Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 172 ... 188 189
La Primavera

Die is de afgelopen periode gegroeid in oppervlak dus dat komt goed! ;)

zomaareens

Wie hakt voor mij de laatste knoop door. Cavagna of Aranbaru?

nasibal

'@Zomaareens

Wat kan Cavagna hier?

marconeuvel

LL Sanchez DNS. Dat is een potentiële aanvaller van Astana minder, dus meer kans voor Aranburu/Fraile?

Kaassoufflé

Gouden tip vandaag: Movistar gaat oorlog maken in deze waaieretappe, dus zou alle Movistar renners opstellen

sprintgeit

Zonneveld die weer eens een 'waaieralarm code rood' de wereld inslingert. Richard 'el Chapo' Carapaz met een it ain't over till it's over interviewtje.. Ik zit er klaar voor vandaag!

Het zal wel alle ogen op Movistar zijn, maar vanuit andere ploegen zou er in principe genoeg motivatie moeten zijn om allianties te smeden. Uitvallen van LL Sanchez is wat dat betreft dan wel jammer, want Astana leek me de gedoodverfde andere ploeg om mee te doen.

Rogla, Kuss, Carapaz, Martin, Mas, Valverde, Soler, Vlasov en Aranburu (dan toch), staan er hier in. Twijfel nog of ik Soler kopman ga maken, om zo vanaf plekje 76 nog wat dichterbij de top 10 te komen. Veel plezier met de koers allemaal!

nasibal

'@Kaassoufflé

En Soler kopmannen!

Jij overigens niet, want ik heb nog wat puntjes op je in te halen. Denk je er aan?

Jori

NTT predictor zegt gewoon Roglic, Ackermann en Philipsen als kandidaat-winnaars van de etappe :p

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Jori

Naya, als er géén vluchtgroep voorop blijft zijn dat denk ik wel namen om in de gaten te houden. Als Ackermann en Philipsen gisteren overleefden dan moet vandaag ook kunnen, al zal het iets moeilijker voor ze zijn. Wie er vanuit een vluchtgroep zou winnen is niet te voorspellen. Dus ik snap die gekke predictor wel :P

Mooi gevonden trouwens: Rijdhardt JvR. Die houden we er in ;)

Pimvanderd

gaat poels vandaag iets kunnen doen? of is het in de waaiers vooral overleven?

Stanro

Waarom denkt iedereen Vlasov? In alle etappes waarin hij scoorde liep het steil omhoog naar de finish. Hij heeft nog niet laten zien een sterke sprint te hebben en de laatste 30 kilometer is vlak.

Hangtieniedanstaatie

'@Stanro die mensen drinken graag voordat ze naar hun Scorito-voorspelling gaan.

nasibal

'@Stanro

Stel dat er op dit parcours een groepje van 15 man overblijft (ik denk het niet, maar stel). Dan lijkt Vlasov echt wel sneller dan een Mas of Carthy bijvoorbeeld. Alleen kwamen we tot nu toe in de 'vlakkere' etappes niet in een dergelijke situatie.

Ik denk dus vooral dat mensen met Vlasov op een 'kleine groep AK mannen aan de finish'-scenario gokken.

... Of ze hebben inderdaad wat gedronken en denken dat men Vlasov zou laten rijden.

Laatst gewijzigd
PipoPinot

Steimle of D. Smith voor het laatste plekje?

Jori

'@Nasibal: Klopt. En hij is ook eindelijk gestopt met elke etappe Vlasov aan te wijzen als winnaar!
Zelfs als de vlucht niet vooruit blijft, twijfel ik aan de sprinters. als er paar ak-mannen in moeilijkheden komen door de waaiers, zal er overal vol worden gereden. Dan overleven die sprinters denk ik niet dat steilere stroken van die 1e categorie. Laatste stukje ook weer waaier kans, dus lijkt me ook niet echt kwestie van stilvallen.

nasibal

'@Jori

Daar zit wat in . Toch neem ik voor de zekerheid Philipsen mee als slot op de deur. Die zal door de waaiers in ieder geval niet in de problemen komen. Hooguit dus door het tempo bergop.

Soler wil ik graag cappen, zeker ook omdat vanuit een groepje weinig te voorspellen is. Maar in jouw scenario gaat een kopgroep het nooit halen. Dus ik twijfel nog.

Laatst gewijzigd
Kaassoufflé

'@Nasibal: geen idee hoeveel punten jij achter mij staat maar ga Soler zeker kopmannen vandaag :)

hartstikkebedankt

Soler (c), Aranburu, Smith, Philipsen, Woods, Valverde, Roglic, Carapaz, Mas

nasibal

'@Kaassouflé

Net over de 50 puntjes. Dus waag het niet ;)

Laatst gewijzigd
Kaassoufflé

'@nasibal: ben je toch voor Roglic gegaan? Laf :)

Edit: of ik kijk bij de verkeerde :)?

Laatst gewijzigd
Rob94

Aranburu voor het eerst op het bankje gelaten, dus de winnaar is bij deze alvast bekend. Gefeliciteerd aan degene die hem hebben opgesteld! :D

nasibal

Je kijkt bij de verkeerde Soef, ik heb gewoon Soler als cap.

Voor mij uiteindelijk toch Philipsen op het bankje. Janse van Rensburg op zijn plekje. Voor de memes. Ik zie dat onze Maestro toch een beetje in zijn broek scheet en voor veilige optie Roglic is gegaan. Had gepland hem vandaag in te halen, dus dat wordt een leuke strijd.

Ajvenema

Vlasov heb ik er een beetje tegen beter weten in staan, mocht ie een paar minuten willen pakken in het AK is dit wel een aardig dagje. dan moet ie echter niet te hard werken, want anders ben je morgen weer de lul:)

Jori

Maestro gaat juist voor een mooie koers. Oorlog op de vlakke stukken en de bergen zijn eigenlijk een tussendoortje die het waaierrijden wat moeilijker maakt, maar wel de sprinters er (hoop ik) af haalt. Als Movistar vandaag echt wat wilt gaan doen, dan is Soler niet het plan. Op zijn minst Valverde zal je dan moeten gebruiken om druk te zetten. Of Movistar heeft de vuelta al opgegeven en jaagt nu nog enkel ritzeges na, maar dat zou me toch wel tegenvallen.

Tevens vroeg ik mij af wat er precies met Soler is gebeurd vorige etappe. Die heeft een tijdscorrectie aan de streep gekregen (later binnenkomen dan een ander, maar zelfde tijd krijgen als de guy ervoor) en tevens ook dus met tijdsverschil binnen gekomen. Ws is het niks, simpelweg geen zin om met Van Baarle binnen te komen ofzo, maar toch.

Had gepland nog steeds 100 punten op je voor te staan, maar moet zeggen dat ik die ergens heel snel ben kwijtgeraakt. Ws was Soler daar ook wel weer grotendeels oorzaak van en zou het nu wel erg tekenend zijn als het weer gebeurd.

nasibal

'@AJvenema

Tja, ik denk niet dat Felix gaat toestaan dat Vlasov vandaag tijd terugpakt. Poels en Valverde zullen daar ook niet zo op zitten te wachten vrees ik.

1 2 ... 172 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.