Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 163 ... 188 189
Aanklampen

Iemand een link naar die laatste km.. die loopt toch ook weel Spaans vlak omhoog...

zomaareens

lijkt mij dat ze het alleen niet dichtkrijgen, zodra er voor doorgetrapt gaat worden, en dat ze het wel op gaan geven

nasibal

@Nasibal, en daarmee werd hij 26ste.

Zoals gezegd begon hij veel te ver naar achteren. Daarom wordt hij 19e van het peloton. Heb je hem zien sprinten? Als hij verder naar voren was begonnen had hij gewoon in het wiel van zn oudere broer gezeten.

Hij kan aardig aankomen maar niet in een peloton waar 15-20 renners sneller zijn.

In zo'n situatie gaat het natuurlijk niet om sneller zijn, maar waarom er gesprint wordt. Als dagwinst weg is zijn er twee redenen: Eer, en voorkomen dat je op een gaatje komt. Het is nog maar zeer de vraag wie er voor reden 1 sprint, terwijl voor reden 2 de namen wel in te vullen zijn. Ook al kijk ik er anders tegenaan vanuit de luie stoel, G zelf vind kennelijk minstens één van die redenen belangrijk. Daar door z'n slechte positionering gister een eresprintje al niet meer mogelijk was zal het dus wel om reden 2 gaan.

Voor reden 2 zit G Martin echt wel bij de snelste 5. Jij stelt dus dat er 10-15 renners voor de 'eer' mee zouden gaan sprinten achter de kopgroep?

Laatst gewijzigd
kevinraar

Uk heb Wellens en vista uit de kopgroep helaas aranburu niet opgesteld

Ajvenema

Wat een debiele redenatie van Bora:)

Het gaat wel alle kanten op he? Vanochtend dacht ik nog ff dat we een paar klassementsmannen in de vlucht zouden gaan zien, en nu is ineens een sprint weer op tafel...

nasibal

Ha Kevin,

Ik zit de kopgroep eens goed door te kijken. Wie is Vista?

Treenert

Philipsen lacht zich straks helemaal het schoempes (ik niet nadat ik hem vanochtend nog wisselde)
Kansloze actie van Bora. Een venijnige aankomst de laatste 400 m. Kan dan ook altijd nog met Aranburu en ms wel Bagioli ;)

Lo Zar

Costa.. de v zit naast de c en de i naast de o

nasibal

Ah scherp Lo Zar, thnx!

Aanklampen

Nee, ik stel dat 10-15 renners sprinten om niet op een gaatje te komen zoals Carthy in etappe 10. Martin staat op plek 17 op 15m. Het kan toch niet zo zijn dat hij voor die paar seconde die moeite doet.

Ik denk eerder dat hij zichzelf even wilde testen.

Meestal kijk ik finales altijd wel een terug, maar die van gisteren een keer niet. Ik zag Oeroe volgens mij rechtsonderdaan de klim in de verdrukking komen waardoor die nog een plek of 20 extra verloor (reed al rond plek 30-40). Martin niet in de gaten gehouden omdat ik die niet heb.

Lo Zar

soort geheim code tegen meekijkers

rkmmr

Poeh, zo ineens gat naar onder de 3 minuten gereden, had niet echt verwacht dat een ploeg hier nog achteraan zou gaan rijden..

Aanklampen

Vlucht reageert wel.. gat blijft al hangen op 2:50. EDIT: 2:33

Pff

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Bah. Klote Bora

Punchen of verzuipen

Als Bora zo doorrijdt, pakken ze de vlucht op 60km van het einde. Moeten ze 60km over heuvelachtig terrein alle kikkers in de pelotonkruiwagen houden. Succes mannen!

Kaassoufflé

Nou misschien hoef ik vanavond toch geen nasiballen en kaassoufflé’s in de frituur te gooien als Bora het gat weet te dichten..

Jori

Kopgroep kunnen we dan wel beschuldigen van werkweigering als Bora het dichtrijdt ;)
13 man, hele sterke renners met (in mijn ogen) uitzondering Lastra tegen een Laas, Schwarzmann, Selig, Schillinger en Schelling? Tenzij een ander team gaat helpen, rijden ze dit toch niet dicht.

Zelf ben ik vooral benieuwd naar wie dat kleine groepje tegenaanvallers van 8 man was die werden teruggepakt. Zouden weleens paar ak-mannen bij hebben kunnen zitten

Laatst gewijzigd
nasibal

Nee, ik stel dat 10-15 renners sprinten om niet op een gaatje te komen zoals Carthy in etappe 10. Martin staat op plek 17 op 15m. Het kan toch niet zo zijn dat hij voor die paar seconde die moeite doet.

Dan loopt onze discussie dus stuk op twee dingen:

1) Verschillende inschatting in de snelheid van G Martin.
2) Het feit dat ik al meerdere keren aangeef dat ik het ook niet logisch vind, maar dat hij het wel doet. Misschien denkt hij dat het eventueel nog mogelijk is om met ontsnappingen richting plek 10-12 te gaan. Wie weet.

Lo Zar

3:08

hartstikkebedankt

Als dit serieus is dan baal ik toch dat ik Philipsen er weer uit heb gehaald vandaag

Aanklampen

'@Nasibal, fair enough. Ik kan jouw visie wel volgen, alleen verschillen we inderdaad over die 2 dingen.

Straks mooie koers hopelijk. Eens kijken wie vooraan de bloemen in ontvangst mag nemen.

Gat is weer gegroeid. Misschien is Ackermann eraf gereden en zijn ze daarom ermee gestopt..

Jori

Om aan te vullen op wat Nasibal zegt: Guillaume Martin is het nieuwe scorito beest. De vergelijking met Valverde vond ik wat ver gaan aan het begin van de vuelta. Maar hij rijdt voor elk lullig plekje.
Klassement omzeep door waaiers? geen probleem, aanvallen en zelfs bergtrui als doel.
Sprinten in groep met favorieten terwijl je klassement om zeep is? geen probleem
VLucht teruggepakt? geen probleem, dan maar aan proberen te haken en alsnog zo snel mogelijk naar boven, niks sparen.

Hij gaat altijd vol voor een resultaat. Zoek er geen logica achter, maar profiteer van zo'n beest als je hem hebt

Pietje Precies

Neuj, Ackermann wordt er echt niet afgereden. Het probleem (voor hem) is dat zijn teamgenoten niet harder kunnen.

Jori

Hahaha, nou NTT voor RJvR, ik dacht dat ik alles had gezien :p

hartstikkebedankt

Voor Barbero denk ik vandaag!

1 2 ... 163 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.