Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 171 ... 188 189
Ajvenema

'@jasper: Wie zijn je alternatieven? Als de vlucht het niet redt zou ik ook niet weten wie de kopman moet zijn...

rkmmr

Ik ga ook voor de klassementsmannen vandaag, met daarbij Soler en Woods. Verwacht nog wel iets van Movistar vandaag, ook met de wind. Aranburu is de enige waar ik nog over twijfel, maar denk dat die gisteren toch wel een jasje heeft uitgedaan. Hoewel je ook wel weer vaak dezelfde vluchters ziet. Bagioli blijft op de bank. Kopman is nog een vraagstuk, durf ik voor Soler, of veilig Roglic..

Roglic, Carapaz, Mas, Großschartner, Valverde, Vlasov, Kuss, Woods, Soler (C?)

Phoenix0000

Vandaag is dan de dag.
Valverde captain. Of is dat een heel rare gedachte?

Hangtieniedanstaatie

Aranburu is toch in elk scenario een goede kopman? Mocht hij in de vlucht zitten, prima. Mocht het een sprint van een uitgedund peloton worden, ook top 10. Zie hem niet moeten lossen op een niet al te moeilijke klim met top op 35 kilometer.

Ajvenema

Roglic captain lijkt me vandaag ook niet super safe. Finish is totaal niet moeilijk toch?

Zijn er nog mensen die Champie een kans geven vandaag?

Laatst gewijzigd
floda

'@phoenix0000 zou wel een mooi afscheidskado zijn. In ieder geval omdat het de laatste keer is dat hij in mijn scoritopoule zit. Vandaag lastig, wind zal bepalen of we compact bij eerste bergen aankomen. Als dat zo is, wordt het klassementsdag. Anders grote groep vluchters en wie dan. Kunnen zelfs smith en philipsen mee. Maar denk valverde als captain kan best

Treenert

https://www.youtube.com/watch?v=gbAvPGOOjf8

Als het dezelfde aankomst is is het verdomd lang vlak nog, keurige sprint trouwens!!
Gisteren deelde Ackerman ook weer een kwakkie uit.

Florian

Ik stel vandaag iedereen zijn bankspelers op, kom maar met dat gouden bekertje🤣.

Ludi

'@goldengoal ik heb raim, morin, kanter op de bank. Succes!

Jori

'@Goldengoal: Hier Sosa op de bank, succes!

Rawolf

Ik zet Aranburu vandaag op de bank zelfs, die vlucht van gisteren zal niet makkelijk te verteren zijn.

De Condor van Echt

Tot nu toe zitten bij mij Vlasov, Sosa, DLC, Ackermann, Flipsen, Smith, Stannard, Bagioli, Kanter op de bank. Gemiddeld heb ik de afgelopen 2 dagen elke dag ruim 100 bankpunten gescoord, dus...

Rawolf

Vlasov zou ik opstellen, die Astanamannen kunnen wel waaierrijden

Ajvenema

Gaudu, Woods of Champie?:)

daandej

Formolo of toch een de la cruz/ gaudu? Wat zeggen jullie

Jasperdewaal11

'@ajvenema

Ik heb nog typetjes als Woods (wat ook kan), Smith, Bagioli, Valverde naast uiteraard de AK mannen ( ringel S, D martin etc)

De sprinters gaan het nu niet redden lijkt me.

De Condor van Echt

dank @rawolf!

rkmmr

Twijfel toch ook nog wel een beetje over Woods, mag die of moet die bij Carthy blijven? En Aranburu wordt een beetje een fomo zo, hoe hard hakt die dag van gisteren erin? En geldt dat dan voor alle aanvallers van gisteren? En krijgen we dan überhaupt wel een sterke kopgroep?

marconeuvel

Twijfel nog over Vlasov en Gaudu. Zouden die vandaag ten aanval durven of sparen zij zich volledig voor morgen. En als ze durven, zouden ze ook ruimte krijgen? Dat lijkt allesbehalve zeker dit wielerjaar.
Daarnaast ook nog Formolo als optie, maar ook daarvan betwijfel ik of die ten aanval gaat.

Treenert

Vlasov is voor mij een serieuze 'outsider'

Pom titcock

ik neig naar een mooie plekkie op de bank voor ome vlasov vandaag. Gister tufte die er al tegenaan maar vandaag kan wel eens een hele mooie dag worden voor steimle. We geven hem de voorkeur vandaag

hartstikkebedankt

Dan Martin, Gaudu en Nieve gaan in de verkeerde waaier zitten. Over Poels en Grossschartner twijfel ik nog.

Guido Maltempi

Die Bagioli hè. Qua scoritopunten is hij na Tim Wellens de best scorende 'aanvaller'. Maar als je dan eens gaat kijken waar & hoe hij die punten behaald heeft... de ene helft in etappe 1+2, als verstekeling tussen de klassementsmannen, en de andere helft in etappe 10 als sprinter/puncheur vanuit het peloton. Hij is dus helemaal geen 'aanvaller' (althans niet in deze Vuelta). Vandaag zit hij bij mij eindelijk op de bank, maar daar zijn helaas wel vijf nulpunters aan vooraf gegaan, waarvan 2x zelfs als kopman.

La Primavera

Carthy, Dan Martin, Poels en Felix in de verkeerde waaier. Waar kan ik tekenen?

KissMyAce2.0

Ik denk op je buik @ La Primavera:P

1 2 ... 171 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.