Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 168 ... 188 189
Sjonge Jonge

Carapaz en Carthy volgens PCS op 1:32 binnengekomen, dat lijkt me toch niet te kloppen....

Edit: is alweer aangepast.

Laatst gewijzigd
embargo

Rojas wordt na een dag kopgroep toch nog mooi 11e

marconeuvel

1, 2, 5 en 10 op de bank. Moet zeggen dat ik Ackermann en Morkov in deze etappe nooit zou overwegen, dus daar baal ik niet zo erg van. Philipsen heb ik wel overwogen (klassiekerrenner, in combinatie met een lange etappe in slecht weer) en Smith heeft er ook even in gestaan. Jammer dus, maar aan de andere kant gelukkig dat velen hen er naast hebben staan vandaag.

Dingetje

Toch wel prachtig dat degene met de hoogste score waarschijnlijk per ongeluk nog zijn sprintopstelling heeft staan van een aantal dagen geleden

DKrikk

'@Sjonge Jonge. Dat zal de daadwerkelijke tijd zijn aan de finish, maar ze hebben voor het AK de tijd gepakt van 3km voor de finish

nasibal

Rein gaat hard, rein gaat lekker!

rkmmr

Op de kopman na (Aranburu) toch vrij goed gekozen door Philipsen en Smith op te stellen :) Compenseert weer wat voor gisteren.

Dingetje

Na gisteren Soler en Woods op 't bankie te hebben gelaten vandaag uiteraard Ackermann en Philipsen. Misschien kan ik beter zelf maar op de bank gaan zitten, aan het team ligt het niet ;(

Ab Normaal

Tuurlijk, zo hoort het ook te zijn. Lekker als vanouds.
Captain Aranburu in de kopgroep wordt ingelopen en bankzitter Philipsen, die gisteren wel opgesteld was, wint de etappe.
Ik weet eigenlijk zeker dat ik nog steeds bovenaan zal staan in het banken klassement.

jsprunk

Dat is een bak bankpunten en dan toch weer gestegen naar een plek voor het gouden bekertje na de zeperd met Woods gisteren.

Valvuillerdemoz

Fantastisch: drie man in de top 20. Alledrie op de bank. Voor de rest :niets noppes nada! Ja 66 gesprokkelde truipunten en teampunten. Doek erover en opbergen maar weer deze Scorito-Vuelta.

Jori

nouja, er waren dus 6 ploegen nodig om de vluchters te controleren. Knappe jongen die met de sprinters zo'n scenario had verwacht :p Zeker met gisteren waar de ploegen vertikten om zelfs 1 minuut 30 dicht te rijden

Laatst gewijzigd
Lo Zar

Morgen nog hardere wind.

Valvuillerdemoz

Wie kan er het beste tegen de wind in sprinten?

Lo Zar

Tao Gegen Harde Wind?

Dingetje

Morgen misschien dan toch voor mannen als Raim en Kanter gaan. Klinkt heel onlogisch, maar dat lijkt te werken.

floda

Te vroeg geklapt voor stannard, maar dankzij philipsen en godon (4 etappes gespeeld 64 punten en dat voor 500) weer naar de 98,9. Nog een klein eindsprintje voor de beker!

wielerliefhebbervandeweek

Kansloos peleton haha. Gisteren phillpsen en smith erin maar nee 1.5 minuut dichtrijden was teveel gevraagd. Vandaag gewisseld naar laffe roglic capt en nu wel woodsie en soler mee.... pffffff. Die neutralisatie is ook killing

ditisdavid

Als het morgen harder en uit dezelfde richting waait, mag je aan waaiers gaan denken gezien ze deze keer niet de hele dag naar het oosten rijden. Movistar zal wel gaan proberen denk ik.

Valvuillerdemoz

'@ Lo Zar: lol. Ja daar kan ik al niet meer overheen. Haha. Jij wint. 5 sterren voor Tao morgen!

Ludi

Kristoff

hartstikkebedankt

Bericht van mezelf van vanochtend half tien:

Wat net in mij op komt, met dikke wind tegen zou het dan een optie zijn dat het een sprint wordt waar bijvoorbeeld Philipsen nog bij zit..?

Aanklampen

HB, inderdaad. Voorspellende opmerking. Ook gezien Jonas die hier 4 jaar geleden won. Alleen gisteren zo verbaasd dat niemand wilde rijden, wie zou vandaag dan moeten rijden.. Bora dus..

Kwam me wel goed dat tijd op 3km werd opgenomen.

hartstikkebedankt

Alleen jammer dat ik er niet naar heb gehandeld en Philipsen eruit heb gehaald, gisteren wel opgesteld uiteraard.

Jori

zo'n bericht kwam ook omstreeks 9:30 in mijn mailbox langs. Mijn reactie was dan ook

Denk zelf door de tegenwind dat de kopgroep niet op het vlakke wegrijdt, maar pas na ca. 40 km als we gaan klimmen. Dan rijden er dus goede mannen weg en valt het denk ik niet meer te controleren. Zodoende geen Philipsen en Smith, maar namen als Soler, Valverde, Gaudu, Bagioli naast G. Martin (c), Roglic, D. Martin, Carapaz, Kuss.

Maar kom op. 6(!!) ploegen die de vlucht controleren en terughalen. grappig dan ook dat het 7e team wint. Bloemetjes van Philipsen mogen wel naar voornamelijk TJV en Bora

Laatst gewijzigd
1 2 ... 168 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.