Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 164 ... 188 189
Ajvenema

Met maar 3:30 zou ik de kansen voor Ackermann niet direct onderschatten... Geen idee hoe het terrein precies is overigens, van hier tot de finish

rkmmr

Haha, als je zelfs dit soort scenario's mee moet gaan nemen is het echt niet meer te doen :P

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

https://www.procyclingstats.com/race/vuelta-a-espana/2016/stage-7

Ondenkbaar was het in ieder geval niet

nasibal

Hahaha, nou NTT voor RJvR, ik dacht dat ik alles had gezien

KONING REIN KRIJGEN ZE NIET KLEIN :D:D:D:D

Jori

Bora, NTT, Movistar en Trek op kop. Heel bizar. Movistar lekker tegen Rojas rijden

Laatst gewijzigd
Punchen of verzuipen

Bora heeft zo wel gekregen wat ze wilden: gat dermate veel kleiner maken dat aantal andere ploegen ook wel even willen denken aan meewerken met een mannetje.

Edd1e

Hoe blij kan je zijn met 50 punten..

nasibal

Hoe blij kan je zijn met 50 punten..

HEEL BLIJ :D

Pom titcock

'@pietje, had je die niet eerder kunnen delen ;-) had philipie bij bij capo geworden

hartstikkebedankt

Trek? Voor wie rijden die dan in vredesnaam.. Hopelijk niet voor Liepins toch

nasibal

Movistar lekker tegen Rojas rijden

Of juist voor Rojas. Als er tóch gereden wordt in het peloton kan je net zo goed een mannetje er tussen zetten. Rojas kan in de kopgroep dan lekker achteraan gaan hangen onder het mom van 'mijn ploeg rijdt op kop van het peloton'.

Jori

'@Nasibal: Ben ik het normaal gesproken wel mee eens. Maar nu is het gat dusdanig klein, met werkende ploegen op een lastig terrein, dat ze rond moeten blijven draaien om vooruit te blijven. Als Rojas gaat slepen, wordt het niks in de kopgroep en worden ze dan waarschijnlijk wel teruggepakt

nasibal

'@Jori

Ik denk dat je juist mijn punt bevestigd. Als de kans toeneemt dat de kopgroep teruggepakt wordt omdat andere ploegen rijden, ga je dan je rijder vol mee laten doen zonder garantie dat hij ook kan winnen vanuit die kopgroep. Of ga je hem krachten laten sparen in de hoop dat als ze tóch voorop blijven hij méér kans maakt.

Ik denk dat er daarin op een gegeven moment een omslag punt is obv de kans die je de kopgroep sowieso geeft als ploegleiding. Aan beide uiteinden van die inschatting (zeer zeker en zeer onzeker) kan het het juist waard zijn.

Maargoed, we weten natuurlijk niet wat Movistar hier denkt.

Laatst gewijzigd
Rob94

Natuurlijk wordt die vlucht vandaag ingerekend. Er zit namelijk niemand bij die bij mij op het bankje zit, dat kan niet gebeuren 🙄

Pietje Precies

Nou, de kans dat ze worden ingerekend is denk ik nog altijd maar klein

Bovendien zit die Movistar continu in 4e of 5e positie van het peloton, maar heb ik hem nog geen trap op kop zien doen. Dus de hele discussie is volgens mij eigenlijk niet relevant ;)

Laatst gewijzigd
Ludi

Zou nibali gaan aanvallen in de afdaling? 🤔

Ajvenema

Kunnen ze nou nooit ff gewoon een dagje +10 min doen, zodat je zonder zorgen kan werken?

Wanderson89

Die ene procent met Ackermann als kopman gaat toch niet blij zijn denk ik. Voornamelijk omdat ze zelf niet meer naar opstellingen en uitslagen kijken.

jsprunk

Nee, lijkt me meer een afdaling voor Mohoric en Bonifazio

La Primavera

G. Martin is W. Barguil 2.0

Ludi

En bora is UAE 2.0 of wat?

Pom titcock

wellens nietus

Aanklampen

Laat Wellens nu lopen??

Ajvenema

Ja, Wellens stopt er ineens mee joh...

La Primavera

'@Kj Nee Bora is Volkswagen 2.0

1 2 ... 164 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.