Nee Maestro is gewoon een laffe tak en probeert het goed te praten ;) ;)
Zonder dollen, je hebt wel gelijk hoor. Alleen lijkt Soler maar twee standen te hebben 'Aan' en 'Ook aan, maar naar de klote'. Daar top 10 erg lastig gaat worden (niet onmogelijk, maar wel zeer lastig) speel ik vooral voor gouden bekertje nummer 10. Zolang ik daarvoor nog risico kan lopen met Soler cap en Reinhard in de selectie doe ik dat lekker. Pakt het onverwacht toch goed uit kan top 10 mogelijk alsnog binnen bereik komen.
Heel scherp! Dat was mij niet meer opgevallen. Als je dat zo ziet moet er iets gebeurt zijn binnen de laatste 3 km, daar de uitslag op basis van binnenkomst is gemaakt maar de tijden op dat 3km punt. Wat er gebeurt is heeft hem maximaal een minuut gekost, anders zou hij niet in het groepje Barbero/Oliveira zijn binnengekomen, maar er achter. Een vervelende valpartij zal het dus wel niet geweest zijn. Vermoedelijk een mechanisch defect.
Dat, en koning Rein. Overigens, de punten die jij met Soler verloor heb ik met G Martin verloren. Ik was gister dus ook bang dat het weer G Martin ging zijn (als zijnde jouw cap) die me dwars ging zitten. Ging uiteindelijk niet door, dus Soler zal vandaag ook wel niet door gaan ;)
Ik wil gewoon een keer dat bekertje winnen. Al meerdere malen in de 97% geëindigd, en nu ook weer op 97,7%.
Vandaag kopman Soler om dat te bewerkstelligen.
Soler (C)
Aranburu
Wellens
Roglic
Carapaz
D Martin
Mas
Vlasov
Kuss
Bagioli en Sosa inmiddels volledig afgeschreven, en ik zie van der sande, smith, ackerman, philipsen, raim en laas hier ook niet voor de punten mee doen.
100%. Eigenlijk had ik gewoon G. Martin moeten cappen, het wordt me opeens duidelijk :p
Al heb je wel gelijk hoor. Alleen lijkt Soler maar twee standen te hebben ‘Aan’ en ‘Ook aan, maar naar de klote’. Daar top 10 erg lastig gaat worden (niet onmogelijk, maar wel zeer lastig) speel ik vooral voor gouden bekertje nummer 10. Zolang ik daarvoor nog risico kan lopen met Soler cap en Reinhard in de selectie doe ik dat lekker. Pakt het onverwacht toch goed uit kan top 10 mogelijk alsnog binnen bereik komen.
Heel scherp! Dat was mij niet meer opgevallen. Als je dat zo ziet moet er iets gebeurt zijn binnen de laatste 3 km, daar de uitslag op basis van binnenkomst is gemaakt maar de tijden op dat 3km punt. Wat er gebeurt is heeft hem maximaal een minuut gekost, anders zou hij niet in het groepje Barbero/Oliveira zijn binnengekomen, maar er achter. Een vervelende valpartij zal het dus wel niet geweest zijn. Vermoedelijk een mechanisch defect.
Of iets als valpartij buiten de 3 km (waarmee we de tijdsverschil van 4 minuten kunnen verklaren) en een fietswissel binnen die 3 km. Maar wel ver gezocht en je verwacht voor een renner als Soler dan toch wel wat aandacht.
Vandaag lijkt trouwens dure afrekening te komen. Ploegen rijden alsof we een sprintetappe krijgen?!
'@Ajvenema:
De laatste beklimming is in totaal bijna 12 kilometer lang, eerst stijgt de weg 3 kilometer met 4,5%, dan komt er een afdaling van 2 kilometer die overgaat in een vals plat. Vervolgens 1 kilometer à 10,5%, en in de laatste 5 kilometer is de stijging zo’n 6%. Ik denk dat het vuurwerk nu nog zo'n 30-40 km op zich laat wachten.
Hierbij mijn team waarmee ik mijn diepterecord van gisteren verder probeer aan te scherpen (naar beneden wel te verstaan!)
- Roglic (c). Voor als kopgroep wegblijft & niet te groot is, of als er tussen ak-mannen gekoerst wordt. (Alhoewel, als ik Movistar feestje verwacht, waarom dan niet Mas of Valverde of Soler cappen, vraag ik me nu af? Nou, omdat ik nóg minder punten wil halen dan gisteren natuurlijk!)
- Mas
- Carapaz
- Valverde
- Soler
- Cavagna (hij moet toch een keer slagen in zijn vlucht? Zal wel niet nee.)
- Woods
- Peters (mocht er toch een vlucht wegblijven)
- Vlasov (als het koers wordt & hij in goede waaier zit)
Degenen die op de bank vast weer een karrevracht bankpunten gaan halen zijn:
- Ackermann (blijkt straks toch cat 1 aan te kunnen na zware inspanning van gisteren)
- Flipsen (idem)
- Gaudu (blijkt opeens te kunnen waaierrijden)
- DLC (blijkt opeens zijn dag te hebben)
- Sosa (blijkt de hele Vuelta gespaard te hebben voor vandaag. Bleek rood in zijn road book omcirkeld te zijn.)
- Smith (zie andere sprinters)
- Stannard (de eerste rit die voor vluchters is waar ik hem níet opstel, rijdt hij natuurlijk in de punten)
- Bagioli (zie Sosa)
- Kanter (ik weet niet waarom hij vandaag 4e gaat eindigen, maar dat kan bijna niet anders)
- Mohoric (blijkt helemaal nooit afgestapt te zijn maar al die tijd stiekem in de achterzak van Woutje te hebben gezeten. Kiekeboe!)
'@ajvenema, als movistar daad bij het woord voegt wordt er straks volle bak gekoerst op die klimmen. Dat nu gasten vooruit rijden maakt Movistar volgens mij niets uit.
Die gaan straks met Arca, Erviti en Verona volle bak die klimmen oprijden, om Roglic te ontdoen van martens.. De rest zit er dan nog gewoon bij.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.