Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 167 ... 188 189
ditisdavid

Zou de dag helemaal 'afmaken' als er een heleboel onderuit schuiven in de laatste bocht zoals in 2016...

Daan Brakenhoff

Roklaaric

Rob94

De enige die ik na gisteren heb veranderd is Phillipsen. Hou toch op joh, hier krijg ik echt wat van hoor 🤦‍♂️

Florian

Ongekende strontdag

Goldfish

Dit is toch wel ongelofelijk he. Een onvoorspelbare etappe die nog onvoorspelbaarder eindigt dan verwacht

Ajvenema

God, dit was dus zo'n rit waar je het verschil kon maken:)

Andross

Nou dit is een goed dagje voor het bankklassement. Zowel philipsen als ackermann niet meegenomen...

Edit: 4 man in de top 5, allemaal niet genomen

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

1,2,5 niet opgesteld hahaha. Klaar met deze Vuelta...

Rob94

Die Stannard ook, alleen presteren als hij op het bankje zit. Nu is het weer Smith die presteert.....

raymankapeens

Vandaag leek zwaarder door de lengte. Jasper eruit gehaald en roglic vapt

Tour de Flits

Wat een *$* spel.

Etappe verder wel erg mooi

arjenzvob

Koning REIN!

ditisdavid

Cort opgesteld, Smith gebankt, Ackermann en Philipsen heb ik niet. Genoeg om iets te stijgen, somehow.

Jeffrey81

Wederom huilen....wat een tranendal deze Vuelta, haha. 1,2 en 5 niet opgesteld....edit: en 16.

Niemand uit mijn dagopstelling in de top-20. Vooralsnog 26 trui-puntjes totaal. Drama....

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Opeens ook nog die tijdsopname op 3 km... wat een dag

Ik hoop dat ze bij Trek blij zijn met hun 17e plek vandaag!

Laatst gewijzigd
Treenert

[Quote]Ik heb hem niet opgesteld maar ik hoop dat Philipsen voor mij met de handen met 2 middelvingers omhoog naar Bora over de meet komt.[/Quote]
BAM!!!

Maar waar zijn de Valverdes en Bagiolis?

Laatst gewijzigd
ivo001

Goede dag voor het bankpuntenklassement!

1-2-5 niet opgesteld en verder niemand top 20.

Milanjacks

Jeroen die Morkov verwart voor Bagioli....

Florian

Voor de mensen met de combo Ackermann en Philipsen voelt dit aan als de dag met de mensen die Bennett hadden tijdens de DSQ.

1,2,5 niet in de opstelling.

Laatst gewijzigd
Ludi

Gaat alles goed, sprint steimle en niet bagioli.. rip

Rob94

Ik geef voortaan wel even het lijstje door van mensen die ik op de bank zet, dan kunnen jullie daar mooi uit kiezen! :D

nasibal

Rein rein rein rein! Jammer dat Bagioli het van Smith won vanochtend.

Kaassoufflé

1, 2 en 5 ook op de bank maar moet zeggen dat ik blij ben met deze uitslag. In de top had bijna niemand dit kunnen voorspellen en als Aranburu hoog was geëindigd vandaag dan was ik zeker 100 plekken gezakt.

embargo

'@Kaasoufflé had je Dewulf nou toch maar captain gemaakt ;)

JellevanderLinden

Niemand uit de top 20, maar ben daarin gelukkig niet de enige. Dus maar een lichte daling in Scorito. Had zo mooi kunnen zijn met G. Martin en Aranburu (C) in de kopgroep

1 2 ... 167 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.