Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 24 ... 188 189
Masterw

Zou die aranburu een beetje hersteld zijn van Corona of nog niet de oude?

KeKleng

niet te veel veranderen meer! heeft mij de laatste 2 rondes geen goed gedaan of hebben jullie daar geen last van? XD

Flop2004

Masterw
Zou die aranburu een beetje hersteld zijn van Corona of nog niet oude?

Zie Ciccone..

Ajvenema

Zonder Roglic kom je toch verdomd lekker uit!
Ben geneigd om daar eens voor te gaan, al het op 'safe' spelen heeft dit jaar nog weinig gebracht. Wel helaas het risico dat je na etappe 1 al een man met 3 truien mist :)

romanoww

'@Flop2004

https://www.deia.eus/deportes/ciclismo/2020/10/19/idea-mejorar-segundas-plazas-ganar/1072458.html

barceman

Wie zien jullie als de beste sprinters?
Moschetti, van der Sande, barbero, manzin, stannard en Smith.

Bij Moschetti geen idee hoe fit hij nu is. Gaat van der Sande steeds sprinten. Kan Manzin mee in dit geweld? Gaat Stannard of Smith sprinten?
Een hele boel vragen waar ik naar grondig onderzoek nog steeds niet achter ben gekomen.

BrackenRidgeCycling

Klik even een team bij elkaar 10 klassements
4 klim
4 sprints
2 aanval
Ziet er sterk uit, als er wat klassement mannen uit Allen heb ik er een paar op reserve

Florian

Deze Vuelta wordt helemaal niks voor mij haha...

JellevanderLinden

'@barceman of Liepins, Janse Van Rensburg, Raim, Dewulf, Cort, Mareczko, Aberasturi, Morin, Seigle genoeg keuzes. Maar welke de juiste zal zijn weet je pas achteraf

TheStrikers

Heb je site waar je H2H kan vinden tussen renners en zo ja waar?

ronvisser

Procyclingstats.com en dan bovenaan de pagina van een renner Head To Head aanklikken.

Timber

Alessandro Covi start klaarblijkelijk niet? Is bij Zweeler van de startlijst gehaald.

JellevanderLinden

Ik twijfel alleen nog over Esteban Chaves. Ik heb zo'n gevoel dat hij eindelijk weer zijn oude vorm kan laten zien. Je zag al een schim van zijn talent in de eerste etappes van de Tour de France. Maar hij kan ook weer anoniem gaan rondrijden zoals de laatste jaren. Maar nu als kopman, zal het dan echt weer gaan gebeuren? Ik vindt het een lastige keuze. Maar de alternatieve in die prijscategorie hebben ook allemaal vraagtekens boven het hoofd (Poels, Izagirre, Gaudu, Sosa, Nieve)

Ludi

Is ook weggehaald op wielerflits rugnummers

Ef staat daar ook al tussen nu haha

Jori

Als EF de selectie niet wilt presenteren, doet de vuelta site dat natuurlijk wel gewoon.
https://www.lavuelta.es/en/team/EF1/ef-pro-cycling

Covi idd vervangen door nog een Oliveira

Ludi

Ja inderdaad, dat. EF krijgt voor mij wel echt een irritatie prijs

Laurenesi

Nooit van deze knakker gehoord, maar ik ben fan:

https://www.lavuelta.es/en/rider/103/ef-pro-cycling/mitchell-docker

bartje

Ik kom er niet uit deze Vuelta. Ik denk dat ik het gewoon probeer zonder ook maar 1 Ineos renner mee te nemen. De eerste etappe is zo belangrijk dat die nog dagen door dreunt. Dus de dagopstelling voor die dag is meteen leidend voor je hele team. En ik zie noch Froome, noch Carapaz momenteel de punch hebben om heel hoog te eindigen op dag 1.

kevinraar

mij team voor morgen
roglic
dumoulin
mass
pinot
formolo
vlasov
kuss
poels

nog 1 plek over heb keuze uit deze renners
soler
wellens
aranburu
begioli
costa
mohoric

Laatst gewijzigd
Landeirovic

Oei zou Covi corona hebben dan? Zag op instagram hem gisteren trainen in Spanje.

Masterw

Kevin je staat hoger bij de giro dan zo n beetje het hele forum hier we kunnen beter aan jou advies vragen

zeewolde

'@kevinraar die masspinot is dat een of ander talentje ? nooit van gehoord

Ludi

'@laurenesi

Is dat niet die van nieuwkids jonguh?

Poeksel

Heh, ik moest ook aan New Kids denken.

Zonde van Covi! Was toch een potentieel pareltje.

Ludi

Wie is hier nou dun wielrennert, gij of ik?

1 2 ... 24 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.