Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 162 ... 188 189
Jslegers10

Bagioli weggegooid geld deze Vuelta

nasibal

Martin hier inderdaad ook vrij serieus overwogen. Vond ik net als Jori heel weinig riskants aan. Eigenlijk de enige die vanuit een kopgroep zou kunnen scoren maar ook met relatieve zekerheid daarachter nog zou meesprinten (waarom die dat doet weet ik eigenlijk niet overigens). De enige die ik minder riskant vond (maar wel lagere payout) was Roglic en helaas ben ik daar vandaag toch weer voor gegaan.

Kaassoufflé

Maak je geen zorgen Nasibal.. vanavond huilen wij beiden en gooien we een kaassoufflé en een nasibal in het frituur.

Laatst gewijzigd
Tour de Flits

Een man in de kopgroep, gelukkig ook direct mijn captain (Aranburu). De aanhouder wint zullen we maar zeggen (derde keer dat ik hem kopman maak).
Verder helaas helemaal niemand in de kopgroep. Die Wellens had ik toch graag in m'n team willen hebben

nasibal

Haha Soef, nasiballen zijn niet te vreten man. Die blijven bij mij lekker uit de frituur! ;)

Pietje Precies

Weinig riskant dat men na 50km pas serieus begint te klimmen, okay

Ab Normaal

Kaassoufflé’s ook niet!

Fietsbel

Ik zou toch erg moeten gniffelen als iemand hier Ligthart n.a.v. de info van vanochtend heeft opgesteld.

KissMyAce2.0

Sowieso gniffelen als je Ligthart in je selectie hebt

nasibal

Weinig riskant dat men na 50km pas serieus begint te klimmen, okay

Het zou vandaag natuurlijk bij lange na niet de eerste etappe zijn geweest waarin de vlucht pas na een uur zou ontstaan. En dan ben je dus bijna aan de voet van de eerste klim. Daarbij: Als de vlucht wel eerder zou zijn ontstaan, dan zou deze mogelijk relatief gemakkelijk ontstaan. Dan kan G Martin er ook gewoon bij zitten OF de kopgroep is een zaadgroep die het niet haalt in deze uiteindelijk toch zeer lastige etappe.

Treenert

5½ minuut is wel wat karig maar verschil hoeft wellicht ook niet op te lopen want wie heeft er nog belang bij deze vlucht teniet te doen? Ik kan het iig niet bedenken.

Laatst gewijzigd
Punchen of verzuipen

Er zijn inderdaad veel ploegen met een mannetje mee, waaronder ook de Caja Rurals en TDEs van deze wereld. Zou ook niet weten welke ploeg het gat nog zou willen én kunnen dichten.

rkmmr

BORA dus.. ;)

Aanklampen

G. Martin die meesprint voor plek 13? Dat is toch niet waar. G. Martin zou een best veilige keuze voor de kopgroep zijn maar niet voor een sprint voor plek 10. Dan zij anderen altijd veel meer eager (Roglic, Dan Martin, Felx).

Deze groep is gevlogen. Jammer dat ze de uitzending op TV ook niet naar voren halen.

nasibal

Levenslang bitterballen voor Bora als ze dit gat dichtrijden.

Laatst gewijzigd
Punchen of verzuipen

Haha ik ben nog niet klaar met typen of Bora begint te rijden. Voor Grossschartner?

Aanklampen

Bora rijdt alleen voor Felix's plaats, niet om de groep terug te halen..

Oeps. ik typ dat nu en zie gelijk gat al 4;30. Kopgroep zal ws wel reageren met een versnelling

EDIT: Rijden ze nu voor Ackermann? Dat kan toch niet waar zijn!

Laatst gewijzigd
nasibal

G. Martin die meesprint voor plek 13? Dat is toch niet waar. G. Martin zou een best veilige keuze voor de kopgroep zijn maar niet voor een sprint voor plek 10. Dan zij anderen altijd veel meer eager (Roglic, Dan Martin, Felx).

Heb je gister gezien? G Martin zat veel te ver naar achter geplaatst maar rijdt vervolgens de ballen uit z'n broek om nog allerlei mensen voorbij te sprinten. Dat lijkt me vrij eager als dagwinst en tijdsverlies niet meer relevant zijn voor je. Ik snap het ook niet, maar het gebeurt wel.

Daarnaast is G Martin juist één van de eagerste renners uit het peloton lijkt me. Je moet eager natuurlijk niet verwarren met 'beter'.

Aanklampen

Felix: We want een sprint... meen je niet!

Treenert

Dit gaat potverdori wel erg hard naar beneden

zomaareens

Ackermann trekt dat toch nooit

Tour de Flits

Aldus Grosschartner:

Today we want a sprint. We want to control it and other teams have the same ideas. But it’s gonna be really long and with headwind all day, it’s gonna be hard to pull. [Pascal Ackermann] is feeling good. He did a good sprint the other day. Normally he can arrive pretty good in the finish and then the last 400m, it’s about who has the legs.”

nasibal

Wel verneukeratief dat Simon nu juist in de vlucht zit.

Zelfs als Ackermann dit niet trekt, dan kan Felix zelf natuurlijk ook gewoon winnen.

Laatst gewijzigd
Treenert

'@zomaar we hebben ploegen wel vaker intelligente acties zien ondernemen

Laatst gewijzigd
Aanklampen

'@Nasibal, en daarmee werd hij 26ste. Dat is dus de 19de van het peloton. Ik snap wat je zegt maar ik zou nooit hem vanwege dat aspect kiezen. Hij kan aardig aankomen maar niet in een peloton waar 15-20 renners sneller zijn. Die punch aankomst deed hij het wel goed door gewoon vroeg aan te gaan.

Ik zit met verbazing te kijken naar dat bericht van Bora... Willen ze nu serieus voor Ackermann een sprint regelen???

1 2 ... 162 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.