Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 166 ... 188 189
Florian

Een medaille kan je niet verdienen.

Kaassoufflé

'@Nasibal: nee ook geen index want heb een tijdje op nummer 1 gestaan in de index toen het net werd ingevoerd :)

hartstikkebedankt

Ik zie nu wat je bedoelt. Het lijkt wel of hij dat pictogram gewoon aan zijn naam heeft toegevoegd. Kwam net ook een speler tegen met een raket achter zijn naam.

Leuk al die toespelingen op mijn naam

Wat een hondenweer in de Vuelta trouwens

Laatst gewijzigd
Kaassoufflé

Misschien kun je Scorito een berichtje sturen?

Ajvenema

Ze zouden verdomme een soort live tipping-systeem moeten invoeren. Ik zou echt wel wat eurootjes richting aranburu en co gooien op dit moment :)

nasibal

'@goldengoal

Ik zie ze toch echt in de ranking. Hoe kom je er dan aan?

@enormbedankt

Dat zou kunnen natuurlijk, scherp!

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Het is een emoji die je achter je naam plakt, iedereen kan gewoon 🥇toevoegen als het goed is

rkmmr

Goh, hoe hard die Mäder er voorbij rijdt geeft toch wel aan hoe zwaar het is geweest voor de kopgroep.. Knap dat Cataneo nog wel wat over heeft.

Florian

Goldengoal🎖🏆

Hopelijk gaat Valverde sprinten!

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Via de site heb ik ook zo'n beker en die heb ik natuurlijk niet zelf toegevoegd.

Ludi

'@nasibal: gekke jongen die Kevin🎖;)

Laatst gewijzigd
Punchen of verzuipen

Zou Aranburu nog wat overhebben voor een een gereduceerde sprint?

JapieJapo

Shit alleen Cort opgesteld van de sprinters...

Ajvenema

Neejoh, Aranburu is hartstikke klaar.

Jori

'@Kj: die man heeft Bagioli als captain, ook bijzonder :p Zal wel foutje van scorito zijn!

Laatst gewijzigd
nasibal

Klaaranburu

Ludi

Een gouden medaille verdienen, dat vraagt van aert toch ook niet aan flip? Je hebt t of he hebt em niet ;)

arjenzvob

O dus als er een bekertje staat en dan een 9 heeft iemand dat zelf in elkaar geknutseld? Mysterie opgelost.

Een sprint dus... verrassend!

La Primavera

Dramaburu....

JapieJapo

Cattanetniet

Rob94

Zo, dit wordt weer een gooi doen naar het meeste bankpunten klassement van de dag!

ditisdavid

Op het laatste moment Smith eruit halen voor de veilige punten van Mas kon wel eens heel veel pijn gaan doen. Als hij er nog zit dan :p

Jori

Nasibal toch wel knap gezien door 1 sprinter mee te nemen!

Ajvenema

Het scheelt dat iedereen hier een shitload aan punten gaat missen. Waar ik van baal is alle laffe honden die voor Roglic (C) zijn gegaan:)

Treenert

Wat zo'n mooie dag leek te worden eindigt in een drama, daar gaat mijn gouden bekertje
Ik heb hem niet opgesteld maar ik hoop dat Philipsen voor mij met de handen met 2 middelvingers omhoog naar Bora over de meet komt.

1 2 ... 166 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.