geweest..

Ik weet niet wat Movistar nou wilde. Valverde ws gewoon een kans bieden, maar wellicht is Roglic sowieso al sneller. En had je Smith en Cort ook nog.. Weer een ploeg die geen hand heeft uitgestoken en met de bloemen gaat lopen.

Ludi

Wel een typerende uitslag van deze vuelta, etappe die cort wint en kopman roglic pakt > 100 punten en tijd op alle andere mannen doordat Mobistar en ineos controleren

Sjonge Jonge

Bagioli DNF

Aanklampen

Cort zat de hele tijd in het wiel als eerste EF in dat treintje van hen. Hij geeft die bepaalde beweging op de fiets waardoor je hem best snel kan herkennen.

Smith erin was ws voor een Mas geweest dus veel had het uiteindelijk niet echt uitgemaakt. Aranburu had ik sowieso meegenomen. Zoals Japie zei, als die erbij zitten in dit scenario was top 5 reeel.

Morgen laatste dag echt koers, vanaf begin op tv. Ik moet even nadenken wie ik C maak :-)

KV

Smith jammer genoeg ook niet mee. Nog getwijfeld tussen hem en Aranburu en de verkeerde gekozen omdat ik dacht dat Astana meer waaier-proof ging zijn... Desondanks goede opstelling en gestegen naar plek 11! Eerste keer top 10 zou mooi zijn om het wielerjaar af te sluiten ;-)

Ludi

Roglic gaat trouwens echt extreem gek veel punten halen. Echt bizar

Poeksel

Er zijn zestien etappes geweest. Daarvan is hij zeven keer top twee geeindigd, en nog een keer vierde en vijfde. Slechts twee keer niet in de etappepunten. Best scorende renner ooit?

Jori

Rui Costa gedeklasseerd? bizar na wat ze gisteren goedkeurden van Ackermann

Aanklampen

'@jori, leek mij een soortgelijke actie. Vond hem wel redelijk van zijn lijn afwijken maar dat deed Ackermann gisteren 2x

Jori

Dat dus. Ik vind beiden deklasseren de norm, maar vooral dit soort beslissingen jeuken. De ene keer wel en de ene keer niet.

Platje

Gekke beslissing inderdaad.. weet iemand hoeveel bergpunten er morgen aan de finish te vergeven zijn? Zou lekker zijn als Wellens en Kuss nog een aantal plekjes zakken :)

jsprunk

50 bankpunten er bij met Cort op de bank. Desondanks geen onaardige score, dus na de drie moeilijke etappes staan we op dezelfde plek als dinsdag met 99.3%. Nu in het slotweekend dat bekertje binnen slepen

Aanklampen

20, 15, 10. Cima Fernandez

Edd1e

Morgen verwachten we de klassementrenners, dan wordt het dus een vluchtersgroep.

1 2 ... 176 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.