'@Jori TFS bedoel je denk ik?
Op zich lagen er vandaag wel meer kansen voor die teams (m.u.v. TFS, weet niet waar die het voor deden) dan gisteren. Gisteren was een veel lastigere aankomst, waar de klassementsmannen ook mee hadden gedaan als de kopgroep was teruggepakt. En die hoefden blijkbaar zelf niet zo nodig. Vandaag was meer voor sterke sprinters, hoewel de neutralisatie op 3km van de meet daar wellicht ook een rol in speelde.
Ik twijfel morgen echt wie kopman te maken, een vluchter of Roglic. Alleen heb helaas geen sterke vluchter/klimmer als Woods in mijn team, Aranburu durf ik morgen niet aan, zou te zwaar kunnen zijn en was vandaag al mee. Misschien toch G. Martin. Alleen zal hij er weer voor gaan (want de bolletjestrui heeft hij toch al binnen), denk dat ik het er toch op ga wagen. Hopelijk morgen meer succes
Hmm.. morgen gokken met de kopman om nog wat te stijgen of "veilig" voor Roglic gaan voor plaatsbehoud?
En als we gokken, wie dan?
Woods wordt als favoriet gegeven, maar zou hij morgen mogen, terwijl hij zaterdag het podium van Carthy moet veiligstellen? Movistar zal er allicht bij zitten, maar is het Valverde dit keer, of Soler/Verona (die niet in mijn team zitten)? Of pakt Formolo dan eindelijk een goede vlucht na een toch zeer matige Vuelta?
Gaan we een nachtje over slapen :)
Waarom zou morgen eigenlijk voor de vluchters zijn? Een van de laatste kansen voor de klassementsrenners om er nog iets van te maken en een etappe te winnen. Verwacht vooral iets van Movistar. Zo lang is de etappe ook niet om te controleren. Lastig wat te doen, vluchters (Formolo, Aranburu, Bagioli, Soler) of klassementrenners (Valverde, Gaudu, Vlasov, Valverde enz). Echt een etappe waar het beide kanten op kan vallen. Maar ik ben er niet zo zeker van als andere dat dit een etappe wordt voor de vluchters.
Gisteren Woods en Soler gebankt, vandaag de top 3. Ik wil dat bekertje ook gewoon helemaal niet!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.