Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 160 ... 188 189
Florian

Wat een leuke kopgroep...

Kaassoufflé

Vlucht van de dag is weg? :) saaie etappe

nasibal

Enorme zaadgroep, we zullen zien wie het snelste zwemt.

edit: Oh, Caja is weer wakker.

Laatst gewijzigd
Treenert

Extra vroeg
We zijn er extra vroeg bij want vandaag wordt de langste etappe van de Ronde van Spanje 2020 afgewerkt. Het peloton vertrok zonet voor meer dan 230 kilometer van Mos naar Puebla de Sanabria. Door de sterke tegenwind besloot de organisatie bovendien om het tijdschema wat aan te passen. We zijn dus al enkele kilometers onderweg vandaag.

Hahaha, extra vroeg. Stelletje sloapers, lult zich er wel heel gemakkelijk onder weg zo.

Laatst gewijzigd
Ludi

En dan wel e laatste 30 seconden van me afpakken zodat ik niet meer de kopman kan pakken wie ik wilde :o

nasibal

En dan wel e laatste 30 seconden van me afpakken zodat ik niet meer de kopman kan pakken wie ik wilde

Vreemd, gebeurde bij mij niet.

Boasson en Hagen

Geen idee wat ik met deze etappe aanmoet. Maar vol op de klassementsmannen gezet met Aranburu, Cavagna en Woods erbij. Smith, Bennett en andere sprinters op de bank.

Nummer 1 DavidaLoca heeft zelfs Smith, Aranburu, Bagioli en Philipsen op de bank, dus daar houden we maar aan vast.

JesperRenrad

'@KJ, dat lijkt vaak zo. Als je de scorito app open hebt staan tikt de timer verder, dan ga je tussendoor naar een andere app en stopt de timer, kom je weer terug gaat hij rustig verder. Echter de deadline kan dan al wel geweest zijn (zoals bij jou). Ik lijk soms nog 3 uur te hebben als de app weer opnieuw open halverwege de etappe.

nasibal

Kan best zijn dat die San Amaro omhoog zo weer een gekkenhuis wordt op deze manier.

Florian

laten we het hopen :)

Kaassoufflé

Nttpredictor voorspelt Roglic als winnaar vandaag

Ludi

Nee hij was aan bet aftellen en bij ~30 ging ie naar de dagscorito lay-out.. :/

Jori

'@Kj: klopt. Die timer zit gekoppeld aan iets van jouw pc, terwijl de echte afteltijd via de scorito server verloopt.
Als je je computer op slaapstand zet en vervolgens weer terugkomt op de pagina, dan bevriest hij de tijd en telt hij nog doodleuk verder af. Dan moet je echt de pagina verversen om de server tijd te krijgen en vanaf dan weet je precies hoeveel je nog wel en neit hebt

nasibal

Carapaz die meeglipt, ook leuk

Florian

Soler is weer fris vandaag!

Aanklampen

Carapaz schuift mee, ook Ringel S (gisteren ook al). Zo zonde dat je dit soort fases nooit ziet.. Beter start (50-75km) zien en dan bijtanken van chopper om vervolgens finale te zien..

EDIT: alles weer bij elkaar, geen Oereo, Wellens, Aberasturi, Cort, Woods, Martin in die groep overigens... Belooft niet veel goeds..

nasibal

Soler is weer fris vandaag!

Ik bel hem wel ff dat hij moet kappen. "Marc, No mas!"

Dat zal hem verwarren haha :D

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Mauricio is die uit de as herrezen? (nog altijd 'maar' 37 jaar trouwens)

Treenert

Schelling wordt voor de volgende keer (selecteren) ook een interessante opvuller zo langzamerhand. Koerst erg scherp valt mij op.

nasibal

'@Hartstikkebedankt

Marc, Mauricio, het is allemaal één pot nat ;)

Jeffrey81

Ze gaan nu klimmen, dus die definitieve vlucht zal zo wel ontstaan....

Rob94

Als die Soler vandaag gaat rijden, dan rij ik naar Spanje om z'n band lek te steken. Die heb ik weer in een last minute wisseltje met Stannard eruit gelaten onder het mom van, die gaat toch niet twee dagen achter elkaar knallen.

Jori

Gekkenhuis. Lastigste klim al gehad, nog geen kopgroep, 60km al gekoerst.

nasibal

Haha die gekke Thymen zat er weer bij hoor, wat een held.

Jori

19 man inclusief Guillaumpje, dat had ik wel willen zien rijden.

1 2 ... 160 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.