Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 165 ... 188 189
Ludi

Tis wellus genoeg denkt ie

nasibal

Haha gekke wellens, lekker gewerkt pik!

Treenert

Krijgt DavidaLoca dan toch gewoon gelijk?

Laatst gewijzigd
Ludi

Die krijgt vandaag alleen koude soep. Wel lekker vroeg afgewerkt, kan ie mooi het einde van de etappe nog meepikken ;)

Hangtieniedanstaatie

DavidaLoca heeft zijn sprinters toch niet opgesteld? ;)

Pietje Precies

Bora: prima. Maar wat Trek allemaal aan het doen is?!

Verder betwijfel ik of Roglic gebaat is bij iedere dag pittige koers. Jumbo-Visma lokt deze koers wederom wel uit door initieel het gat zo klein te houden met de kopgroep

El Matador

Trek rijdt voor Liepins, zie hiervoor het interview met Koen de Kort hier op de site van een paar dagen geleden. Erg lachwekkend natuurlijk...
In de podcast Kop over Kop van Eurosport gaf Ide Schelling aan dat ze nog een kans zagen voor Ackermann in een van de heuveletappes. Dat zal dan de etappe van vandaag wel zijn. Had ik toch beter naar Eid moeten luisteren.

Pietje Precies

Overigens vind ik de kopgroep ook wel bijzonder. Zoveel klasbakken zouden toch niet zoveel moeite moeten hebben met wat knechten van Trek... de meeste ogen ook alsof ze niet doorhebben dat het gat nog maar een minuut is.

hartstikkebedankt

Ik neem aan dat een aantal renners het opnieuw gaat proberen straks op het klimmetje. Dan kijk ik vooral naar Movistar en UAE,

Ajvenema

Het enige wat ik kan bedenken, is dat het gewoon extreem zwaar is om daar in een kleine groep voorop te rijden in die wind...

Kaassoufflé

Ik heb dit al paar pagina’s terug voorspeld! Het weer speelt echt een grotere rol vandaag dan de meeste denken. Vluchten met tegenwind is enorm zwaar

nasibal

Als Davidaloca die overwinning over de streep trekt zou dat wel echt heel straf zijn overigens, na vorig jaar ook al de tour gewonnen te hebben.

Pietje Precies

Ik had verwacht dat vandaag daarop een uitzondering zou zijn. Omdat de kopgroep dermate groot is en dermate veel klasbakken bevat, dat de knechten van Trek etc er meer last van zouden hebben

Kaassoufflé

Wie is DavidaLoca eigenlijk? Hij zit ook in de Wielerflits forumpoule, dus zal hier ook meelezen. Onze h2h is 30 vs 30 :)

Laatst gewijzigd
nasibal

Wat betekent zon gouden medaille eigenlijk op scorito? Weet iemand dat? Die wil ik ook verzamelen.

Ludi

Davidaloca heeft aranburu op de bank. Bless!

@nasibal: voorbeeldje?

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Is dat niet top 10 gehaald?

Ajvenema

Jammer, dit wordt weer een lichte daling ipv een lichte stijging als dit zo doorgaat. Succes en falen ligt vaak zo dicht bij elkaar in deze Vuelta:)

@kj: Ja, maar het ziet er dus ook een beetje naar uit dat Aranburu zometeen uitgeput ergens achteraan het peloton gaat eindigen:)

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Dat komt omdat de kopman een veredelde geluksfactor is.
Voor de meesten is dit een stuk leuk extra speelplezier, voor mij mag het afgeschaft worden.

hartstikkebedankt

Medaille is niet voor top-10 zo te zien

nasibal

'@Ab

Nee,dan zou ik er al twee moeten hebben. En davidaloca bijvoorbeeld ook al minstens 1

@KJ
Achter de naam, net als een bekertje. Zoek "kevin" bijvoorbeeld maar eens op in de ranking ;)

hartstikkebedankt

Was dat niet voor de investeerders in Scorito, of was dat weer een ander pictogram?

Pom titcock

boven 99,5% is gouden bekertje

nasibal

'@kuijer

Nee boven 99 is gouden beker. Als je een medaile bedoelt ipv beker klopt het ook niet. Ook dan had ik er al een paar moeten hebben.

@enormbedankt

Nee,dat zijn de diamantjes.

Misschien dat het met de overall index te maken heeft?

Laatst gewijzigd
Pom titcock

dan kan mijn bekertje ook wel is gaan komen :-)

Zou bagioli weer eens punten gaan pakken? vamos cattaneo

1 2 ... 165 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.