Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 161 ... 188 189
Florian

Aranburu in de kopgroep :):)

Ajvenema

Alles wat ik vraag vandaag is een podiumplek voor uruburu! En dan liefst geen top20 voor roglic:)

hartstikkebedankt

Serieus heeft Caja nu weer de boot gemist

nasibal

Allemaal voor mij prima kopgroepjes (zelfs dat zaadgroepje in het begin) gezien deze rit tot nu toe, en dan dit. Laten ze dit dan ook maar even dichtrijden.

Serieus heeft Caja nu weer de boot gemist

Caja doet een Michelton Scottje deze Vuelta.

Laatst gewijzigd
JellevanderLinden

Hopelijk mist Simon vandaag niet weer de vlucht, anders gaan ze weer doelloos achtervolgen. Zit nu tussen peloton en vluchters in.

Rob94

Heeeuuujjj, Stannard!

nasibal

G Martin ook weer lekker zitten slapen, met Wellens in de kopgroep.

Edd1e

Zo'n beetje elfde ploeg een renner, dit is klaar voor vandaag. Dat wordt een slechte dag..

hartstikkebedankt

Nou laat Rojas dan maar winnen, het is hem gegund. Heel goede carrière met verrassend veel top-5 etappe-uitslagen in grote ronden, maar eigenlijk bijna niets gewonnen.

Laatst gewijzigd
floda

Je zult maar net voor sluitingsmoment wellens voor mohoric hebben gewisseld.... gelukkig vandaag stannard als captain, lijkt wat te worden.

Rob94

Toch wel wat zuur dat ik het dit keer niet aandurfde om Aranburu captain te maken.

Daan Brakenhoff

Formolo komt bij mij trouwens op de blacklist. Op de Giro na ga ik hem niet eens meer overwegen. Dit zou toch een goede etappe voor hem moeten zijn zou je zeggen....

Aanklampen

Total Direct zou druk kunnen zetten uit peloton om daarmee signaal af te geven, 'wacht op Simon', anders gaan wij rijden...

Vaker gedaan.. Sommige teams zitten wel te slapen.. Caja, Total Direct.. Overigens geen EF mee. Die mogen ws niet..

Aanklampen

Leider in stand heeft Roglic kopman... Daarachter veel Oeroe's kopman.. Ik gelukkig ook, na een switch van Woods en Roglic..

Schuift allemaal iets meer in elkaar.

EDIT: zelfs Oeroe op de bank... nog pijnlijker voor numero Uno

Laatst gewijzigd
Treenert

Wellens zet Martin telkens aan het werk. Wat zal ie balen van die gozer. Wellens altijd op het goede moment, neusje hoor!

Guido Maltempi

Ik heb Aranburu (c) en Stannard erbij en (goed voor de gemoedstoestand) geen enkele bankzitter. Groepje met G.Martin lijkt nu ook dichterbij te komen, als die de oversteek nog weet te maken ben ik helemaal blij.

Jori

Nou, Bagioli is nu wel definitief gebroken dus. Van alle uitbraken was dat wel by far de ergste (Met Wellens, Aranburu en zonder G. Martin (en ook Soler, Valverde, Gaudu) en bovendien klein genoeg voor Rolgic om nog punten te gaan pakken erachter.

Kopman G. Martin gelukkig nog in de achtervolging, maar manmanman, hoe kan je nou niet op het wiel van Wellens zitten? (EDIT: Visionair Nasibal had het al eerder gezegd, mi scusi) Die zal al wel super diep moeten gaan om er uberhaupt nog bij te komen, als dat al lukt. Bergop lopen ze wel in, maar op de vlakkere stukkken hebben ze geen enkele kans tegen motoren als Wellens en LLS

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Guillaume is zo'n verschrikkelijke vent. Behoorlijk riskant ook om die captain te maken (voor hem is de etappe nu haast perfect verlopen om mee te kunnen zitten).

Helaas wel een keuze die best wat luitjes bovenin gemaakt hebben en goed uitvalt.

Aanklampen

'@Jori, hij is er al bij.. Paar duo's, wordt een interessante finale. Ik gun het Rojas ook wel, liever gewoon Oeroe 1

De Condor van Echt

Alleen Stannard mee. Geen kopman gemaakt, omdat er veel kandidaten waren. (Mijn RS: Stannard, Cavagna, Woods, Soler, Bagioli, Peters, Roglic (c), Carapaz, Mas). Als dit groepje klein blijft, dan zal Roglic niet eens zo gek als C zijn. Maar zonder Wellens en Aranburu in de TS wordt dit weer schade beperken....

Jori

'@Pietje: Riskant? Meest makkelijke (c) die ik deze vuelta heb gekozen, minus de sprintetappes.
40 km vlak is niet veel met wat we eerder hebben gezien. Kopgroepen worden altijd fel betwist en nog met tegenwind op het vlakke stuk, was het bijna een ABC'tje dat de vlucht op de klim stroken zou ontstaan. Dan is Aranburu nog een grotere gok dus in principe, gezien die zelfs 1 van de "mindere" klimmers is vergeleken met Fraile, Gorka, Ion, LLS.

Zeker Fraile mag zich zwaar beklagen met de huidige verdeling, gezien de goede vorm waarmee hij de vuelta aankwam en bepaalde aankomsten hem beter lagen dan Aranburu zoals etappe 10, die hij daar uit zijn wiel rijdt en moest inhouden

Laatst gewijzigd
Treenert

Martin is er idd bij maar wat hij nog niet weet is dat Wellens morgen en overmorgen ook weer in de kopgroep zit. Hij maakt hem helemaal gek :) :) :)

Blij met Aranburu (C) en Wellens in de kopgroep. Rojas mag nog winnen vóór Uru en Tim met Soler en Valverde in mijn team.

Laatst gewijzigd
Aanklampen

Van top 25 heeft circa 15-17 man Oeroe als kopman (60-70%). Daarachter nog een aantal keren G. Martin en Stannard..

Schiet dus weinig op met Oereo in de kopman, wel consolideren.

Kaassoufflé

Zou de vluchtgroep alsnog worden ingerekend of gaan we vandaag huilen? Geen idee wie uit het peloton dit wilt controleren

pedro

Gvd heb helemaal niet aan de aanvoerderskeuze gedacht gisteravond en zie dat dat Roglic is(vul ruim vooraf altijd wat in). Ik kies altijd een aanvaller in vluchtetappes, had tot nu toe 3x Aranburu en 1x Wellens(zou nu weer voor Wellens zijn gegaan).
Hopen dat de schade meevalt maar mijn gouden ekertje wat veiliger stellen zal er wel niet inzitten(sta 197e) want heb verder niemand in de kopgroep en komt G.Martin er nog bij. Wat baal ik hiervan zeg(waarom vertrekken ze uitgerekend vandaag zo vroeg grrrr)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 161 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.