Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 22 ... 188 189
Poeksel

Lees anders terug: https://www.indeleiderstrui.nl/idl-producties/313575/tien-ultimo-minuto-dark-horse-tips-voor-je-giro-ditalia-pool

Niet zo slecht toch?

Rije Rudy

Weet iemand of Max Kanter zou gaan sprinten bij Sunweb?

vevie

Lees anders terug: https://www.indeleiderstrui.nl/idl-producties/313575/tien-ultimo-minuto-dark-horse-tips-voor-je-giro-ditalia-pool

Nee, prima. Evenals die voor de Vuelta. Veel renners die velen al zelf wel erin hadden geklikt, maar prima namen

beuluitdeheul

'@Rije Rudy: ik ga er vanuit van wel. Ze reden ook al voor hem bij de Scheldeprijs alleen volgens de Sunweb site kwamen ze ingesloten te zitten. Ik wilde hem eig pakken maar heb nu een half miljoen over en kan hem door Manzin vervangen

beuluitdeheul

Of Philipsen door Ackermann veranderen natuurlijk, niet te doen dit spel.

KeKleng

mas of kus + soler? of aranbu + gorka spreiden jullie nu meer of houden jullie vast aan de oude tactiek?

Laatst gewijzigd
Ludi

Huh? Mas, kus, soler, aranburu en gorka lijken me allemaal hele andere renners voor hele andere prijzen.

Rije Rudy

'@JW van Putten bedankt! Veel succes met de keuze, beter een half miljoentje te veel dan te weinig ;)

@KeKleng Lijkt me wat af te hangen van je selectie tot nu toe, probeer misschien eens te kijken in welke ritten je wie nog zou kunnen gebruiken

Laatst gewijzigd
Ludi

Morgen EF en FDJ afwachten voor mn laatste ak klimmer keuze (afhankelijk van gaudu/woods denk ik). En of die teams een (andere) "halve sprinter" meenemen. Vind 1 dag voor deadline wel suf hoor.

Eerste ~16 namen staan wel.

Laatst gewijzigd
daanbrkh

Hoeveel renners van de €2.000.000 categorie hebben jullie momenteel geselecteerd? Ik vind eigenlijk elke renner uit deze categorie wel interessant alleen heb er momenteel toch 0 in staan...

Wellens Nietens

'@Kj FDJ is inmiddels bekend: https://twitter.com/GroupamaFDJ/status/1317804938593009664?s=20

dvansteenis

Dat is inderdaad niet slecht @poeksel! En met uitvallers kun je geen rekening houden natuurlijk. Ik had ze er zo wat allemaal in staan dus ik begon te twijfelen.

zomaareens

Wie sprint er voor mts? Smith of stannard?

dvansteenis

En ik heb er zelf 1 van twee miljoen in staan, dan weten jullie natuurlijk meteen welke. Verder gegaan voor 2x 500 en 4x750 met onder andere vingegaard gewoon omdat ik zo ontzettend benieuwd ben naar hem.

Delric

'@DaanBrakenhoff
Ik heb er momenteel 3 instaan.
Gisteren opeens Cort in mijn team geklikt. Als hij in vorm is en er zin in heeft kan ie in veel etappes (6/7) punten scoren en kun je het verschil ermee maken. Maar het kan ook helemaal niks worden met die man.
Heb Kuss niet, wil hem wel graag, maar vind die andere twee 2 miljoen mannen eigenlijk interessanter....maar wel nog twijfel

steefje9

Ik kan maar 1 van de grote 2sprinters meenemen!! Wie gaat er beter scoren denken jullie. Mijn gevoel zegt Bennet maar is dat juist..

Verder heb ik veel mannen van 500k in de selectie om toch wat meer grote namen te kunnen pakken. Maarja, wat is wijsheid.

Succes allemaal!!

Noppie

Ik ben nog aan het twijfelen over Formolo.
Mag eindelijk eens voor zichzelf gaan.. maar of die al volledig herteld is na de val in de tour..

Als eventuele alternatief denk ik aan Izagirre of Martin..

Help Help Help

Ajvenema

Pinot is voor mij het grootste vraagteken... geen interview gezien, geen idee van zn fitheid, maar als ie et staat is het een enorme puntenpakker

KV

https://sporza.be/nl/2020/10/15/wat-met-de-vuelta-madrid-halen-wordt-moeilijk-ook-het-weer-wordt-spelbreker~1602786027408/

ziet er toch ook weer niet zo rooskleurig uit...

hartstikkebedankt

Nog steeds geen selectie van EF, ruim 24 uur voor de start. Probleempjes?

steefje9

Welke martin gaat er meer scoren? D martin oogde scherp de laatste tijd. Parcour moet hem liggen imo.

Jasperdewaal11

To Roglic or not to Roglic, that is the question......

Arctic Monkeys

Ik zou dan voor D Martin gaan, ondanks dat hij niet altijd een zekere factor is, heeft hij inderdaad wel een stijgende vorm te pakken.

Yskoud

Grote vraag is toch wel Corona en het weer zoals het artikel in Sporza aangeeft. Voor mij betekend dit dat kans groot is dat we ook in Madrid niet gaan sprinten en er dus waarschijnlijk maar maximaal 2 echt vlakke sprints zijn in deze vuelta.

Over minder aankomsten bergop maak me minder druk, dat zal zo zijn maar meestal wordt er daardoor juist harder gekoerst in de andere etappes en komen uiteindelijk dezelfde toppers bovendrijven.

Jofferde

Ik ben wel eens benieuwd hoe veel sprinters jullie meenemen? Hier schaar ik Selig en Morkov ook onder?

1 2 ... 22 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.