Wie zien jullie als de beste sprinters?
Moschetti, van der Sande, barbero, manzin, stannard en Smith.
Bij Moschetti geen idee hoe fit hij nu is. Gaat van der Sande steeds sprinten. Kan Manzin mee in dit geweld? Gaat Stannard of Smith sprinten?
Een hele boel vragen waar ik naar grondig onderzoek nog steeds niet achter ben gekomen.
Ik twijfel alleen nog over Esteban Chaves. Ik heb zo'n gevoel dat hij eindelijk weer zijn oude vorm kan laten zien. Je zag al een schim van zijn talent in de eerste etappes van de Tour de France. Maar hij kan ook weer anoniem gaan rondrijden zoals de laatste jaren. Maar nu als kopman, zal het dan echt weer gaan gebeuren? Ik vindt het een lastige keuze. Maar de alternatieve in die prijscategorie hebben ook allemaal vraagtekens boven het hoofd (Poels, Izagirre, Gaudu, Sosa, Nieve)
Ik kom er niet uit deze Vuelta. Ik denk dat ik het gewoon probeer zonder ook maar 1 Ineos renner mee te nemen. De eerste etappe is zo belangrijk dat die nog dagen door dreunt. Dus de dagopstelling voor die dag is meteen leidend voor je hele team. En ik zie noch Froome, noch Carapaz momenteel de punch hebben om heel hoog te eindigen op dag 1.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.