Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 175 ... 188 189

Blij dat ik vandaag eindelijk Bagioli gewoon op het bankje drufde te zetten, na 5 keer nul punten waarvan zelfs 3 keer kopman...

Aanklampen

Alle sprinters eraf, behalve Smith, Oeroe en Cort toch?

marconeuvel

Tja, wat is dit nu voor etappe? Bergop wordt er flink doorgereden zodat de (meeste) sprinters eraf en de meeste vluchters teruggepakt zijn. Nog twee man die nu een paar honderd meten voor de resten van het peloton rijden.

Voor het klassement zal er echter niets gebeuren, dus daarvoor wordt er niet zo hard doorgereden. Rijdt Movistar voor een etappezege van Soler/Valverde? En waarom rijdt Ineos op kop? Voor mij (alweer) niet helemaal duidelijk wat de tactieken en belangen zijn.

Jori

Zijn die er niet ook al af? Als bijv.gorka en gesink al in laatste wiel zitten

Ludi

Volgens mij kwam een groepje met cort en wat MS mannen net terug op het peloton

Pietje Precies

Tactisch is het weer een bijzondere dag. Ben benieuwd of het zo stilvalt (en er wellicht nog rappe mannen terugkeren) of dat Movistar blijft rijden. Zo ja kan een renner als Godon wel eens spekkoper zijn. Winnen is lastig, maar top-3 niet onmogelijk.

Guido Maltempi

Het is mij ook een raadsel waarom Stannard hier volle bak door blijft rijden. Ga lekker ff uitrusten in het peloton joh, dan heb je straks nog een prima kans als het uitdraait op een sprint.

hartstikkebedankt

En nu maar hopen dat Soler heeeel heeeeuuuuuuuul hard sprint

Philipsen heeft live odds 2.6 dus neem aan dat die erbij zit?

Laatst gewijzigd
Ludi

Smith wel iig

Jori

Philipsen was hard gelost,snap die odd dus niet.
Smith er wel bij , cort ook

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Heb Philipsen niet gezien hoor.

marconeuvel

Heb gelezen dat Philipsen eraf zou zijn gereden, maar hij zou natuurlijk teruggekomen kunnen zijn. Cort en Smith zitten er nog wel bij volgens mij, dat lijken me nu twee grote kanshebbers.
Smith hier trouwens op de bank.

Laatst gewijzigd
Jori

Smith hier ook op de bank. Winnaar dus al bekend volgens de forum logica :p

De Condor van Echt

Gooooooo Rémi!!!

Andross

Smith en Cavagna op de bank hier. De afgelopen dagen had een goud bekertje kunnen worden als ik het wat beter op had gesteld, maar uiteindelijk vrijwel 0 punten gepakt deze heuveletappes. Hopen op een wondertje vandaag en dat Valverde er met de overwinning vandoor gaat.

rkmmr

Hier ook Smith op de bank, had 'm gisteren nog wel mee.. Soler als kopman, dus dat wordt ook niet wat. Zit Aranburu er nog wel bij dan?

ditisdavid

Gegokt op oorlog van Movistar en daardoor Cavagna, Smith en Cort gebankt... auw. Wel Valverde captain.

Laatst gewijzigd
Tour de Flits

'@Andross, hier hetzelfde inderdaad. Totaal geen punten gepakt deze drie ritten. Vandaag Woods kopman, Smith, Aranburu en Aberasturi op de bank dus gaat wederom weinig punten worden. Stond 98.9 na de tweede rustdag, maar ga nu richting de 97 procent

nasibal

aiaiai, had ik toch voor de laffe optie moeten gaan :D

Daan Brakenhoff

Roglic cappers krijgen toch weer gelijk. Het is het bijna niet meer waard om een aanvaller kopman te maken...

rkmmr

Haha, same here.. Ook Grossschartner op de bank, omdat ik niet had verwacht dat de groep er nog voor zou sprinten achter een kopgroep. Dus maar voor de zekere puntjes van Mas gegaan in de veronderstelling dat de plekjes niet zoveel zouden verschillen. Smith had ik er ook niet meer bij verwacht. Goed dagje voor de bankpunten dus :)

Edit: Wel apart dat mannen als Smith er nog bijzitten en Aranburu niet. Gisteren er toch wel ingehakt dus.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Hele slechte dag om de weersverwachting gecheckt te hebben, had vijf bij de eerste zes kunnen hebben... Bekertje lijkt me nu buiten bereik maar is echt eigen schuld deze keer. De eerste overgangsetappe met Cort gebankt ffs.

Laatst gewijzigd
Dingetje

Jaja Cort op het bankie, wat ben ik toch waardeloos in dit spel ;(

Florian

Smith, Alt S, Vlasov op t bankje. Verder geen Roglic cap. We dalen een hele procent, dag gouden beker :(. Deze laatste 3 etappes zijn dramatisch hier...

hartstikkebedankt

Smith en Valverde gewoon opgesteld en dan nog 125 plekken dalen omdat ik Roglic geen captain maak, tja oke

1 2 ... 175 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.