Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 174 ... 188 189
Ajvenema

'@aanklampen: wat heeft movistar gezegd dan? Had het idee dat men voor dácht dat movistar hier wel wat zou willen.

Aanklampen

Mas

En wat verwacht de kopman van Movistar van de etappe van vrijdag, richting Ciudad Rodrigo? “Morgen kunnen we iets proberen, het terrein leent zich ervoor. In de etappe van zaterdag (naar de top van de Alto de la Covatilla, red.) is er alleen nomeer mogelijk.”

Jori

'@Kj: met stroken van 10-12% er ook nog bij ;)
Wel gemiddeld 21 km a 3%

@Aanklampen: eens, maar die staarwedstrijd is wel grappig, zeker gezien elke ploeg nu maximaal de weg ging blokkeren ipv waaiers rijden en we nu dus met deze vlucht op pad zijn. En meest ideale punten voor waaiers te trekken zijn nu ook weg :p

@Condor: Wel slecht nieuws over Woods, die normaliter gewoon bij Carthy blijft. Tenzij die Denen me weer in de maling hebben genomen.

Jori

En Bora controleert, hahahaha. Uae er ook bij

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Toch blij dat ik dan maar Philipsen heb opgesteld voor de zekerheid...

Aanklampen

Ze kunnen altijd controleren. Als er niets gebeurt door AK renners wordt het een sprint. Maar gezien de woorden van Carapaz, Carthy en Movistar zou het toch gewoon koers moeten worden op die hellingen.. toch….

[ook de wens dat het koers wordt..]

Ludi

Uae en bora xD

Ajvenema

Het is ook eigenlijk wel gewoon een beetje een kutvlucht he?

Aanklampen

Wel apart dat ze denken dat ze er een sprint van kunnen maken.

Tis MI best lastig om:
1) een kopgroep dicht genoeg te benaderen zodat je op de klim niet knetterhard op hoeft te rijden (minuut of 2 - 2,5 max op de top)
2) te zorgen dat de Mader's van deze wereld de klim niet aangrijpen om aan te vallen
3) erop te rekenen dat er geen strijd tussen de AK mannen ontbrandt..

Verschil met gisteren is natuurlijk geen wind op de kop… Kopgroep is natuurlijk veel zwakker met alleen Remi die echt kan knallen

Vooral 3 lijkt mij de reden te zijn waarom dit werk voor UAE nu niet veel op gaat leveren… [proeven jullie opnieuw de hoop ..:-)..?]

Fietsbel

Cavagnattedweil

Pom titcock

https://www.google.com/search?q=el+imbatido&rlz=1C1GCEA_enNL920NL921&oq=el+imbatido&aqs=chrome..69i57j46j0i22i30l6.1712j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

zet je geld er maar op, als je rijk wilt worden vandaag ten minste

Ludi

Nou, deze vlucht gaat em dus niet worden :p Mooi met cavanga op de bank. Ik hoop wel dat ze ackermann en co overboord kunnen gooien, maar stroken van 10-12% zijn niet mis. Als een willekeurige top 12 renner daar gaat aanvallen krijgen we een groepje van een man of 20-30 max lijkt me.

Laatst gewijzigd
Tour de Flits

Ik zie al wel weer eenzelfde scenario als gisteren gebeuren, gewoon een massasprint met alle sprinters hier op het bankje

hartstikkebedankt

Philipsen en Smith toch voor de zekerheid maar weer opgesteld hier. Ackermann wel op het bankje. Maar denk dat Movistar straks ook wel even flink gaat schudden

Milanjacks

'@Harstikkebedankt voor de etappe of voor Mas?

hartstikkebedankt

Gewoon omdat het kan denk ik Milan

Voor Mas wordt het lastig om vandaag tijd te pakken maar koers maken en etappewinst zijn ze altijd wel in geinteresseerd

Florian

'@hb eens.

Sommigen zeggen misschien dat Movistar soms dom koerst, maar ze KOERSEN wel.

Aanklampen

daar komt M al.... Die pakken straks op de klim hard over.

rkmmr

Bagioli al lekker in het laatste wiel..

Aanklampen

Volgens mij is Bagioli er al af..

rkmmr

Niet M, maar INEOS dat nog even lijkt door te trekken

Jori

Bagioli abandon

Daan Brakenhoff

Zat er aan te komen...

Aanklampen

Steimle greppel in

Ludi

5 uitvallers nu. Toch nu nog 99%+ maar eindafrekening gaat wel een dure worden ben ik bang zonder bollentruiman

1 2 ... 174 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.