Ik ga ook voor de klassementsmannen vandaag, met daarbij Soler en Woods. Verwacht nog wel iets van Movistar vandaag, ook met de wind. Aranburu is de enige waar ik nog over twijfel, maar denk dat die gisteren toch wel een jasje heeft uitgedaan. Hoewel je ook wel weer vaak dezelfde vluchters ziet. Bagioli blijft op de bank. Kopman is nog een vraagstuk, durf ik voor Soler, of veilig Roglic..
Roglic, Carapaz, Mas, Großschartner, Valverde, Vlasov, Kuss, Woods, Soler (C?)
'@phoenix0000 zou wel een mooi afscheidskado zijn. In ieder geval omdat het de laatste keer is dat hij in mijn scoritopoule zit. Vandaag lastig, wind zal bepalen of we compact bij eerste bergen aankomen. Als dat zo is, wordt het klassementsdag. Anders grote groep vluchters en wie dan. Kunnen zelfs smith en philipsen mee. Maar denk valverde als captain kan best
Twijfel nog over Vlasov en Gaudu. Zouden die vandaag ten aanval durven of sparen zij zich volledig voor morgen. En als ze durven, zouden ze ook ruimte krijgen? Dat lijkt allesbehalve zeker dit wielerjaar.
Daarnaast ook nog Formolo als optie, maar ook daarvan betwijfel ik of die ten aanval gaat.
Die Bagioli hè. Qua scoritopunten is hij na Tim Wellens de best scorende 'aanvaller'. Maar als je dan eens gaat kijken waar & hoe hij die punten behaald heeft... de ene helft in etappe 1+2, als verstekeling tussen de klassementsmannen, en de andere helft in etappe 10 als sprinter/puncheur vanuit het peloton. Hij is dus helemaal geen 'aanvaller' (althans niet in deze Vuelta). Vandaag zit hij bij mij eindelijk op de bank, maar daar zijn helaas wel vijf nulpunters aan vooraf gegaan, waarvan 2x zelfs als kopman.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.