Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 170 ... 188 189
Jori

https://twitter.com/lavuelta/status/1324366114751733760?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1324366114751733760%7Ctwgr%5Eshare_3&ref_url=https%3A%2F%2Fracecenter.lavuelta.es%2Fen%2F

Lijkt meer op bezemwagen Bennett dienst. Aan andere kant kun je je ook afvragen waarom Bagioli en niet Garrison of Cavagna.

Laatst gewijzigd
Pimvanderd

hij zal wel niet goed genoeg meer zijn deze 3e week vrees ik

Laatst gewijzigd
Lo Zar

is er morgen een grote kans op waaiers in begin van de etappe?
Flinke wind toch. En welke teams zijn daar nou goed in? DQS, Movistar...

nasibal

Je hebt Carthy en D. Martin? Dan mag je ons voortaan wel tips gaan geven

En Poels ook nog. Zul je zien dat tussen die 'paar sprinters' ook Koning Rein nog zit.

Over Koning Rein gesproken, morgen mooi dagje voor hem ;)

vasnd

Taaramäe?

Pim96

'@PimvanderD heerlijk team en dan ook nog gewoon Formolo captain morgen. Moet toch een keer komen voor hem. Deze Pim doet met je mee.

kevinraar

dit is mij team voor vandaag
roglic
mas
kuss
soler
cort
costa
wellens kopman
aranburu

nog 1 plekje wie doen
vlasvov
poels
formolo
bagioli
ackermann
benett
smith
van der sande
selig

zomaareens

Bagioli is niet goed genoeg volgens mij. de sprinters gaan erafgereden worden door types als soler. Smith zou nog meekunnen in de vlucht? Al heeft hij dat nog geen 1 keer gedaan. dan nog denk ik dat het te zwaar voor m is om kort te eindigen. kopgroep of peletonsprint uitgedund is mijn mening

Chef83

Aranburu en bagioli op de bank hier ik ga vol op.het klassement vandaag .👍👍👍👍

S. Dauert

Windje mee in de laatste 30 kilometer, dat moet een aantal aanvallers toch aanspreken in tegenstelling tot gisteren?
Maar ja: 3e week, het is november, morgen een beslissende etappe, zondag een massasprint. Geen sprinters vandaag in mijn team! Tenzij er een groepje Burgos en Caja vooruit rijdt en het peloton ze aan het lijntje houdt tot aan 8 kilometer voor de streep...

KissMyAce2.0

Nog 1 plekje over... Froome of Gasparotto?

Pimvanderd

'@nasibal
Koning rein? ik zou niet weten wie dat is.

KissMyAce2.0

Koning Rein vorig jaar overleden

https://www.familieberichtenopinternet.nl/personen/286f/2019_10_18/rein_koning/condoleren

S. Dauert

Reinhardt hé, hij is en blijft van adel.

Jori

Rijdhardt Janse van Rensburg

Ajvenema

Meer mensen die vandaag Markie Soler als kopman overwegen?

Aranburu lijkt me na gisteren wel een beetje klaar...

En mannen als vlasov/gaudu? Leuke dag om tijd terug te pakken in het AK of gewoon sparen voor morgen?

Laatst gewijzigd
Pom titcock

Ajvenemaagd, ik zit inderdaad met dezelfde opties. Markie is altijd goed op de vrijdag he, bovendien die afdaling ligt hem wel..

Treenert

'@KISSMYACE2.0 : ik houd van een grap en een knipoog hier en daar maar sorry; ik vind deze ongepast

@Ajvenema hij heeft zich wel 'gespaard' dus kans is zeker, wel mee bij mij maar geen C (denk ik;) )
Aranburu had ik gisteren als kopman, verwacht m eigenlijk ook niet meer. Zelfde geldt voor Wellens, wat had hij nou gisteren, is er ergens een commentaar/interview/tweet van hem geweest nadien?

Laatst gewijzigd
De Condor van Echt

En dan is er in het begin van de rit een heel lang stuk waar de wind schuin voor tegen of van opzij waait, met windkracht 4 (18 kts volgens Windfinder, bij Salamanca rond 13u). Best kans dat het een klassementsfeestje wordt. Hoe zien jullie dit?

S. Dauert

Ik zit eens naar het weer te kijken van Salamanca en aangezien dit de laatste Scorito koers van het jaar is gooi ik hem er maar even openbaar in: waaiers!

Edit: @Condor Brilliant minds think alike.

Laatst gewijzigd
Tour de Flits

Woods als eerste erin geklikt hier, wordt waarschijnlijk kopman vandaag. Nog even de laatste weerberichten bekijken straks ivm het hierboven genoemde. Anders wordt het Roglic.

Verder gaan er veel klassementsmannen mee bij mij, Aranburu en Bagioli blijven thuis vandaag. Enige twijfel is nog Aberasturi, zou die dit kunnen?

La Primavera

Ik zeg het ook maar vast Bagioli en Aranburu op de bank, die kosten me meer punten dan ze opleveren. Neem ze vooral wel mee dus. ;)

Milanjacks

Normaal ben ik niet zo van gokjes maar de vriendenpoules heb ik al gewonnen, een duimpje halen gaat schier onmogelijk worden tenzij alles goed valt. Soler moet als captain de kastanjes uit het vuur gaan slepen vandaag!

Ajvenema

'@superheldkuijer: Is dit een dis of typo? In allebei de gevallen kan ik hem wel waarderen:)

Soler is voor mij eigenlijk de meest 'zekere' vlucht optie.

Bagioli: Staat er telkens in, doet eigenlijk nooit wat. Vaak veranderd dat ook niet nog ineens tijdens zo'n ronde...
Aranburu: Denk er zelfs over om hem te banken na gisteren. Aan de andere kant, hij wil wel, en heeft opzich ook de vorm.
Woods: Als ik EF was zou ik nog even 2 dagen vol dat podium verdedigen. Kan zijn dat alleen Cort bij Hugh moet blijven, maar het zou me niets verbazen als EF vandaag gewoon met zoveel mogelijk man in het peloton zit.
Champie: Probeert het weleens, maar het lukt hem nooit om mee te zitten... Bankie?
Vlasov/GAudu: Een paar minuten terugpakken zou ze goed uitkomen, maar is dat realistisch, en vooral: Moet je daar dan niet morgen meteen weer de tol voor betalen?

Je zou hier trouwens ook weer lekker Ackermann en Philipsen kunnen opstellen, maar ik geloof dat de omstandigheden zich er een stuk minder voor lenen vandaag. Ik ga het iig niet gokken...

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Ik vind dit wel weer den momentje voor Ion izagirre maar of ik hem kopman durf te maken is een 2e

1 2 ... 170 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.